Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under februari 2012

Av Swaxu - 29 februari 2012 21:15

Eftersom jag missade Big Brother igårkväll håller jag just nu på att se gårdagens avsnitt. Ena gänget är på Antarktisk och andra på Hawaii, själv hade jag föredragit Hawaii!  Vad hade ni föredragit?

Man kan helt enkelt säga att det är en Big brother kväll ikväll, iallafall för min del. 


Tycker ni om årets Big Brother?!


Av Swaxu - 29 februari 2012 18:30

Godkväll bloggen! 


Vill bara börja med och säga att provet gick superbra idag, jag är verkligen jättenöjd (trots att jag inte kunde så mycket). Jag svarade på allting och som sagt, det känns riktigt skönt att det är över nu! 

Nog om det!


Nu ska jag snart ta tag i gårdagens planer eftersom jag inte hann det igår. Måste nämligen kontakta lite annonsörer + min personliga fotograf. Jag funderar på om jag ska fotas i helgen eller om jag skjuter upp det till nästa helg, för att jag ska kanske träffa Sandra nu på Lördag + att min Pappa fyller år om ett par dagar.

Tips på vad jag kan köpa till honom i födelsedagspresent?  

En glad Swaxu!

Av Swaxu - 29 februari 2012 13:45

Sådär, nu har jag äntligen utsett en vinnare av Finn ett fel tävlingen! Det var en mycket populär tävling måste jag säga, där många av er bloggläsare deltog, vilket var skitkul!  Ja, jag kommer självklart ha tävlingen inom kort igen, så håll er uppdaterade. 


Vinnaren hittar ni här, grattis.. nu lär du få cirka 500 läsare extra *blink*!


Av Swaxu - 29 februari 2012 09:30

Godmorgon!  


Allt bra med er bloggläsare? Själv mår jag inte sådär jättebra, och ni kan säkert lista ut varför? Jag satt nämligen uppe HELA natten och pluggade på mitt Historia-prov fast jag inte hade någon bok. Och det första jag tänkte på när jag vakna var "Historia..", tror helt seriöst inte att min hjärna har vilat under natten, för om jag inte minns fel drömde jag om mitt prov, osv, osv.  Menmen, idag gäller det, sedan är det över... skönt!


Jag ska in till Malmö om en stund för att möta upp en vän samt käka lite lunch, gottgott. Efter det bär de av till skolan för prov, woho!!  Önska mig lycka till, så hörs vi senare!?

Dagens lunch - mums!



Av Swaxu - 28 februari 2012 22:15

*Suck..*!  


Som sagt är detta verkligen en pluggkväll för min del. Förstår att det inte är så roligt att läsa om att jag pluggar Historia, men som jag skrev i inlägget under, går även jag i skolan. Och när jag är stressad, som jag är nu, måste jag verkligen plugga.. har ju mitt prov imorgonbitti!! 


Det negativa är bara att jag fått "avboka" mina planer för idag, dvs kontakta annonsörer samt min personliga fotograf. Jag får väl helt enkelt göra det såfort jag har tid, vilket förmodligen blir om någon dag?! 


Av Swaxu - 28 februari 2012 18:30

Just nu är jag så jäkla arg... helt sjukt!! Det var riktigt längesen jag kände såhär! 


Dock är det kanske inget jag direkt behöver gå in på just nu, men jag kan säga såhär. Min skola är verkligen skitdålig och en del lärare är inte riktigt friska, helt allvarligt nu.. plus att jag har glömt min Historiabok i skolan. Perfekt när jag har prov imorgon, eller vad säger ni bloggläsare?! 


Jag vet att det inte är speciellt kul att läsa om min skola.. MEN, även jag går i skolan och det är helt enkelt en sjukt dålig skoldag för mig idag. Kanske beror det på att jag inte ätit något sedan igår typ?!  


Därför hade jag tänkt äta lite Bacon + pasta till middag, mums! Efter det ska jag plugga, plugga och plugga.. självklart kommer jag att uppdaterar lite senare. Men som sagt.. min dag har varit skit, hoppas ni förstår!


Av Swaxu - 28 februari 2012 13:30

Har ni bloggläsare några resetips?! 


Vi ska nämligen åka utomlands i sommar, förmodligen, och jag skulle vilja veta om ni har något bra förslag på vart man kan åka? Priset spelar ingen roll, bara där är fräscht och hyfsat varmt Som jag sagt tidigare funderar vi på att åka tillbaka till Rhodos, det var verkligen en super-semesterMen om jag inte minns fel så har Grekland värsta krisen nu.. eller?!  Dock inte just på Rhodos kanske, utan det är kanske mer i själva Grekland.


Av Swaxu - 28 februari 2012 10:30

Godmorgon! 


Vaknade för en liten liten stund sedan och har precis tagit en varm dusch, vilket var mycket skönt! 

Men egentligen borde jag kanske gått upp ännu tidigare idag, för att jag måste nämligen inom cykelhandlaren? med min cykel (som kostade en del..), eftersom bakdäcket har gått i sönder! 


Minns ni när jag var på bio i Torsdags? På vägen hem fick jag punka och nu finns det ingen luft i hjulet. Därav måste jag gå mycket tidigare idag.. 


Nu ska jag dock käka lite frukost, men vi hörs om ett par timmar igen!!

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Skapa flashcards