Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under maj 2012

Av Swaxu - 17 maj 2012 13:00

Godmorgon! 


Idag är det Torsdag och jag har sovit sjukt länge, visst..?! Glömde helt av tiden och kände att jag behövde sova ut, men det är jag verkligen värd efter den här tidiga skolveckan!  Själv har jag en del planer idag, ska först och främst kolla igenom lite sponsor på mailen (pengar), efter det ska jag ut och träffa *N* och vem vet, kanske blir det en impuls-shopping också?  Eller iförsig måste jag spela ut alla mina TV-spel innan jag åker och köper nya.


Vad ska ni göra idag?! 


Av Swaxu - 16 maj 2012 22:15

Har missat Big Brother hela veckan, därav måste jag sätta mig och kolla på allt nu!!  Det enda jag vet är att dom har Freeze-vecka, inte sant?  Tänk sen när jag söker dit.. shit vad kul. 

Hörde även att Hanna Widerstedt varit inne i huset idag!!


Av Swaxu - 16 maj 2012 18:36

Sådär, nu har jag äntligen utsett vinnarna av Finn ett fel tävlingen! Det är en mycket populär tävling måste jag säga, där många av er bloggläsare deltog, vilket var skitkul!  Ja, jag kommer självklart ha tävlingen inom kort igen, så håll er uppdaterade.  PS. Eftersom det är så många som är med och deltar, har jag två vinnare!


Vinnarna hittar ni här och här , grattis.. nu lär ni få cirka 700 läsare extra *blink*!


Av Swaxu - 16 maj 2012 15:33

Jag har precis varit hos min personliga frisör inne i Malmö. Har också hämtat ut lite paket på vägen, ni anar inte hur mycket paket man får när man är bloggare *blink*. 


Av Swaxu - 16 maj 2012 06:45

Vet att många av er bloggläsare har tjatat om att få se mina blekta tänder, därför hade jag tänkt visa dom nu. Visst blev resultatet bra? Vad tycker ni, är det Hiss eller Diss?! 


Av Swaxu - 15 maj 2012 20:15

Vet att många av er bloggläsare vill bli vän med mig på Facebook. Har nämligen fått en massa frågor om man får lägga till mig som vän och självklart får ni göra det. Jag tycker det är jättekul med all positiv respons i form av mail, fanbilder, vänförfrågningar, osv.  Ni hittar mig här! 


 

Får även mycket frågor om länkbyten! Tyvärr gör jag inga länkbyten på bloggen, men vem vet.. kanske kan jag länka just din blogg på Facebook!? 

Av Swaxu - 15 maj 2012 17:30

Jag har verkligen haft fullt upp idag. Har som sagt varit hos tandläkaren och blekt tänderna, sedan åkte jag till banken för att hämta ut lite pengar (min 1000 kronors-check, ni vet ) och ringde precis min p-frisör!  Sitter och ska svara på lite mail nu hade jag tänkt, blir ju faktiskt en del. Den här gången om samarbete, vilket är sjukt spännande.. min blogg går sjukt bra ska ni alla veta!!  Avslöjar mer om en stund.


Av Swaxu - 15 maj 2012 14:55

Tror ni att jag bleker tänderna..?! 


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards