Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under maj 2012

Av Swaxu - 6 maj 2012 16:00

Har fortfarande inte hittat min börs!! 


Menmen, jag har en massa annat att tänka på nu, några tusenlappar mindre gör väl ingenting?!

Jag ska ju som sagt uppträda om ett par timmar, vilket ska bli skitkul!!  Är så jäkla tacksam över att ha fått en sån här chans, att kunna uppträda i kyrkan och göra det jag älskar. 


Är dock väldigt stressad med tanke på att jag inte hunnit fixa till mig, äta eller någonting, haha!! Plus att jag egentligen skulle sitta i ett möte just nu, men fick tyvärr avboka det. 


Förresten, här är låtarna jag ska sjunga idag!


Av Swaxu - 6 maj 2012 13:07


Så jäkla typiskt.. hade flera tusen kronor där!! Hörs om en stund.. 

Av Swaxu - 5 maj 2012 22:00

Vad tycks?!  

Vill inte säga vart jag köpt allting för då kommer väl hela världen göra likadant..?  Tänkte köpa hem lite småsaker till min snygga iPhone, lär behövas. Använder den ju inte till något speciellt.. bara till att blogga, ringa, SMSa och surfa!? Dags att bli ändring på det..




Hade även tänkt skapa egna iPhone-skal, låter bra va?! 


Av Swaxu - 5 maj 2012 18:45

Senaste

Låt du hörde: Lyssnar på musik hela tiden, NRJ-appen är en GRYMT bra app jag rekommenderar! 

Film du såg: Captain America.

Mat du åt: Tacos, örk!!

Resa: Rhodos, I think?!

Blogglön: För någon dag sedan - blev en del. 

SMS: Av Johanna!

Bråk: Hm, inte så längesen - med en massa avundsjuka personer!

Dröm: Drömde en bra dröm inatt, men kommer inte ihåg den..?  Typ att jag hade pengar-träd.

Person du träffade: Mina kusiner.


Antingen-eller-frågor

McDonalds  eller Max: Max, eftersom McDonalds gör mig sjuk.. 

Hockey eller Fotboll: Fotboll helt klart!!

Hund eller katt: Hund!  

Kött eller fisk: Kött.. vem äter fisk?! ÖRK.

Solsemester eller skidsemester: Solsemester, helt klart. 

Älskad eller hatad: Både och.. 50-50!

Sommar eller vinter: Sommar. Jag hatar vintern.


Fem saker du inte kan vara utan

1. Mobil/Dator/TV/Internet.

2. Mina pengar.

3. Min familj.

4. Musik.

5. Mina one-piece.

 

Min one-piece.. hur snygg?! 

Av Swaxu - 5 maj 2012 15:22

 


Jag får hela tiden en massa frågor om jag ska vara med i Big Brother eller inte, och nu hade jag tänkt svara på det så att alla slipper fråga!  Jag ska vara med i Big Brother.. vet dock inte vilken åldersgräns det är, men det borde ju vara 18, eller hur?  Det jag älskar med programmet är att man måste vara taktiskt smart samt kunna och orka vara inne i ett hus i 106 dagar.


Och när jag väl är med hoppas jag att ni röstar på mig!  Men det är väl en självklarhet..?


Av Swaxu - 5 maj 2012 13:15

Godmorgon allihopa! 


Hoppas att ni har sovit gott, för att det har nämligen jag gjort.  Idag är det Lördag och jag skulle egentligen träffat Sandra idag, men vi får väl se hur det blir med det!? Det har nämligen uppstått lite problem.. 


Snart hade jag tänkt käka frukost samt kolla på Big Brother, missade några program i veckan då jag varit mycket stressad och är fortfarande. Vad ska ni göra idag?


Av Swaxu - 5 maj 2012 00:09

Nu hade jag tänkt köra igång Finn ett fel tävlingen igen, eftersom den var mycket populär bland er bloggläsare! Gissa rätt och vinn en länk där du får ta del av mina 700 unika läsare om dagen, aldrig fel va?!  Lycka till! 

Finn ett fel i VÄNSTRA bilden!


Även ni utan bloggar kan vinna fina priser!

Av Swaxu - 4 maj 2012 19:23

Får olika erbjudande hemskickade hela tiden, denna gång från Sibylla.. gillar ni att äta där?!  Jag tänkte lotta ut vårerbjudandet jag fick hem idag, vad sägs om det?  Erbjudandet funkar i hela Skåne!


Skriv en kommentar om du skulle vilja ha det hemskickat. 

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards