Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under maj 2012

Av Swaxu - 8 maj 2012 16:15

Någon av er bloggläsare som har småsyskon? Isåfall, är ni sugna på att åka och se BAMSE i sommar!? 

Jag lottar nämligen ut ett par biljetter, till hela familjen såklart, om ni skulle vara intresserade. 


Allt du behöver göra är att kommentera och skriva varför just du ska få biljetterna!

Av Swaxu - 8 maj 2012 10:45

Fungerar bloggen nu?! Som sagt har inga bloggplatsen-bloggar fungerat på hela natten, men allt verkar vara som det ska nu?!  Måste skynda mig lite, min buss går nämligen om ett litet tag, hörs om en stund.

Av Swaxu - 7 maj 2012 21:46

Såg nyss att jag fått en fanbild skickad till mig av Maja, tack så hemskt mycket!!  Jag har verkligen dom bästa bloggläsarna någonsin och ni anar inte hur glad jag blir av alla mail, bilder, kommentarer, allt!!  




Av Swaxu - 7 maj 2012 17:49

Vet att jag kör på nyttighets-diet och att McDonalds gör mig sjuk, menmen!!  Får väl spy upp det sen..?


Av Swaxu - 7 maj 2012 13:30

Rolig vecka va..? 


Av Swaxu - 7 maj 2012 07:30

Då var skolan igång igen... typsikt!! Helgen går alltid så snabbt, inte sant? 


Menmen, idag är det Måndag vilket betyder att jag har ännu en fullproppad vecka (här är man aldrig ledig nej, förutom nu till helgen.. eller?).  Veckans planer kommer lite senare, så håll er uppdaterade.


Det bästa med den här veckan är att jag får sovmorgon, *woho*!!  Förra veckan var verkligen hemsk, fick nämligen gå upp klockan 06:00 varje dag, jag menar.. vem gör det? 

Av Swaxu - 6 maj 2012 21:15

Vem tror ni åker ut ur Big Brother ikväll?! 

Själv tror jag att Camilla eller Jennifer åker ut, har jag rätt eller fel?

 


Förresten läs Sannas blogg här!

Av Swaxu - 6 maj 2012 18:45

Nu ska jag uppträda kära bloggläsare!! Önska mig lycka till? 

 

Hörs när jag kommit hem igen!!


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards