Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under september 2012

Av Swaxu - 30 september 2012 16:54

Haha, ser att många av mina läsare är agressiva. Vet ju iförsig att dom söker efter bråk så att dom kan få lite publicitet.. men tyvärr!  Jag är inte så lättprovocerad, tillskillnad från er.  Tycker det är lite tråkigt, när folk inte kan skaffa läsare på eget sätt, utan måste skriva skit till/om andra i hopp om att dom ska skriva tillbaka. Fett pinsamt! 


Däremot har uppdateringen varit väldigt dålig, men det är nu första terminen när allt är väldigt intensivt. Mycket arbeten, redovisningar, inlämningar, prov, osv.


TILL ALLA HATERS:

Av Swaxu - 27 september 2012 22:38

Dagen idag har varit riktigt hemsk. Inte nog med att jag försov mig, utan jag har även varit sjukt arg. Jag går väl in i en sorts period nu när allt är skit, tyvärr. Finns nog inget att göra åt saken.. men jag funderar på att byta skola och kanske linje?!  Tycker inte att min skola är så speciellt bra om jag ska vara ärlig. Bara några få lärare som faktiskt är bra.


Menmen, imorgon är det Fredag... äntligen! Dock kommer jag att få plugga hela kvällen eftersom jag har så sjukt mycket plugg nu dom kommande 5 veckorna eller något?  Men ska boka in ett möte med SYV och fråga om jag kan byta, osv. Mer update får ni senare!

Av Swaxu - 25 september 2012 22:24

Är det bara jag som verkligen HATAR skolan. Jag skulle bara vilja sjukskriva mig ett par månader och bara skita i alla läxor, prov, inlämningar, redovisningar, osv, osv.  Det är alldeles för mycket just nu och jag känner att det inte kommer bli bra! Jag har inte ens en aning om vad jag vill jobba med längre? ÖRK.


När jag först började skolan ville jag bli psykolog, vill kunna hjälpa människor som har det svårt. Dock vet jag inte om jag har börjat ångra mig (och det var den enda anledningen till att jag valde skolan tror jag?). Det handlar inte om att bara gå ut skolan och sedan bli psykolog, utan jag måste ha A i alla ämnena, vilket är helt jävla omöjligt. Det går inte!


Jag har alltså ingen motivation till skolan, vilket är svårt när jag inte har någon plan på vad jag vill göra. Därav blir dagarna tråkigare, läxorna ännu värre och livet känns skit, eller rättaresagt skollivet.  Själv har jag knappt någon fritid, och nej, det handlar inte om att jag inte gör något i skolan, utan det finns något som heter läxor, prov, inlämningar, blablabla. Folk brukar säga att hänger man med i skolan så blir det inga läxor hemma... bullshit säger jag bara till ALLA som säger så. Vilken värld lever ni i? HAHA.

 


Skolan är så jävla tuff idag, för ALLA.. nästan! Trodde aldrig man kunde ha sånhär ångest för skolan, någonsin. Jag kommer att ta tag i bloggen när jag känner att jag har TIIIIIIIIIIIIIIIIIIID, vilket inte finns i min värld just nu.


TACK OCH HEJ! - Ja, jag är lite irriterad..

Av Swaxu - 24 september 2012 22:13

Eftersom jag har en rätt storblogg, får jag såklart en massa bloggmail varje dag. Dock vill jag bara varna er läsare för ett "fake-mail" som en del kända bloggare också har fått (även jag). VARNING:


Av Swaxu - 24 september 2012 17:06

Godkväll allihopa! 


Tänkte börja blogga lite mer nu, mina projekt är snart avslutade och det betyder att det blir 100 % på bloggen igen, istället för 10 %, haha!  Man kan säga att jag har fått mitt sommarlov nu istället för i somras, då allting gick superbra. Självklart tjänar jag fortfarande pengar och det är såklart bra!


Men istället för att tjäna kanske 5000, tjänar jag 1000.. ni förstår skillnaden?!  Dock kommer jag tjäna mer än någonsin när mina projekt är avslutade.

 

Kan ni berätta vad ni gjort idag?! 


Av Swaxu - 24 september 2012 01:05

Förlåt alla bloggläsare! 


Jag vet att uppdateringen är riktigt dålig just nu, men det är för att jag har en del projekt att ta upp (bland annat bloggprojekt). Det kommer dock ta sin lilla tid, men jag hoppas att ni står ut och att ni orkar vänta!  Tycker ni att jag borde göra fler videobloggar istället för att bara skriva? Jag är sjukt jävla tacksam att ni fortfarande läser och jag får flera mail VARJE dag där folk säger att min blogg är skitbra (trots att den är riktigt dåligt nu, haha)


Då var skolan igång igen.. jag ska tydligen ha värsta mötet med mina lärare och sånt!? Uppdaterar mer om det senare! Godnatt.

 

Av Swaxu - 21 september 2012 00:06

Ska ta tag i bloggen nu imorgon hade jag tänkt. Håll utkik för tävlingar, osv! 


Tack för att alla ni fortfarande följer mig, håll er uppdaterade!

Av Swaxu - 19 september 2012 23:44

Snart är det helg och då har jag en massa bloggprojekt att ta igen, som jag missat. Som vanligt handlar det om pengar, lite videobloggar och annat! 

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Skapa flashcards