Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under maj 2012

Av Swaxu - 21 maj 2012 07:15

Godmorgon! 


Usch, jag är så jäkla trött.. ni anar inte.  Vet inte vad jag ska säga, det enda som surrar i mitt huvud just nu är sömn!!  Iallafall, idag är det Måndag, vilket betyder att jag börjar dagen med idrott.. vet inte om jag ska se det positivt eller negativt!?  Något sjukt bra är däremot att jag snart får min blogglön, woho. 





Av Swaxu - 20 maj 2012 21:21

Vem tror ni får lämna Big Brother ikväll?! 


Själv är jag lite efter, har nämligen missat både Torsdagens och Fredagens Big Brother, därav ser inte jag på kvällens avsnitt. Men jag tycker helt klart att Amandus ska lämna, han är sjukt dryg!! Det enda han gör är att gå runt och fjäska för allt och alla.  Hörde även att Marcelo förnedrat Annica ännu en gång..?! Hoppas isåfall att han också åker. 


Av Swaxu - 20 maj 2012 18:15

På den senaste tiden har jag verkligen insett vad vänskap är för något. Jag trodde dock att jag visste det redan innan, men tydligen har jag haft mycket mycket fel.  Jag har alltid varit en person med många vänner men samtidigt varit med om mycket skitsnack. Folk har alltid varit avundsjuka och försökt föstöra för mig (som jag nämnt tidigare) och det är sjukt sorgligt med tanke på att dom en dag kommer inse hur pinsamma dom är - har varit.


Jaja, mina vänner har iallafall alltid stöttat mig genom allt, men nu när jag driver en stor blogg, med över 700 besöksare om dagen, har vissa "vänner" blivit en av alla dessa avundsjuka personerna!? 

Jag tycker på riktigt att det är sjukt pinsamt att se hur alla beter sig. Det finns så många som gått emot mig, som verkligen varit mina vänner innan, dock har jag insett nu att dom kanske aldrig varit äkta..? 

Det är absolut INGET jag mår dåligt över idag, utan jag är snarare glad över att inte ha något med dom att göra. Vill inte umgås med falska idioter med andra ord.


Jag har helt enkelt lärt mig idag (2012) vad äkta vänskap är. Har fortfarande många vänner som jag är väldigt glad över och som betyder oehört mycket för mig.  Den enda skillnaden är att "the haters" har blivit några fler, men vad gör det?!  Bara pinsamt att se deras beteende.. dom underhåller verkligen min vardag.


Vänskap, ja.. vad är vänskap egentligen?!

Av Swaxu - 20 maj 2012 15:15

Sådär, nu är jag hemma efter att ha sjungit på dopet (namngivningceremoni)!! 


Allting gick verkligen superbra, kände dock ingen alls men alla var supertrevliga, vilket var skönt.  Det varade inte så länge som jag trodde, i 30-45 minuter bara?!  Det var så jäkla kul, jag älskar att sjunga.. var inte alls nervös trots att jag inte kunde sångerna helt. Music is my life!?  Ska avslöja en sak, nämligen att det finns idioter som försöker förstöra min musikkarriär så att säga, men det lyckas dom aldrig med och kommer inte göra för den delen heller! Som sagt, Svenskar är rätt avundsjuka.. både när det kommer till pengar och när någon annan är framgångsrik.


Fick även lite "lön" för att jag sjöng, 400 kronor. Inte dåligt va?! 


Av Swaxu - 19 maj 2012 20:01

Usch vad seg jag är idag!! Det blir väl så när ens planer skiter sig och man inte gör något speciellt än att bloggjobbar!?  Nåja, det är ett rätt roligt jobb om jag får säga det själv *blink*, synd bara att inte alla har den talangen att driva en stor blogg.  Menmen, nu hade jag tänkt ha en filmkväll.. tyvärr har jag inget gott att äta till med tanke på att mitt godis är slut!  Får väl helt enkelt gå och ta ifrån min kära lillebror!


Ska även lyssna igenom låtarna jag ska sjunga imorgon. Hoppas att det går bra!


Av Swaxu - 19 maj 2012 16:15

Jag har en fråga till er bloggläsare.  Inom kort hade jag tänkt lotta ut lite olika grejer, här på bloggen, som jag inte använder/har använt. Känner nämligen att jag lika bra kan ge bort det istället för att det ska ligga här och "ruttna", om ni förstår vad jag menar.  Nu till frågan!


Vad skulle ni vilja att jag lottade ut?!

* Filmer

* TV-spel (Xbox 360)

* Headset, högtalare, iPhone skal, osv.

* Annat..?


Valet är ert!! 


Av Swaxu - 19 maj 2012 13:00

Godmorgon på er!! 


Idag är det Lördag och jag kan ju börja med och säga att mina planer har totalt skitit sig - tänker dock inte gå in på varför.  Jag får väl helt enkelt hitta på något annat, kanske åka iväg och shoppa lite? Menmen, jag har fullt upp nu med tanke på att jag ska sjunga på ett "dop" imorgon (många av er läsare gissade rätt.. bra!!), plus svara på en massa mail. Ni anar inte hur mycket mail man faktiskt får när man har en stor blogg.. allt ifrån samarbeten till att ni läsare skriver hur mycket ni älskar min blogg ), osv, osv. 


Förresten!! Ni som är med och tävlar i mitt Finn ett fel, länkar ni ut tävlingen på er blogg och Facebook har ni större chans att vinna, tro mig.  Glöm inte att berätta och visa det för mig.


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards