Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under maj 2012

Av Swaxu - 15 maj 2012 06:15

Godmorgon, godmorgon! 


Idag är mitt schema väldigt fullspäckat.. ska nämligen till tandläkaren här inne i Malmö samt in på banken ett ärende, så att jag missar lite av skolan idag, tror jag?!  Konstigt nog ville jag själv till tandläkaren den här gången, brukar normalt sätt aldrig besöka tandläkaren annars, eftersom jag är en VIP-kund (har jag för mig dom kallar det)?! Alltså att jag aldrig haft hål i mina tänder, vilket gör att jag inte behöver gå dit lika ofta. 


När jag ändå är där kanske jag borde bleka mina tänder?! Har ju testat att göra det här hemma, men det ger inte samma resultat har jag läst?! Inte för att det är någon större skillnad egentligen, menmen.. vad tycker ni?! 


Av Swaxu - 14 maj 2012 20:42

Haha, blir så trött på alla sorliga kommentarer jag får dagligen av samma personer!!  Dom skriver in olika namn, men deras IP-adress är samma.. det borde dom tänkt på, visst?!  Tur att jag inte är så elak att jag ger ut deras IP-adress, men samtidigt.. varför skulle jag inte göra det?!  Avundsjuka..


Av Swaxu - 14 maj 2012 16:55

Shit, har verkligen haft världens jobbigatse idrottslektion idag. Därför förtjänar jag ABSOLUT DET HÄR, eller vad säger ni?!  Borde jag spy upp det..?


Av Swaxu - 14 maj 2012 06:45

Godmorgon! Idag är det en ny vecka med nya mål, inte sant?! 


Tänkte bara berätta lite om bion (som jag glömde igår) i Lördags. Vi såg som sagt The Avengers och den var sjukt bra tycker jag, så att jag rekommenderar er verkligen att se den!  Hade ju även skaffat en personlig chaufför för just bion, vilket var det smartaste jag gjort på länge. Nu kommer säkert alla avundsjuka säga "Åh, det var ingen personlig chaufför, blablabla...", men jag kan faktiskt säga att det var det!! Nog om det.


Vi var sjukt nära på att missa bion eftersom min p-chaufför körde försent, men som tur va hann vi i tid.

Nu vill jag inte pika någon, men det satt en tjej framför oss som bara skrek och skrattade (när det inte ens var något roligt som hände..?), och tro det eller ej men det förstörde faktiskt bion lite - för vissa

Lite respektlös, eller vad tycks?


Utöver det var kvällen sjukt grym!!


Av Swaxu - 13 maj 2012 19:32

Godkväll kära läsare!!


Nu är jag äntligen hemma, vilket känns skönt faktiskt. Resan hem var nämligen rätt dryg, men skit nu i det!  Hade tänkt att jag skulle skämma bort mig själv, dvs. ta en lång och varm dusch, äta god middag, svara på alla avundsjuka mail och sist men inte minst se Big Brother (ska ju som sagt vara med där)


Vet att uppdateringen inte varit på topp kanske, men så är det när man är iväg, right?! Jag har iallafall haft en bra helg med mycket skratt.  Kändes också riktigt skönt att få komma ifrån min lilla håla, med tanke på att dom flesta bara snackar skit... sorligt! - I will be am popular!


Av Swaxu - 13 maj 2012 15:51

Åhh... jag missade första tåget hem, så jäkla typiskt!!  Någon som vet om jag kan ta nästa tåg med samma biljetter?! Eller måste jag beställa nya?! Tacksam för svar. 

Av Swaxu - 13 maj 2012 12:53

Godmorgon!! 


Åh, vad trött jag är... det blir väl så när man är uppe hela natten, eller vad säger ni?  Snart hade vi iallafall tänkt fika lite, sedan ska jag packa mina grejer och åka hem till Skåne, till min familj. Det ska faktiskt bli rätt skönt, har ju en del bloggjobb att göra, trots allt!  Jag är just nu i uterummet och tar det lugnt, vilket är hur skönt som helst.


Berättar mer om gårdagen strax!


Av Swaxu - 13 maj 2012 00:28

Sitter just nu i bilen påväg hem från bion, hörs imorgon! Sov gott allihopa!! 


PS. Glöm inte att om du sprider Finn ett fel tävlingen på din Facebook eller Blogg har du större chans att vinna.

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Skapa flashcards