Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under maj 2012

:)

Av Swaxu - 31 maj 2012 21:15

Ni läsare är helt fantastiska, verkligen!! Ni gör mig superglad varje dag och jag kan inte mer än att tacka er genom länkningar i tävlingar, utlottningar, osv, osv.  Såg för en liten stund sedan att en läsare hade skrivit om mig i sitt blogginlägg, mycket fint!!  Kul att jag kan ge er statistik.. driver ju som sagt en stor blogg med över 1000 besökare om dagen, inte dåligt alls va? 


Inlägg från en bloggläsare:


Av Swaxu - 31 maj 2012 15:15

Sådär, nu har jag äntligen utsett vinnarna av Finn ett fel tävlingen! Det är en mycket populär tävling måste jag säga, där många av er bloggläsare deltog, vilket var skitkul!  Ja, jag kommer självklart ha tävlingen inom kort igen, så håll er uppdaterade.  PS. Eftersom det är så många som är med och deltar, har jag två vinnare!


Vinnarna hittar ni här och här , grattis.. nu lär ni få cirka 1000 läsare extra *blink*!


Av Swaxu - 31 maj 2012 07:45

Godmorgon bloggen!! 


Tro det eller ej, men idag fick jag faktiskt lite sovmorgon. Anledningen är för att min Engelsk-lektion är inställd, eftersom vi har en del nationella kvar, osv.  Menmen, det var sjukt härligt att sova några timmar extra, dock satt jag uppe rätt länge igår och pluggade!! Skönt att det snart är sommarlov.. 

Av Swaxu - 30 maj 2012 21:04

Jag ska, inom kort framtid, skaffa en peronslig städerska som kommer och städar mitt rum någon gång i veckan, för att just nu är allt i en enda röra!!  Här ligger både pengar, papper, filmer, kläder, brev, flaskor, osv, osv.  Ska jag vara helt ärlig så har jag ingen ork att städa heller, har aldrig städat och kommer aldrig att göra det heller.. förstår mig inte på sånt!?


Städar ni ofta..?  



Av Swaxu - 30 maj 2012 18:00

Det var sjukt jäkla längesen jag kände mig såhär frustrerad och arg!! 


Den här dagen har varit den drygaste någonsin. JÄVLA IDROTTSDAG...


Mer info i videobloggen: 




Av Swaxu - 30 maj 2012 13:00

Har precis käkat lite lunch, i Malmö, med ett par kompisar!! Blev Subway idag också, mums..  Lunchen gick på 121 kronor, sjukt va?! Det är inte många som har råd med det, hehe!  Hur mycket pengar brukar ni lägga ner när ni är ute och äter?! 


Av Swaxu - 30 maj 2012 06:15

Godmorgon!!


Idag är det Onsdag och som jag sa i gårdagens videoblogg så ska vi ha idrottsdag, dock tänker jag inte vara med eftersom jag inte mår så bra plus att jag måste plugga lite till på Naturen. Har som sagt prov i eftermiddag! 


Jag vet att det inte är kul för er och läsa om min skola, men även jag går i skolan och just nu är allt väldigt stressigt. Men det lär bli bättre efter idag, hoppas jag!  Och ja, håller för tillfället på med ett musikprojekt, där jag sjunger Loreen's Euphoria. 


Hoppas att ni får en bra dag, så hörs vi lite senare!  

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Skapa flashcards