Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under april 2012

Av Swaxu - 30 april 2012 21:00

Nu är det dags för filmkväll, hörs imorgon!! 


Av Swaxu - 30 april 2012 18:12

 

Här är veckans planer, som jag lovade. En helt OK vecka, eller vad säger ni bloggläsare?  Som ni ser ska jag öva inför mitt uppträdande på Onsdag, vilket ska bli skitkul.. men som sagt, mer info om det senare!!




Av Swaxu - 30 april 2012 15:06

Sådär, nu är jag hemma igen efter att ha shoppat ett par timmar!! 


Jag har börjat fundera på om det är bra att jag shoppar så ofta.. kan liksom aldrig kontrollera mig riktigt, gör alltid av med en massa pengar, haha!!  Idag gick det på under 1000-lappen. Menmen, eftersom jag inte gått på bio nu under ledigheten valde jag att köpa hem en massa filmer (samt TV-spel till en del av filmerna). Köpte bland annat Captain America, Woulfman, osv, osv.. tycker att dom verkar rätt bra faktiskt, så att förmodligen blir det väl filmkväll idag eller imorgon *blink*. 


Fick även hör av *N* att en del bloggläsare pratar jättemycket gott om mig, tack för det!! 


Av Swaxu - 30 april 2012 12:16

Godmorgon, godmorgon! 


Idag är det Valborg och jag kan tänka mig att många ska festa, inte sant?! Själv känner jag mig lite halvkrasslig *host*, så att därför ska jag och min fina vän *N* ut och shoppa istället.  Det var ju grymt längesen jag shoppade nu känns det som + att jag fick min blogglön för några dagar sedan = perfekt, woho!!


Nej, nu ska jag dricka en proteindrink.. får väl helt enkelt bli min frukost (går ju trots allt på nyttighets-diet). Veckans planer kommer lite senare! 


Av Swaxu - 30 april 2012 00:03

Tror ingen har missat att Tenny åkte ut ur Big Brother-huset, eller?!  Själv tycker inte jag att han tillförde så mycket där, utan han klagade mest och fick åka in på sjukhus hela tiden!  Dock finns det en annan deltagare som jag också tycker borde åka ut.. det enda han gör är att sura och känna sig utanför, men det är han själv som gjort att det är så! - Förresten, nästa år ska jag vara med!! 


Tycker ni att det var rätt person som åkte ut? 


Av Swaxu - 29 april 2012 19:10

Visst är jag en snäll storebror?! 


Som ni alla vet köpte jag min one-piece för ett litet tag sedan och när jag gjorde det sa min bror att han också ville ha en. Och eftersom jag inte är snål när det kommer till pengar köpte jag självklart en one-piece till honom, en grå/grön.. skitsnygg, visst?!  Den används väldigt mycket, iallafall på helgerna, haha!!


Tycker ni att jag borde lotta ut One-Pieces..?


Av Swaxu - 29 april 2012 15:00

Som ni alla vet blekte jag mina tänder för ett bra tag sedan och jag hade faktiskt tänkt göra det nu igen, när jag ska till tandläkaren!  Det kostar ungefär 5000 kronor att bleka sina tänder, men det är inte så farligt med tanke på att det håller i sig i flera flera år.  Jag menar.. vem vill gå med gula tänder?!


Nu kommer säkert många klaga på att dom inte har "pengarna" till det. Men då ska jag vara snäll att berätta hur ni kan göra det utan att betala flera tusentals kronor.  Jag är rätt säker på att ALLA där hemma har salt? Det ni gör, isåfall, är att ta det på er tandborste och sedan är det bara att börja borsta. 


Dock har jag hört att man inte ska göra det för ofta, men som sagt.. ni kan ju allt testa?!


Av Swaxu - 29 april 2012 12:45

Åhh.. jag hatar när mina planer skiter sig!! 


Dagens planer har totalt skitit sig.. skulle ju som sagt gått på bio med en vän idag, men det lär nog inte bli så, tyvärr!! Får väl helt enkelt hitta på något annat kul!?  Det finns ju alltid lite bloggjobb att göra.. dock har jag jobbat med det hela helgen, tanken var liksom att ta ledigt idag, så att säga. 


Menmen, nu ska jag kolla på Big Brother och käka en massa godis (tröst äta..), hörs om en stund!!

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Skapa flashcards