Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under juni 2012

Av Swaxu - 30 juni 2012 16:30

Oj, glömde helt av att berätta om bion igår, därför tänkte jag att jag kunde göra det nu!! 


Som sagt var jag och min lillebror på bio i Torsdags, vi såg Ice Age 4. Det blev nästan som en privatbio, då det typ inte var något folk alls.. kändes sjukt konstigt med tanke på att filmen är ny och ALLA gånger jag varit på bio har det alltid varit FULLT. Menmen, nu har man fått en personlig biograf också eller?! 


Iallafall, personligen tyckte jag att filmen var skitrolig.. jag skrattade nästan hela filmen haha. Jag bara ÄLSKAR sengångaren Sid, han är lätt den roligaste karaktären i filmerna, och såklart.. ekorren Skratt! 


Eftersom jag har över 1000 besökare om dagen borde jag kanske inte berätta vad jag åt under den dagen. Fast iförsig behöver typ alla äta upp sig lite, så why not. Jag åt McDonalds, China Box, Godis, Läsk... behöver jag nämna mer?!  Det är viktigt att äta mycket nu när det är varmt.

Av Swaxu - 30 juni 2012 14:15

SHIT... jag har sovit fram tills nu!!!!


Det är helt sjukt, eller vad säger ni?  Iallafall, idag är det Lördag och jag tänkte jobba lite med bloggen.. kanske göra ännu en tävling till er bloggläsare som säkerligen kommer att uppskattas.  Nu ska jag dock hoppa in i duschen samt käka lite frukost, hörs om en stund!!

Av Swaxu - 30 juni 2012 00:00

Nu hade jag tänkt köra igång Finn ett fel tävlingen igen, eftersom den var mycket populär bland er bloggläsare! Gissa rätt och vinn en länk där du får ta del av mina 1000 unika läsare om dagen, aldrig fel va?!  Lycka till!  


Finn ett fel i VÄNSTRA bilden. Även ni utan bloggar kan vinna FINA priser!! 


Av Swaxu - 29 juni 2012 20:15


Tänkte bara ge lite svar på tal, då jag fått lite kommentarer om att jag skulle ljuga om min iPhone 4s?!  Haha, det här är så skrattretande och patetiskt på samma gång. Tror ni, som kommenterat, på fullaste allvar att jag skulle LJUGA om att jag har en iPhone 4s?!  Inte nog med att jag själv lagt upp bilder på min kartong, ska jag behöva visa kvitto också..? Larvigt.


Av Swaxu - 29 juni 2012 18:07

Woho, jag ser nu att min Fan-page har blivit sedd av över 3000 personer på ett par dagar, vilket är helt sjukt bra!!  Om ni bloggläsare har glömt att Gilla den, så gör det nu.  Klicka här för att komma dit! 


Av Swaxu - 29 juni 2012 15:14

Nu har jag precis varit och köpt Max Payne 3, har nämligen spelat ut dom andra två spelen för ett par år sedan och nu äntligen har det tredje kommit ut.  Sjukt billigt var det också.. gick på 500 kronor!


Av Swaxu - 29 juni 2012 13:15

Godmorgon, godmorgon!! 


Har en del att ta tag i angående igår, men jag tänker berätta om bion i ett senare inlägg, så håll er uppdaterade. 


Idag är det Fredag, vilket jag helt hade glömt.. håller liksom inte reda på dagarna nu när jag är ledig! 

Iallafall så skulle jag egentligen träffat min vän *E*, men hon ligger just nu sjuk i feber, krya!!  Får väl bli en hemmadag, var ju som sagt iväg hela dagen igår så varför inte?! Ska ringa viktiga samtal samt checka igenom bloggmailen nu.


Förresten så vill jag tipsa om, min vän, Tims blogg. Grymt läsvärd, klicka HÄR för att komma dit!


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Skapa flashcards