Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under maj 2012

Av Swaxu - 12 maj 2012 20:30

Hörs senare mina kära bloggläsare, bli inte allt för avundsjuka nu!! 


Av Swaxu - 12 maj 2012 16:45

Vi ska som sagt gå på bio lite senare ikväll, och jag har då skaffat en personlig chaufför för just det, bra va?!  Känner nämligen inte att jag vill slösa massa pengar på buss och sånt skit här, plus att mitt busskort inte fungerar..? 


Av Swaxu - 12 maj 2012 13:15

Godmorgon här från Göteborg!! 


Allt bra med er? Själv är det bra som vanligt.  Idag har jag en del planer, tänkte nämligen bjuda mina nästkusiner på bio senare, vad sägs om det.. tror ni att dom blir glada?  Hm, funderar på om vi ska gå och se Avengers.. den verkar vara sjukt grym!  Tur att jag tog med mig pengar, annars hade jag ju tekniskt sett inte kunnat betala det, förutom med min blogglön.


Vet att jag har en del bloggläsare i Göteborg som ville ha en "läsarträff". Kan alla ni maila mig på swaxu@hotmail.com?!  Fick det här mailet, nedan, imorse.

Av Swaxu - 12 maj 2012 00:00

Nu hade jag tänkt köra igång Finn ett fel tävlingen igen, eftersom den var mycket populär bland er bloggläsare! Gissa rätt och vinn en länk där du får ta del av mina 700 unika läsare om dagen, aldrig fel va?!  Lycka till! 

 

Finn ett fel i VÄNSTRA bilden!


Även ni utan bloggar kan vinna fina priser!

Av Swaxu - 11 maj 2012 20:44

Sådär, nu är jag framme i Göteborg!! Mina nästkusiner mötte upp mig på centralen och nu har jag precis kommit hem till dom.  Pratade nyss med Mamma och Pappa där hemma och dom verkar ha en bra Fredagskväll med Tacos, haha.. jag hatar ju tacos!!  Nu ska vi snart käka lite, ikväll blir det varma mackor, mums.


Av Swaxu - 11 maj 2012 18:30

Jag sitter just nu på tåget upp till Göteborg.  Det var flera år sedan jag åkte tåg, därmed känns det väldigt ovant. För er som missat ska jag vara hos mina nästkusiner över helgen!! Det ska faktiskt bli skitkul, dock är jag lite trött eftersom jag slutade sent idag, menmen.. får väl vila upp mig när jag kommit fram? 


Vad gör ni ikväll?


Av Swaxu - 11 maj 2012 15:00

Haha, hade som sagt idrott i Måndags och eftersom jag alltid måste sitta och vänta skitlänge (tack vare Skånetrafiken) innan vi börjar, passade jag på att göra en liten videoblogg!  Glöm dock inte att jag var sjukt trött + att det var Måndag, jag menar.. vem är pigg då?! 


Av Swaxu - 11 maj 2012 10:35

Godmorgon, godmorgon!! 


Idag är det Fredag, woho! Visst är det skönt?  Själv behöver jag verkligen lite ledighet efter den här veckan, men också för att nästa vecka lär bli jättestressig.. *ångest* Har nämligen det sista proven i skolan, en massa möten, osv, osv. men det är väl något jag får ta?!  Snart hade jag iallafall tänkt käka lite frukost.. vet inte om jag ska börja med någon nyttighets-diet igen? Dock brukar dom inte vara så jättelänge..


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards