Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Direktlänk till inlägg 22 februari 2013

HMM!

Av Swaxu - 22 februari 2013 04:06

Hallåhallå alla bloggläsare - om jag har några kvar? 


Det var sjukt längesen jag bloggade, eller vad säger ni? Jag har inte riktigt bestämt mig än hur jag ska göra, kan dock berätta att jag känner mig rätt sugen.. men tro mig, det kräver mycket energi och tid på att driva en blogg som jag haft. Glöm inte att jag hade 3000 läsare om dagen nästan!!!

 
 
Dennis

Dennis

22 februari 2013 07:18

Ja snälla börja blogga!

http://denniboy.bloggplatsen.se

 
Babben

Babben

22 februari 2013 07:22

Jag tycker personligen du skall börja blogga igen, men det är trots allt, ditt val! Om du har orken, tiden och möjligheterna för att göra det, gör det! OCH OM DU TYCKER DET ÄR KUL, vilket också är en faktor för att du skall börja igen :)

http://babben.blogg.se

 
| josefine arvehall ~ foto |

| josefine arvehall ~ foto |

24 februari 2013 15:02

Du borde verkligen börja om igen!

http://jossesphoto.blogg.se

 
Ingen bild

Sylvester

4 mars 2013 13:21

Varför säger du att du är rik när du har H&M skor för 150:- och en för liten Everest jacka för 300:-?

 
Kajsa

Kajsa

6 april 2013 19:19

Sv. Jodå. Det är bra, själv då?:)

http://knaskajja.blogg.se

 
writing editing services  - edit-ing.services

writing editing services - edit-ing.services

29 juli 2016 13:21

Three thousand readers is a serious number! You don't have possibility to stop writing))) So go on please.

http://edit-ing.services

 
classyresumewriter.com/contact.php

classyresumewriter.com/contact.php

18 april 2017 16:29

I wish you feel better and come back to us! thanks for your work!

http://classyresumewriter.com/contact.php

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Swaxu - 6 maj 2013 00:47

Tja alla bloggläsare!   Nu är det snart sommar, skönt va?  Man mår så mycket bättre när det är sommar, eller det kanske bara är jag?! Iallafall så tänkte jag kanske dra igång bloggen igen, som jag skrivit 100 gånger hahaha. Tycker ni det? IS...

Av Swaxu - 7 februari 2013 23:55

Vad tycks?

Av Swaxu - 15 december 2012 14:45

Tror ni att världen kommer att gå under den 21? 

Av Swaxu - 15 december 2012 13:10

Godmorgon! Nu är jag verkligen utvilad, har sovit hur många timmar som helst. Idag har jag fullt upp, ska bland annat göra klart lite skolarbeten (tyvärr), men också kolla på lite olika bloggprojekt. Hörs strax!...

Av Swaxu - 14 december 2012 21:46


På sista tiden har jag blivit väldigt politisk insatt, tro det eller ej. Jag har faktiskt aldrig riktigt förstått vaken meningen eller budskapet i politik förens nu! Något som har triggat igång mig extra mycket är debatten om vad som är "rasistiskt" ...

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Skapa flashcards