Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under maj 2012

Av Swaxu - 10 maj 2012 20:45

Jag får så himla mycket fanbilder skickade till mig hela tiden, vilket såklart är superkul, tack allihopa!! 

Ni anar inte hur tacksam jag blir för all positiv respons (får mer positiv än negativ trots allt *blink*), ni ger mig kraft och energi.  Och som ni kanske märkt finns det ju väldigt många som är avundsjuka på mig, men det förstår jag.


Idag fick jag den här bilden skickad till mig av Filip Larsson, hans Facebook hittar ni här. Han kan säkert göra snygga bilder till er om ni skulle vilja det. Och nej, jag får inte pengar för det här inlägget även om man kan tro det.  Men tänkte att jag kunde ge lite reklam, har ju över 700 läsare om dagen!


Av Swaxu - 10 maj 2012 18:15

Så jäkla skönt, fick sluta flera timmar tidigare idag eftersom en del andra har nationella!!  Dock har jag inte gjort så mycket sedan jag kom hem, utan mest tagit det lugnt, svarat på mail och kommentarer, osv.  Ska iförsig ut och träffa en nära vän snart, vilket ska bli jättetrevligt.. känner nämligen att jag måste få ur mig all ilska jag har inom mig just nu, hehe!! Bättre det än att skriva ut en massa skit på bloggen, eller vad säger ni?  Men det skulle ju provocera en del, haha. 


Jag har iallafall haft en sjukt bra dag, mitt liv känns sjukt bra!! Är glad över att jag står för den jag är och inte låter idioter förstöra för mig.  Hörs om en liten stund!!


Av Swaxu - 10 maj 2012 14:15

Haha, shit så mycket det snackas om mig överallt. På Facebook, nätet, skolor.. överallt som sagt!! 

Känner mig nästan som en liten kändis ju *blink*.  Nej, men fick reda på att någon hade skrivit ett väldigt långt hatinlägg om mig som löd ungefär såhär:


"Är det bara jag som hatar Simon Åkesson och hans jävla blogg, allt detta skrytande.. när ska det ta slut".


Plus massa annat skit. Jag tycker att det är SJUKT sorligt att folk inte vågar erkänna att dom faktiskt läser min blogg varje dag och tycker den är bra. Varför går man annars in och läser?  Självklart förstår jag att en del kan bli provocerade ibland av det jag skriver, men samtidigt inte. Tar man inte åt sig, blir man inte provocerad, alltså betyder det att folk faktiskt lyssnar på vad jag har att säga.


Men jag kan ge lite tips till er haters.. lägg inte ner enegri på mig och mitt liv, för jag bryr mig inte ALLS om vad ni tycker och tänker. Tycker snarare att det är sorligt som jag nämnde tidigare. Varför hata när man kan skratta?! 


Peace.

Av Swaxu - 10 maj 2012 10:45

Godmorgon allihopa! 


Jag skulle verkligen behöva hjälp med en sak just nu. Jag ska som sagt åka till Göteborg imorgon efter skolan helt själv. Ska nämligen träffa mina nästkusiner + jobba med lite projekt osv.  Men nu till frågan, jag har ingen aning om hur man beställer tågbiljetter (ska ta tåget dit), någon av er fina läsare som vet? 

Kommentera och kanske få en länk bland mina 700 + läsare! 


Av Swaxu - 9 maj 2012 20:00

Sådär, nu har jag äntligen utsett vinnarna av Finn ett fel tävlingen! Det är en mycket populär tävling måste jag säga, där många av er bloggläsare deltog, vilket var skitkul!  Ja, jag kommer självklart ha tävlingen inom kort igen, så håll er uppdaterade.  PS. Eftersom det är så många som är med och deltar, har jag två vinnare!


Vinnarna hittar ni här och här , grattis.. nu lär ni få cirka 700 läsare extra *blink*!


Av Swaxu - 9 maj 2012 15:30

 


Något jag alltid funderat över är varför Svenskar ska vara så jäkla avundsjuka på folk som har pengar?!  Jag menar, varför skulle man inte få ha mycket pengar?! Själv tycker jag att det är sjukt löjligt att vissa bloggläsare blir provocerade för jag skriver vad jag har köpt, när jag shoppat. 

Antingen får jag kommentarer om att jag "leker" rik, eller att jag ljuger? - Varför skulle jag ljuga om pengar..?  Har bättre saker för mig!!


Jag tjänar egna pengar ja.

Jag handlar mycket saker ja.

Jag skriver en del om pengar eftersom det är vardagligt ja.


Men vad gör det?! Om ni som klagar behöver pengar, gör något åt saken istället för att sitta och lägga energi på oss andra. Ren svensk avundsjuka, på hööööög nivå!!!! Eller vad säger ni? 


Av Swaxu - 9 maj 2012 10:45

Godmorgon, godmorgon!! 


Idag är det Onsdag, vilket betyder att jag har nationella i Engelska (muntligt).. hoppas verkligen att det går bra!!  Dock är det nog inte så svårt eftersom man bara ska snacka i cirka 15 minuter, och det klarar jag utan problem.  Själv har jag precis käkat frukost, har äntligen hittat något annat att äta än det jag brukar, nämligen crunchy och mjölk *mums* Brukar ni äta det? 


PS. Senare idag kommer Svar på tal + vinnaren av Finn ett fel-tävlingen.

Min frukost!!

Av Swaxu - 8 maj 2012 20:02

Godkväll!! 


Tänkte berätta lite om mitt uppträdande i Söndags eftersom jag helt glömt bort att göra det, haha!! 

Som sagt sjöng jag fyra låtar i kyrkan; Stad i ljus, Det vackraste, Utan dina andetag och Firework. Allting gick superbra, dock var det ingen som filmade, men jag spelade in alla låtar som en inspelning. Därför ska jag faktiskt kontakta en del personer som vet hur man för över det till datorn, osv. Bra va?  Kanske kommer det isåfall upp en video? 


Det var också många andra som uppträdde, men jag fick jag sjunga sist av alla, vilket var grymt kul! 

Lite som en avslutning liksom.. 

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards