Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under maj 2012

Av Swaxu - 2 maj 2012 14:54

Nu har jag precis kommit hem efter ett litet ärende!!  Det är så jäkla fint väder idag, inte sant?! Måste vara minst 20 grader ute eller något.. mycket skönt med andra ord! Menmen, som sagt var jag nyss på ett litet ärende och på vägen dit stötte jag på en människa som verkligen behövde pengar, därav gav jag bort cirka 400 kronor.. snällt va?!  Jag menar, varför ska jag snåla på pengar när man kan ge bort till folk som behöver!? 


Ska utse en eller kanske två vinnare av Finn ett fel tävlingen lite senare, så håll er uppdaterade.


Av Swaxu - 2 maj 2012 06:15

Godmorgon! 


Är ni vakna än? Själv tycker jag att det känns sjukt konstigt att vara uppe såhär tidigt... kanske beror på att jag har sovit till 12:00 nu när jag varit ledig, haha!  Menmen, går som sagt tidig vecka vilket betyder att jag är hemma runt lunch och kan därmed vila ett par timmar.. tur det!!  Hmm, undra hur det blir med min sallads-diet nu när jag går i skolan!? Jag brukar ju normalt sätt äta Subway, La Empanada och sånt onyttigt. Får väl helt enkelt böta om jag mot förmodan skulle få för mig att luncha där!?  


Hoppas att ni får en underbar dag, så hörs vi senare!! 


Av Swaxu - 1 maj 2012 21:30

Som ni alla vet ska jag uppträda nu i Maj, redan på Söndag faktiskt.. om jag inte har helt fel!!  Jag ska sjunga cirka 5 låtar tror jag och det ska verkligen bli skitkul!  Känns som om det var en evighet sedan jag sjöng. Iallafall så ska jag öva på alla låtar imorgon, kanske kommer det upp en video, låter bra va!? 

Av Swaxu - 1 maj 2012 18:18

Vad tycker ni?!  Borde jag lotta ut mobiltelefoner eller kanske one-pieces i olika tävlingar?!


Om ni bloggläsare fick välja något ni skulle vilja vinna i en tävling, vad skulle det isåfall vara!?

Ge mig bra och seriösa förslag så kanske det sker inom snar framtid.. 



Av Swaxu - 1 maj 2012 15:20

Tänkte köra Dagens outfit nu när det är så fint väder och sommarkläderna börjar användas!! 


Av Swaxu - 1 maj 2012 13:00

Godmorgon alla bloggläsare!! 


Shit.. jag är sjukt seg idag känns det som. Kunde sovit mycket längre, men eftersom jag har en stor blogg som måste uppdateras fick jag gå upp *blink*.  Idag är det Tisdag, vilket betyder att jag måste plugga, tyvärr.. har nämligen ett Naturprov nu på Fredag!! 


Förresten, vill bara tipsa om Demirs blogg. Jag tycker verkligen att ni borde ta en titt!!


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards