Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under augusti 2012

Av Swaxu - 31 augusti 2012 08:52

Gissa vad jag ska göra i helgen..?! ;)

Av Swaxu - 30 augusti 2012 09:59

GODMORGON!! 


Av Swaxu - 28 augusti 2012 21:54

Jag tänkte börja videoblogga varje dagistället för någon dag i veckan!  Vad tycks?


Av Swaxu - 28 augusti 2012 09:00

Av Swaxu - 27 augusti 2012 18:51

Vad väljer ni?!

 

* Berätta sanningen och göra din vän ledsen?

* Ljuga och göra din vän glad?

Av Swaxu - 27 augusti 2012 15:47

Som sagt går jag samhälle-beteende, vilket betyder att jag läser mycket psykologi. Det är sjukt intressant! :D

Av Swaxu - 27 augusti 2012 11:00

Godmorgon, godmorgon!! 


Då var det Måndag igen, woho... eller inte. Nej, men den här veckan kommer nog att gå rätt så snabbt eftersom jag har sovmorgon varje dag hehe. Går ju som sagt sen vecka!  Själv har jag precis ätit en mycket god frukost, brukar ju typ aldrig äta frukost, iallafall inte så mycket.. men idag blev det en rejäl frukost! 

 

Tyvärr börjar jag dagen med språk... fyfan, har lust att spy. Hatar det!


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Skapa flashcards