Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under maj 2012

Av Swaxu - 19 maj 2012 00:00

Nu hade jag tänkt köra igång Finn ett fel tävlingen igen, eftersom den var mycket populär bland er bloggläsare! Gissa rätt och vinn en länk där du får ta del av mina 700 unika läsare om dagen, aldrig fel va?!  Lycka till! 

Finn ett fel i VÄNSTRA bilden. - Även ni UTAN bloggar kan vinna, FINA priser!! 

Av Swaxu - 18 maj 2012 20:30

Nu kan man äntligen tjäna pengar på bloggen genom att skriva sponsrade inlägg från Bloggerfy, riktigt bra!  Själv tycker jag verkligen att dom är värda en liten "like" på Facebook, eller vad tycker ni? 
 


Förresten, har ni hört talas om gruppen Censur, som är sjukt grymma!? Dom är just nu med i en tävling och behöver era röster, så jag tycker att ni borde gå in och rösta på dom här. 


Av Swaxu - 18 maj 2012 18:05

Såg på Facebook för ett litet tag sedan att någon bloggläsare börjat använda min kak och läsk-diet, ni vet?!  Dock går jag inte på den dieten längre med tanke på att hittade en bättre, nämligen godis-dieten, mums.  Lite skämt o sido, men som sagt.. underskatta aldrig mina tips! 



 

Minns ni, haha..?


Av Swaxu - 18 maj 2012 15:15

Vad tycker ni om min nya hårfärg..?  Skulle slinga det blont och resultatet blev såhär... snyggt?!


Av Swaxu - 18 maj 2012 12:30

Godmorgon alla bloggläsare!! 


Hoppas allt är bra med er, med mig är det super som vanligt Idag är det Fredag.. dock känns det som Söndag, eller är det bara jag som tycker det? Jag älskar långhelger med andra ord *blink*.  För övrigt har jag nog inga speciella planer idag, tänkte internet-shoppa lite, var ju trots allt ett tag sedan!


Kan ni gissa vad jag ska göra på Söndag förresten?!  Ledtråd:


Av Swaxu - 17 maj 2012 21:30

 


"Hur mycket kostar det att bleka tänderna?" 


- Det är väldigt olika. Hos tandläkaren kostar det mellan 4000-6000 kronor, men dock håller det mycket längre än om man skulle göra det själv, hemma!  Förstår ju att det finns folk som inte har råd med tandblekning, utan istället måste spara, osv, osv. Man kan också bleka tänderna hemma (skit!!), som jag skrivit förr, med hjälp av salt och en tandborste.. men det är inget jag rekommenderar - för ofta.  Som jag också skrivit kan man köpa hem tandblekningsmaterial och göra ungefär samma procedur som hos tandläkaren, fast inte riktigt samma resultat.


Kan ju tacka min blogglön för det här! 



Av Swaxu - 17 maj 2012 18:00

Jag sitter just nu i mitt uterum med *N*, vi håller på att diskuterar lite bloggplaner framöver. Kul va? 

Nej, men vi har inte träffats på ett tag, därför är det väldigt skönt att kunna få snacka lite skit, hehe.

Jag kan avslöja att jag börjat med en godis-diet nu, woho.. känns skitbra!! 


Av Swaxu - 17 maj 2012 14:45

Som ni alla vet var jag hos tandläkaren för någon dag sedan... och vet ni vad?!  Jag tror att jag fått mitt FÖRSTA hål någonsin... fan!!  Så att förmodligen måste jag borra, men det tänker jag inte göra. Jag har mina rättigheter och därav väljer jag själv hur jag ska göra. Har någon av er bloggläsare haft hål i tänderna?


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards