Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under maj 2012

Av Swaxu - 27 maj 2012 15:27

 


"Varför ljuger du om din statistik? Vad onödigt :)" 


Haha, detta var bland det roligaste jag läst på länge! Skulle jag, som driver en stor blogg, ljuga om min statistik?!  Tror inte det va. Med tanke på att min blogg bara växer och växer för varje dag som går, behöver jag inte ljuga om något!  Tro det eller ej, men jag hade faktiskt över 1000 besökare igår, grymt va?  Iförsig kan jag förstå att vissa är avundsjuk på mig, eftersom jag verkligen lyckats med mitt liv, tillskillnad från alla haters.


Men nu till din fråga: Jag ljuger absolut inte om min statistik *blink*, roligt att du tror det, haha! 

Av Swaxu - 27 maj 2012 12:45

Godmorgon Sverige och GRATTIS... vi vann, precis som jag sa!!! 


Jag var så jäkla taggad igår när alla länderna skulle rösta. Normalt sätt brukar vi ALDRIG få röster ifrån alla länder, men det fick vi igår.. eller nästan, förutom Italien. Som sagt - Loreen var en storfavorit i hela världen. 


Menmen, nog om det nu, haha!! Idag är det morsdag, därför hade jag tänkt köpa något fint till min Mamma.. dock trodde jag att det var för några veckor sedan.  Själv har jag precis käkat lite frukost och snart ska jag packa mina grejer eftersom jag ska hem senare under dagen!


Vad gör ni idag? 


Grattis på Morsdag mamma!!


Av Swaxu - 26 maj 2012 21:00

Nu börjar som sagt Eurovision Song Contest - finalen, och jag är verkligen sjukt taggad, haha!  Själv tror jag faktiskt att Sverige kommer vinna hela skiten, Loreen är nämligen en storfavorit i hela världen. Dock läste jag någon artikel att hon gjort något politiskt uttalande som tydligen ska dra ner på rösterna. Vad tror ni om det? 


Äsch, jag tror fortfarande att vi kommer vinna!! KOM IGEN NU SVERIGE


Av Swaxu - 26 maj 2012 16:45

Vet att många av er läsare följer Big Brother dagligen, precis som jag!  Därför undrar jag vem som är er favorit, alltså.. vem vill ni ska vinna Big Brother?!  Min favorit är helt klart Annica.


Av Swaxu - 26 maj 2012 13:15

Godmorgon - ifrån Bl******! 


Kände helt enkelt för att ta en spontan-resa.. därmed är jag inte hemma, hehe.  Tänker dock inte avslöja vart jag är, utan det får ni lista ut själva. Menmen, idag är det Lördag och jag hade faktiskt tänkt plugga lite om en stund.. duktigt va?  Har ju trots allt en del skolarbeten att göra nu innan sommarlovet, och eftersom jag inte är hemma kan jag lika bra passa på att plugga, eller vad säger ni? 


Iallafall, just nu sitter jag och snackar med min vän Adam samt en del bloggläsare på Facebook. - När man har en stor blogg, som jag faktiskt har, är det superkul att så många skriver fina meddelande till mig. Det betyder oehört mycket!!


Här är en bild på mig och ELIN från igår:


Av Swaxu - 26 maj 2012 00:02

Nu hade jag tänkt köra igång Finn ett fel tävlingen igen, eftersom den var mycket populär bland er bloggläsare! Gissa rätt och vinn en länk där du får ta del av mina 800 unika läsare om dagen, aldrig fel va?!  Lycka till! 

Finn ett fel i VÄNSTRA bilden. - Även ni UTAN bloggar kan vinna, fina priser! 

Av Swaxu - 25 maj 2012 20:55

GLÖM EJ att jag kommer lotta ut en massa fina saker här på bloggen nu i helgen!  Fick ju som sagt en massa bra förslag ifrån er bloggläsare, alltifrån mobilskal till filmer och TVspel, osv. 


 

Hmm.. vad tror ni att jag kommer lotta ut? 


Av Swaxu - 25 maj 2012 18:15

Det här var ju väldigt populärt, därmed fortsätter jag med det.  Såhär ser jag ut idag!


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Skapa flashcards