Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under juli 2012

Av Swaxu - 31 juli 2012 20:55

Jag vill ha tips på bra och enkla maträtter. Äter typ 10 mål i veckan... ja, jag är kräsen! 

Av Swaxu - 31 juli 2012 17:45


1. För att få en stor blogg måste man först och främst ha ett lockande bloggnamn, som verkligen sätter sig på minnet. Du behöver också skriva om något intressant, inte bara om saker du gör hela tiden (om man inte har ett intressant liv, som jag verkligen har) Och en sista sak som faktiskt funkar är att provocera lite. Bloggare säger att det inte hjälper med att provocera, utan att det var något man gjorde under 2010. Det är skitsnack. Det funkar alltid.  Kolla bara hur provocerade mina haters blir. Haha!!

 

2. Du kan tjäna pengar på många olika sätt och jag har fått denna frågan 1000 gånger. För att tjäna pengar överhuvudtaget måste man ha mycket läsare, eller det är absolut en stor fördel (med mycket läsare menar jag MINST 500 om dagen). Man kan iförsig bli medlem på Plusikassan, Adsettings, osv. men det lär inte bli stora summor av det.  Men har man mycket läsare, så kan jag absolut ge tips på hur du ska gå tillvägas för att tjäna så mycket som möjligt. Maila mig isåfall på swaxu@hotmail.com!


3. Jag tycker att bloggplatsen är den bästa bloggportalen just nu och har varit det ett rätt bra tag också.

För som ni alla säkert vet klyddar NÄSTAN alla bloggportaler: Blogg.se, Myshowroom, Mondoblog, osv, osv.  Bloggplatsen är faktiskt en rätt stor bloggportal, det finns ju trots allt över 220 000 bloggar och själv är jag den MEST lästa. Alltså har jag den största bloggen på bloggplatsen. Slå det ni! 


Hoppas att du fick svar på dina frågor. 


Av Swaxu - 31 juli 2012 15:00

Imorgon ska jag se Batman The Dark Knight Rises



Av Swaxu - 31 juli 2012 12:48

Godmorgon, godmorgon!


Hur mår ni idag? Själv ska jag sova en stund till... är skittrött. Hörs strax!

Av Swaxu - 30 juli 2012 15:30

Jag blir så jäkla glad när ni läsare skriver massa fina saker till mig. Tro mig, jag läser allt (försöker svara på allt också) och är super tacksam för allt ni skriver, verkligen. Iallafall, här har ni Dagens-Swaxu-Bloggläsare: Clara. 


PS. Många av er bloggläsare frågar dagligen om man får lägga till mig på Facebook, och det är ju SJÄLVKLART att ni får göra det.Min facebook hittar ni här! 

Av Swaxu - 30 juli 2012 13:04

Godmorgon på er allihopa! 


Som sagt har jag alltid haft problem med att äta frukost, eftersom jag snabbt tröttnar på att äta samma sak varje dag. Dock har jag köpt hem vetebullar + drickyoggi, så det lär vara min frukost från och med nu! 

Av Swaxu - 30 juli 2012 00:00

Hmm, jag tycker det är sjukt skumt när vissa läsare kör med dubbelmoral. Nästan lite skrämmande om jag ska vara ärlig... men vem vet, kanske lider den här läsaren av schizofreni?! Vad tror ni? 

 

UPDATE: Det är samma person som skrivit båda kommentarerna!


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Skapa flashcards