Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under mars 2012

Av Swaxu - 31 mars 2012 22:18

Här i Trelleborg dansas det för fullt, haha!  Vi har Wii-kväll och spelar Just Dance.. måste säga att jag är grymt bra - är som sagt väldigt musikalisk av mig *blink*.  Dock fick jag inga poäng under en låt och dum som jag är undrade jag varför, tills jag ser att det inte finns några batteri i min wii-kontroll..


Swaxu-problem?!


Av Swaxu - 31 mars 2012 18:54

Mina kusiner är så söta!! 


Jag fick nämligen precis en jättefin present av min kusin Hanna. Hmm.. undra vad som är i?! 

Vad tror ni?


Av Swaxu - 31 mars 2012 15:45

 

Dagens diss går helt klart till Burger King... så jäkla ofräscht ställe!!  Deras hambrugare är mögliga och allmänt äckliga. Tänk hur många kunder dom egentligen blåser..?  Själv var vi och åt lunch där idag, då ena hamburgaren var jättemöglig!!  Jag råder er bloggläsare att helt enkelt inte äta där....


Av Swaxu - 31 mars 2012 12:30

Godmorgon!

Har som sagt tagit lite ledigt ifrån bloggmailen nu över helgen!! Känns liksom inte sådär jättekul att sitta och läsa en massa mail när jag har semester. Dock har jag grymt mycket att ta igen när jag kommer hem på Söndag.. eller vad säger ni?! 


Av Swaxu - 31 mars 2012 00:15

Nu hade jag tänkt köra igång Finn ett fel tävlingen igen, eftersom den var mycket populär bland er bloggläsare! Gissa rätt och vinn en länk där du får ta del av mina 500 unika läsare om dagen, aldrig fel va?!  Lycka till! 

Finn ett fel i VÄNSTRA bilden!

Av Swaxu - 30 mars 2012 22:00

Sådär, nu är jag i Trelleborg.. eller, varit här ett par timmar, men har verkligen haft fullt upp!  Vi har nämligen varit och handlat lite samt ätit mycket god middag. Det blev hambrugar-tallrik idag, vilket är mycket bättre än tacos som jag normalt sätt brukar äta varje Fredag!  Visst ser det gott ut? 


Av Swaxu - 30 mars 2012 17:45

Jag sitter just nu på bussen påväg mot Trelleborg, ska som sagt vara där över helgen, vilket ska bli skitkul!!  Men eftersom jag aldrig åkt buss till Trelleborg tidigare har jag ingen aning om vart jag ska hoppa av.. vi får väl helt enkelt se om det blir rätt?!  Skämt o sido.


Hoppas iallafall att ni får en fortsatt bra Fredag, så hörs vi när jag kommit fram!


Av Swaxu - 30 mars 2012 13:30

Om jag tänker efter hur det är nu och hur det var för ett par år sedan, kan jag med ärlighet säga att jag mår mycket bättre i dagsläget än vad jag någonsin gjort. 


En stor del är nog för att jag trivs så otroligt bra i min nya klass.. trodde nämligen inte att en klass kunde vara såhär grym! - Av egna erfarenheter har alla mina andra klasser varit hemska, mer eller mindre, därav mycket bråk.  Dock är jag, nu, verkligen supernöjd med mitt skolliv så att säga!!


En annan sak som gör att jag mår mycket bättre är att min blogg bara växer och växer för varje dag som går.. har ju över 500 läsare om dagen!! Hur bra är inte det?  - Vill bara säga att jag är otroligt tacksam över alla fina kommentarer jag får av er, både på: facebook, bloggen, mail, överallt!!  Ni är bäst.


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Skapa flashcards