Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under maj 2012

Av Swaxu - 29 maj 2012 19:20

Mer behöver jag väl inte säga..?! 


Av Swaxu - 29 maj 2012 06:15

Usch, jag mår verkligen inte bra!!  Har nämligen bara sovit 6-7 timmar på två dygn.. är det normalt? 

Känner även att skolan tar kål på mig eftersom jag haft fullt upp den senaste månaden. Tar det aldrig slut??


Är verkligen skitstressad över allt som händer.. hoppas bara att jag klarar all press!! 

Vet ju att många av er har det väldigt lugnt i skolan nu när det snart är sommarlov, var glada för det, haha.  Menmen, idag är det Tisdag och det betyder att jag har nationella i Matematik (som jag skrev igår).. jag hoppas verkligen att det går bra!! Förresten, tack http://fotokobran.se/ för tipsen angående nationella.


Vi hörs senare under dagen i en videoblogg, eftersom alla uppskattar min fina dialekt *blink*. 

Av Swaxu - 28 maj 2012 20:49

FAN.. kom nyss på att jag har nationella imorgon i Matematik, muntligt!!  Någon av er läsare som kan ge mig tips på hur jag ska klara det, skulle verkligen betyda mycket.  Eller ni kanske inte ens har gjort det..?


Av Swaxu - 28 maj 2012 17:33

WOHO, jag har blivit sponsrad av ett visst företag!! Kan ni gissa vilket..?  Ledtråd:


Kan inte avslöja allt för mycket än eftersom mina haters blir sjukt avundsjuka!! 

Av Swaxu - 28 maj 2012 12:45

Hmm, ni minns väl att jag köpte en ny dator för några månader sedan, som gick på över 8000 kronor?!

Jag har varit sjukt nöjd med den, enda tills nu..?!  Den ena musknappen är helt nedtryckt, vilket gör det svårt att klicka, alltså går det allmänt segt. Pallar liksom inte lämna in den på lagning heller.. vill inte slösa mer pengar på den här datorn om jag ska vara ärlig.


 

Därför tänkte jag istället köpa en McBook eller McAir!


Någon som vet prisskillnaden mellan McBook och McAir, vilken som är bäst, osv, osv!?

Av Swaxu - 28 maj 2012 06:30

Godmorgon, godmorgon!! 


Nu är skolan igång igen, vilket är sjukt segt faktiskt. Känner inte alls för skolan, speicellt inte när jag har fullspäckad vecka, både när det kommer till skola och privat!  Hur får man tiden att räcka egentligen..?  Det ska bli riktigt skönt med sommarlov om 2-3 veckor, eller vad säger ni läsare? 


Förresten, har ni några sommarplaner?! 


Av Swaxu - 27 maj 2012 19:00

Som sagt skulle jag lotta ut en massa fina grejer här på bloggen och jag håller alltid vad som lovas! 

Idag tänker jag lotta ut en Sanyo kamera + fodral, värde hela 3500 kronor, till er bloggläsare. 


Allt ni behöver göra är:


* Skriva en bra motivering till varför just du ska ha den.

* Länka inlägget på din blogg eller Facebook (visa mig, så att jag vet att ni gjort det - Simon Åkesson @ FB).


Lycka till! 


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards