Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under januari 2012

Av Swaxu - 31 januari 2012 19:45

Nu har jag precis varit och övat igenom låtarna samt käkat lite kvällsmat, vilket verkligen behövdes efter att bara ha ätit frukost idag!  Det gick verkligen superbra, och låtarna passar mig perfekt, utan tvekan.  Jag är riktigt glad över att ha fått den här möjligheten att kunna uppträda och sjunga för en massa folk plus att jag även får betalt för det, hur sjukt är inte det?! Göra något man älskar samtidigt som man får pengar för det.. 


Själv hade jag tänkt sätta mig och göra lite Historia nu. Jag har nämligen en uppgift som ska vara klar till imorgon, och tro det eller ej, men är faktisk snart färdig som tur är. Efter det ska jag nog bara ta det lugnt, kanske gå igenom lite bloggprojekt, osv, osv. Har ni bloggläsare haft en bra dag? 

Från mitt uppträdande i Oktober förra året!

Av Swaxu - 31 januari 2012 18:00

Som sagt så är detta ett tidsinställt inlägg eftersom jag just nu förmodligen är påväg till församlingshemmet för att öva igenom mina låtar.  Jag ska, som jag nämnt tidigare, sjunga Because of you samt Utan dina andetag och det är låtar som jag verkligen tycker om. 

Menmen, vi hörs så fort jag kommit hem igen!


Av Swaxu - 31 januari 2012 10:15

Godmorgon, godmorgon! 


Är ni vakna än *skämt åsido*?!  Förmodligen är alla ni bloggläsare redan i skolan eller har jag fel?!

Själv börjar jag 12:30 idag så att jag kan verkligen ta det lugnt. Min buss går nämligen om 1½ timme! 


Förresten, ikväll (klockan 18:00) ska jag öva igenom låtarna inför mitt uppträdande, vilket ska bli skitkul. För er som inte hängt med ska jag uppträda på Onsdag, men bara gå igenom låtarna idag!! Själv tror jag att det kommer gå superbra. 


Jaja, nu ska jag läsa lite mail och kommentarer ifrån er bloggläsare.. hörs senare!

Såhär ser jag ut idag!

Av Swaxu - 31 januari 2012 00:43

För er som inte vet så följer jag Jersey Shore varje dag, har nämligen kollat på alla säsonger och jag tycker att det är ett bra och underhållande program! Absolut det bästa på MTV, utan tvekan. 

Men som sagt så har bara delar av den senaste säsongen visats på TV, och eftersom jag vill se alla avsnitten har jag hittat den ända internetsida som har alla säsongernas klipp. Perfekt va?! 


Så att jag sitter just nu och kollar på det senaste avsnittet och efter det ska jag sova.. Godnatt! 















































Av Swaxu - 30 januari 2012 19:27

Minns ni att jag åkte till Rhodos sommaren 2010?! 


Jag var där i två veckor, all inclusive såklart, och det var den bästa semestern jag någonsin varit på, sjukt härligt!  Vi hade tänkt åka dit i år igen, fast denna gången till det Svenska hotellet kanske?! Dock vill jag till samma hotell som förra gången eftersom att all personal var sjukt trevlig och man fick bra service, osv. Funderar även på om jag ska bjuda min kära kusin Sandra om vi nu åker (bloggpengar), vilket vi förmodligen gör. Men ingenting är bestämt än.. så vi får väl se vad som händer!! 


Här kommer lite bilder från Rhodos 2010!




Av Swaxu - 30 januari 2012 17:21

Godkväll bloggen, nu är jag hemma efter en rätt lugn skoldag! 


Som ni alla vet så åkte vi skridskor imorse, vilket jag valde att inte vara med på. Istället fick jag passa alla mobiltelefoner och fotografera, osv, osv.  Men ska jag vara helt ärligt blev jag faktiskt lite taggad på att åka, det såg ju så roligt ut. Jaja, vi kommer förmodligen åka skridskor fler gånger!!


Idag hade även Jensen gjort ett nytt "avtal" med en resturang som vi kan äta lunch på, nämligen Salads and smoothies. Måste säga att det var mycket gott, själv tog jag en kycklingsallad + en smoothie, det gick på 75 kronor vilket var helt OK.  Jag rekommenderar alla er bloggläsare att äta lunch där, man blir både mätt och belåten! 

Innan vi gick ut på isen åkte en massa småbarn haha!!






Av Swaxu - 30 januari 2012 08:00

Godmorgon alla bloggläsare!! 


Är ni vakna?  Själv gick man upp för en liten stund sedan och tro det eller ej, men jag är faktiskt rätt pigg för att vara Måndag morgon. Dock har jag alltid haft svårt med frukost på mornarna, alltid! Därför undrar jag om ni bloggläsare kan ge mig tips på vad man kan äta till frukost?! Med andra ord: Vad brukar ni äta till frukost? 



Min frukost idag:


Av Swaxu - 30 januari 2012 00:01

Varför ska helgen alltid gå så snabbt?! 


Då var skolan igång igen, tyvärr.. men vad ska man göra åt saken!? Det bästa med denna veckan är iallafall att jag får sovmorgon varje dag, vilket gör att jag inte somnar i skolan som jag för övrigt brukar göra. 

Nej, men som sagt så är det bra att Jensen både har tidiga och sena veckor, annars skulle jag aldrig orkat!


PS. För er som undrar så avslutas "Veckans blogg" på Söndag - den 5:e Februari.











Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Skapa flashcards