Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under maj 2012

Av Swaxu - 4 maj 2012 17:30

Det märks verkligen att jag inte fått tillräckligt mycket sömn den här veckan, med tanke på att jag nyss sovit i 2 timmar!!  Iallafall, jag är lite sen till min intervju, inte bra.. men jag får väl helt enkelt skylla på sömn-brist, eller har ni några andra förslag? 


Som bloggare vill jag självklart göra mina läsare glada, och det finns en tjej vid namn Therese som tydligen är mitt största fan, vilket känns sjukt bra!  Hon bloggar själv och skrev ett jättegulligt inlägg om mig igår, läs det här. Gulligt, visst? 


Nu måste jag gå, hörs strax!


Av Swaxu - 4 maj 2012 06:15

Godmorgon, idag är det Fredag *woho*!! 


Vill börja med och säga att jag hade jättemycket att göra igårkväll, därav uppdateringen, hoppas det är OK med er!  Jag är ju trots allt er favorit-bloggare.  Hur mår ni idag? Själv är allt bra, förutom att jag är lite trött, som vanligt, haha.  Därför ska det bli extra skönt med lite helg. Veckan har ju iförsig inte varit så lång, men samtidigt känner jag mig helt hänging och trött, konstigt va?!


Min dag är helt fullspäckad, ännu mer än igår faktiskt, eftersom jag har en del planer. Ska först och främst kanske träffa Blondinbella i Malmö, sedan ska jag ringa min personliga frisör samt öva inför mitt uppträdande igen (mer än så får ni inte veta!). Juste, glömde ju att jag skulle bli intervjuad också, hehe!! 


Av Swaxu - 3 maj 2012 18:18

Har så jäkla mycket att göra idag!! Först och främst har jag en del skoluppgifter till imorgon, sedan ska jag ha ett möte om en stund plus att jag sitter och blir intervjuad till ett litet projekt!!! Fullspäckat schema med andra ord?  Dock är det kul när man har mycket att göra, förutom när det gäller skola såklart, eller vad säger ni?!


Hmm.. vad tror ni det kan handla om?! 


Av Swaxu - 3 maj 2012 15:15

Vet att många av er bloggläsare vill sommarjobba, inte sant..?!  Dagens ungdomar brukar ju vilja ha lite pengar, speciellt nu till sommaren. Jag fick hem ett erbjudande för någon dag sedan som jag skulle kunna lotta ut. Dock ska jag ha 25 % av lönen *blink*! 


Av Swaxu - 3 maj 2012 06:00

Godmorgon alla kära bloggläsare!! 


Idag är det Torsdag, vilket betyder att jag har nationella i Engelska *woho*..!  Är lite stressad just nu, dock vill jag iallafall önska er en sjukt bra dag!  Har ni några speciella planer?!


Av Swaxu - 2 maj 2012 20:16

Sådär, nu har jag äntligen utsett vinnarna av Finn ett fel tävlingen! Det är en mycket populär tävling måste jag säga, där många av er bloggläsare deltog, vilket var skitkul!  Ja, jag kommer självklart ha tävlingen inom kort igen, så håll er uppdaterade. 


Vinnarna hittar ni här och här, grattis.. nu lär ni få cirka 500 läsare extra *blink*!


Av Swaxu - 2 maj 2012 17:04

Nu är jag i församlingshemmet och ska jag öva igenom mina låtar. Vem vet, kanske kommer det upp en video, vad sägs om det?!  Hörs när jag kommit hem igen!


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards