Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Direktlänk till inlägg 14 december 2012

Tillbaka - starkare än någonsin!

Av Swaxu - 14 december 2012 18:00

Tänkte att jag skulle berätta hur mina bloggår har sett ut. Varför jag började blogga, hur min blogg blivit så stor och även hur jag fått alla dessa pengar!? Jag vet att många har hittat på egna saker om hur mycket jag tjänar och påstår att jag ljugit en massa, så att nu reder jag ut detta en gång för alla!

 

Jag fick tanken att börja blogga när jag såg min moster göra det för flera flera år sedan. Själv tyckte jag att det verkade sjukt coolt att ha en egen sida, där man kan skriva vad man tycker och tänker samtidigt som folk faktiskt kan lyssna på vad jag säger!?  Min första blogg skapades väl för cirka 3-4 år sedan skulle jag tro. Den var väldigt tråkig och jag hade verkligen INGA läsare över huvudtaget. Dock skrev jag mest för att det var kul, jag bloggade väldigt sällan dock, men fortfarande.. jag bloggade för att det var kul! Började på BLOGG.SE

 

Jag tog bort den bloggen efter ett tag och tänkte "Nja, det var inte så kul längre.". Själv gick jag i skolan som alla andra, men av någon anledning ville jag fortsätta att blogga - på bloggplatsen. Jag minns att jag satt hemma och skulle hitta på ett bloggnamn. Satt jävligt länge och tänkte igenom.. tillsist kom jag på namnet: SWAXU. Perfekt, tänkte jag! 

 

Märkte direkt att jag fick fler läsare med hjälp av bara mitt "provocerande" bloggnamn. Jag minns att hela min klass (8:an) snackade om mig och min blogg hela tiden, både positivt (att dom läste den) och negativt (att jag ibland la upp bilder när jag hade skadat min hand, då det var "skolans-snackis" - rätt töntigt jag vet). Men det fick jag ta. Jag var ju trots allt en mer "offentlig" person än dom andra i klassen. Jag uppdaterade bloggen 7-8 gånger om dagen, i tro om att komma till topplistan för Mest inlägg. Jag kämpade och kämpade.. tillsist kom jag till plats 1 och blev skitglad och stolt över mig själv!  Minns att min Pappa sa "Men du ska ju vara på Mest lästa istället". Jag minns också att folk i min klass undrade hur mycket läsare jag hade. Eftersom jag inte ville avslöja helt sa jag bara "Ett par hundra om dagen.". Dock var dom väldigt tveksamma till det, då det fanns en topplista och Swaxu (jag) fanns inte med där.

 

Skolveckorna gick och jag bloggade på som vanligt, utan några större händelser. På den tiden skrev jag mest om ointressanta saker såsom: skolan, plugg och återigen skolan. Det var väldigt tråkigt att läsa faktiskt..  Ska jag vara ärlig hade jag kanske runt 50-150 läsare då. Jag var skitstolt och skröt gärna med hur mycket läsare jag faktiskt hade!

 

Minns också att vi hade en klassblogg i 8:an samt 9:an. Alla förväntade sig att jag skulle skriva och att jag skulle länka till vår klassblogg för att få en massa besökare. Det roliga var faktiskt att min klass var väldigt aktiv och skrev väldigt gärna i "klassbloggen".

 

När jag väl började 9:an, hade självklart besökarna ökat lite.. men absolut inte med mycket. Visst, det jag skrev tog klassen upp ibland och gjorde "narr" av, men det var inget jag la så mycket energi på. En sak som gjorde mig väldigt frustrerad dock, var när folk i min klass + på andra skolor hade gjort en blogg om mig. Fick reda på detta under en NO-lektion och efter det gick jag direkt till rektorn. Jag mådde väldigt dåligt av det. Personen som hade skapat den, eller som blev inkallad till rektorn var inte så kaxig längre, HAHA..  Det var väldigt kul att se hur folk ändrar sig när dom är med sina vänner eller om dom är själva. När *J, M och J* satt hos rektorn sa dom att ingen hade något emot mig, att det bara var ett skämt, osv. - Dålig uppfostran? Bloggen om mig togs iallafall bort och det var inget mer med det.

 

Jag kan tillägga att jag HATADE min klass under hela högstadiet typ. De är inga personer jag någonsin skulle vilja umgås med och alla var riktigt falska. Det var nästan pinsamt att gå med personer som dom! Jag har alltid varit en person med starka åsikter om saker och ting, jag tvekar inte på att säga vad jag tycker och tänker, och framförallt hjälper jag människor som är "utsatta" eftersom ingen annan vågar göra det. Därav blev det mycket hat emot mig, då jag ständigt skyddade en i min klass som blev utsatt för "kränkning" nästan varje dag. Tro det eller ej, men jag fick faktiskt personerna att sluta, så att lite påverkan hade jag allt - kanske pga min blogg?!?  

 

Några månader in på 9:an åkte jag till Sälen i en hel vecka, såklart var både datorn och mobilen med. Jag bloggade om resan, plugg och skola, haha!  Några dagar innan jag skulle åka hem, får jag VIRUS av Kissies blogg. Självklart blev jag lite arg, då jag lagt ner ALLT på min blogg trots att jag inte hade allt för många besökare. Det förstörde det hela! All tid jag lagt ner.

 

Efter viruset från Kissies blogg blev det inte riktigt som vanligt. Jag hade problem med blogglusten och fick allt svårare att uppdatera och idéer att skriva om. Det var jobbigt, all den tid jag hade lagt ner på detta och allt bara förstördes? I själva verket var det bara min dator som var "sönder", inget annat. Iallafall, sakta men säkert började jag blogga igen och äntligen kände jag att jag hade hittat tillbaka till blogglusten. DOCK kan jag tilläga att jag inte tjänade några som helst pengar under dessa åren, då jag bloggade. Pengar fanns inte ens i mitt huvud!?

 

Efter ett tag kände jag att jag ville byta bloggportal, så att jag bytte tillbaka till BLOGG.SE (där jag skapade min ALLRA FÖRSTA BLOGG), vilket jag ångrar idag. Det var en massa klydd, dock märkte jag att man fick mycket mer kommentarer där, vilket gjorde att jag faktiskt tänkte "Jag vill ha en stor blogg med flera hundratals läsare". Under denna tiden hade jag faktiskt fått besöksrekord på hela 359 bloggläsare som jag ständigt skröt om i mina inlägg, trots att det bara hände en gång, haha!  Efter halva sommaren bytte jag från BLOGG.SE, till MYSHOWROOM.SE, på grund av att det krånglade alldeles för mycket. Jag blev riktigt irriterad, då mina inlägg inte publicerades i rätt tid, osv, osv.

 

Dock fick jag börja om ÅTERIGEN, vilket alltid är sjukt svårt. Det är drygt som fan att hela tiden försöka få sina läsare att hänga med i alla bloggförändringar. Men det gick, fick faktiskt mer och mer läsare.. var också med på deras "Mest lästa bloggar", vilket jag var väldigt stolt över.. såklart! Dock kände jag att även Myshowroom inte var så bra, så att när jag började GYMNASIET, slutade jag blogga. Eller tog en "paus".

 

Jag hade inga stora förväntningar alls på gymnasiet då jag hatade mina andra klasser jag gått i. Min första tanke var "FAN, nu kommer det bli ett jävla helvete igen..". MEN SÅ FEL JAG HADE! Kan erkänna att jag mådde sjukt dåligt första veckan, dock gjorde nog alla det.. eller?  Efter ett par veckor kände jag verkligen att jag trivdes och mådde sjukt bra i klassen. Alla är skitsnälla, verkligen! MIN KLASS ÄR GRYM - om någon av dom läser detta här inlägget.

 

Jag la iallafall bloggen åt sidan där ett tag, men efter ett par månader började folk i min klass fråga varför jag inte bloggade längre. Själv tänkte jag att skolan skulle ta för mycket tid, därav sket jag i det! Tillsist började jag ändå, fortfarande på MYSHOWROOM, men det föll snabbt då jag inte gillade deras system över huvudtaget. DOCK kan jag tillägga att jag började tjäna pengar när jag bloggade på Myshowroom. Inga stora summor dock, men det funkade!

 

Vid jul och nyår skulle jag börja blogga igen på bloggplatsen, men tyvärr gick min gammelmormor bort på juldagen, vilket gjorde att jag inte orkade.. mådde dåligt!  Minns att jag sjöng på hennes begravning, vilket var sjukt svårt. Kan tillägga att det var min första begravning någonsin. - JOBBIGT var det!

 

Inte nog med att det hände, utan även i början av detta året fick jag åka in AKUT till sjukhuset då jag hade fått hål i min lunga! Det var en riktigt jävla hemsk känsla... kan inte ens beskriva den! Därav fick jag skjuta upp bloggandet ännu mer, samtidigt var det nog bra då jag verkligen kände blogglusten och att jag ville lyckas!  

 

När jag väl fick igång bloggandet gick det jävligt bra. Hade höjt läsarna med cirka 300-400 läsare och uppdaterade lagom mycket och provocerade nästan ingenting. Men med tiden kände jag att jag ville ha ännu fler läsare, så att jag började smått att provocera lite, allt ifrån min blogglön (som jag inte riktigt hade längre.. bytte ju som sagt tillbaka till bloggplatsen, vilket gjorde att min "lön" försvann. Dock "levde" jag på min lön jag hade på Myshowroom, men det var inte så mycket som jag skrev), till "Svar på tal". Jag märkte sedan att ju mer jag provocerade, ju mer reaktioner fick jag från folk, både positiva och negativa. En del bloggläsare sa att jag lekte rik, inte hade några pengar, önskade mig döden, osv, osv. Rätt sjuka saker för lite provocerande? 

 

Dock har jag provocerat "rent", dvs. jag har aldrig skrivit skit om någon annan "icke-offentlig" person på min blogg, därav tyckte jag att det var så jävla SJUKT hur folk kunde hata mig så mycket bara genom att läsa om mina pengar, min PERSONLIGA-frisör. Tänk att jag, via ETT ord kunde provocera. Det ordet var "personlig". Jag sa att allt var "personligt" för att det lät mycket bättre. Det här slutade med att väldigt många i min kommun började hata mig, ja.. en del av mina närmsta vänner också!? SJUKT VA? Det tyder på hur falska dom varit från hela början, eller vad säger ni?

 

Folk diskuterade mycket om det jag skrev. Vissa skrev ut både hatstatusar och blogginlägg om mig, dock gav det mig publicitet, så att egentligen brydde jag mig inte. Det jobbiga var att se att en del av mina "vänner" höll med. Jag försökte däremot att skriva ut både på Facebook och min blogg att jag överdriver i det jag skriver (mest för att folk skulle förstå och inte bli så arga). Men det hjälpte ingenting.  Jag kan tycka att mina vänner borde förstått att jag provocerade, då de känner mig och vet att jag överdriver mycket när jag skriver!? Många förstod självklart, men vissa var ju lite mer trögfattade.

 

Under denna tiden kände jag att jag ville få ut något av att blogga, självklart blev mitt namn Swaxu mer känt, men samtidigt ville jag tjäna mer pengar, så att jag blev medlem på olika sidor och därmed började jag få in mycket mer pengar än förut. Det störde folk, såklart.. framgång är inget andra vill att man ska ha, sorgligt nog. Något som också störde folk (när jag snackar om folk är det mest personer i min kommun) var att jag "photoshoppade" priser på saker och ting jag "internet-shoppade". T.ex ett par skor som kostade 18 $, ändrade jag till 180 $ bara för att provocera, för att jag visste att det fanns några tröga personer som skulle bli arg och reagera! OCH VEM HADE RÄTT.. JO JAG!  Egentligen så rör det ju inte andra än mig själv när jag provocerar, men när jag photoshoppade bilder fick jag massa mail om att jag har fula kläder, att jag leker rik, osv, osv. Dock kan jag tillägga att jag hade kunnat köpa skor för 180 $ utan problem, så det var inte så att jag ljög om att jag hade pengarna! 

 

Ju mer min blogg växte, ju mer hat fick jag i min lilla kommun. Det roliga är bara att INGEN har NÅGONSIN kommit fram till mig och sagt något. Men det är ju typiskt "haters". Kaxiga bakom skärmen men tysta i verkligheten, haha.  Istället ignorerade dom mig, vilket absolut inte gjorde mig något över huvudtaget, tyckte snarare bara att det var fett pinsamt av dom. Blickar fick jag vart jag än gick, men det är ju inte så konstigt. Folket hade ju hittat på en massa saker som jag inte ens hade skrivit, vilket gjorde att ännu fler "hatade" mig. Det dom inte fattade var att, ju mer dom hatar och tycker att jag provocerar, desto mer gör jag det, såklart. Jag tyckte det var skitkul att se reaktionerna på mina provocerande saker jag skrev. Ett exempel är när jag skrev att jag gav 400 kronor till en främling på gatan. Om man tänker efter är det ju sjukt snällt att ge pengar, men istället började dom hata och tycka jag var dum i huvudet? En del inlägg var så självklara (alltså att det bara var för att provocera), men som jag skrev tidigare... det finns trögfattade människor, haha.

 

Vid detta tillfället hade jag väl cirka 800 + läsare om dagen, lite mer kanske. Min blogglust var på topp och allt var perfekt. SEN, när det väl blev sommarlov.. fick jag reda på att någon hade startat en "hatgrupp" om mig och min blogg på Facebook. Där gick min gräns.. fine, hata mig - gör det, men att starta en hatgrupp? Nej.. det är så jävla fel!  Det enda som gick i mitt huvud var att ta reda på vem som hade gjort denna grupp. Den växte och växte för varje dag, jag tyckte det var riktigt jobbigt till en början. Jag kontaktade polisen för en del saker, dock nämnde jag bara att gruppen fanns. Men det var inte därför jag ringde dit från början. Detta var vid midsommar! Gruppen togs inte bort och den växte och växte och dom la upp bilder och texter som var "hatiska" (har bilder på datorn, oavsett vad dom säger). Jag pratade med väldigt många angående detta för att ta reda på vem som hade gjort den! Jag hade mina föraningar, men de visade sig vara helt fel i slutändan. Idag vet jag vem som har gjort gruppen, han gick i min förra klass och skulle ALDRIG gjort det då han gick i min klass. Han är alldeles för mesig!

 

Under sommarlovet växte min blogg ORDENTLIGT, hade över 1000 besökare varje dag och allting gick superbra. Jag ordnade en massa tävlingar och sjukt många företag hörde av sig till mig och ville samarbeta. Jag åkte iväg till Liseberg med min vän Hanna, det var skittrevligt. Jag provocerade i ett inlägg och sa att någon ville bli känd via mina bilder jag la upp på bloggen. Anledningen var för att en person "posade" i bakgrunden till min bild! Det gjorde att jag blev ännu mer hatad än vad jag redan var.


Jag kan tllägga att jag har alltid varit en stark människa, eller oftast. Har aldrig brytt mig om folk tycker jag har "ful stil", "ser ful ut", osv, osv. Jag har lärt mig att dom personerna som säger så mår själv jävligt dåligt och behöver psykisk hjälp! Eller så har jag bara väldigt bra självförtroende.. 

 

Efter vistelsen på Liseberg var det dags att åka utomlands, till Rhodos, som jag även reste till år 2010. Det var den bästa semestern någonsin och jag tror än idag aldrig att jag kommer åka på en bättre semester. Iallafall, som sagt så hade ett par företag kontaktat mig - eller tvärtom, och detta resulterade i att jag skulle starta en del tävlingar till mina grymma läsare. DOCK - hata mig inte nu, har jag aldrig haft Jeffrey Campbell skorna eftersom företaget inte kunde lova att jag skulle bli sponsrad med ett par sådana. Dom sa att jag skulle få dom hemskickade ifall allt gick som det ska. Men vad ska jag göra, har lovat mina läsare och företagen gav mig "falska förhoppningar". Därav har jag aldrig lottat ut ett par sånna skor - företagets fel. Däremot har jag lottat ut alla andra saker, såsom kameran - värde cirka 4000 kronor, osv. Jag skulle aldrig ljuga för er läsare!


Dagen då jag skulle åka till Rhodos hade jag gjort en del tidsinställda inlägg för att vara på den säkra sidan, jag var inte säker om det fanns något internet förens jag var där. Minns dock att jag var överlycklig hela natten (innan vi åkte) för att jag hade fått över 1000 besökare på bara ett par timmar. Samtidigt gjorde detta mig orolig.. allting var på topp, skulle allt bara falla nu när jag åker bort....? 

 

När jag väl kommit fram till Rhodos, packat upp alla mina saker, gått ner till lobbyn för att checka hur många besökare jag hade haft under dagen, blev jag chockad. Jag hade haft över 2600 besökare.. jag satt där och trodde att det var ett skämt!  Kan berätta att jag tjänade rätt bra pengar under denna period. Detta gjorde mig väldigt pressad... hur skulle jag kunna toppa detta nu när jag är utomlands? 


Under semesterns gång var uppdateringen inte sådär jättebra, vilket kanske är helt förståeligt.. eller? Hade väl minst 500 om dagen iallafall, vilket jag var nöjd med. Det är inte ofta jag blir provocerad för saker och ting, men vissa läsare gjorde mig riktigt arg en dag. Jag fick en kommentar som såg ut ungefär såhär: "Sluta ljug.. det är 36 grader på Rhodos, inte 47 som du säger." Detta blev såklart en stor snackis hemma i Sverige och tillsist kände jag bara "Nej, nu är det fan nog." Därmed fotade jag vår termometer och skrev ett Svar på tal inlägg. Detta hjälpte såklart inte, för att jag hade tydligen redigerat temperaturen (idioter som sa det - jag vet) och det ena och det andra. Självklart skulle jag aldrig ljuga om hur varmt det var där, men att folk inte trodde mig och spred det vidare till andra gjorde mig faktiskt väldigt arg.


Därför började jag provocera väldigt mycket under tiden där. Jag redigerade mina bilder så att jag blev 100 gånger brunare än vad jag egentligen var. Började skriva massa skit om "fattiga saker i stan", allt möjligt.. bara för att få igång dom reaktionerna som jag känt. Detta lyckades jag såklart med (provocera är/var ju min styrka).


När jag sedan kom hem från semestern, hade jag verkligen hur mycket som helst att ta tag i, inte främst den jävla gruppen om mig på Facebook. Under tiden jag varit kontakt med polisen har jag fått sjukt mycket brev, väldigt många. Jag tycker det är bra, dom visar att detta är allvarliga saker. Creds  till polisen.  Detta var innan jag fick reda på vem det var som hade skapat gruppen!


Jag kan tillägga att jag inte meddelat polisen än, då gruppen inte är så aktiv. Skulle den däremot dra igång (och det kanske visar sig att jag har fel namn på personen som skapat den), kommer detta att tas upp omedelbart igen och denna gången hela vägen! Jag har även hört ifrån andra personer att dom fått skadestånd för en hatgrupp. Förstår inte alls varför personer ens skapar sånna sjuka sidor om folk, idioter än en gång.

 

Iallafall så slutade jag blogga ett tag efter att jag kom hem, främst för att jag mådde riktigt dåligt men också för att jag tänkte dra igång ett projekt för att sprida min blogg och göra den ännu större. Jag har verkligen satsat 110 % på det projektet. Dock har jag börjat fundera på om det verkligen var ett projekt eller inte.. det var nog meningen att jag skulle ta en lång bloggpaus.


Istället har jag haft fullt upp med annat, vilket många säkert vet. Jag har gjort "sjuka videos" på Facebook, sjungit, haft livestreams där jag för övrigt blev mordhotad.... 


I dags läget, alltså när jag skriver detta, känner jag mig fett taggad på att börja blogga igen. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer nu, denna texten har tagit ett par veckor att skriva. Jag vill iallafall tacka för allt, verkligen. Utan er hade det aldrig gått, ni är bäst. Nu kör jag igång 100 % igen, hoppas ni vill följa mitt underhållande liv.


PS. Jag kan tillägga att jag inte kommer att provocera mer - tror jag, haha. Innan gjorde jag det för att få mer läsare, vilket funkade hur bra som helst - nästan 3000 läsare om dagen. Dock är jag som person jävligt provocerande, men det vet ni väl alla redan om!  Jag känner att jag inte behöver provocera för att få fler läsare, utan det räcker med att jag är så underhållande som jag är.. inte sant? 

 

PS #2. Tanken bakom detta inlägg var att visa alla än en gång vad som är sant och inte samt dela med mig av mina erfarenheter i bloggvärlden. Jag kan också tillägga att du, oavsett vad, kommer få skit.. det får verkligen alla bloggare i hela världen. Det finns som sagt alltid någon idiot som ska sitta och reta sig på det man skriver!

 

Ha en bra kväll så hörs vi senare. 


 
 
Dennis

Dennis

14 december 2012 19:26

Hej Simon kul att du är tillbaka visste inte att dom hade startat en grupp på fb om dig det går ju fan gränsen så göra man inte det är inte okej om jag skulle kunna så skulle jag gå med dig till den personen och polisen och skälla ut den personen så jävla rejält! det är iaf skönt att du är tillbaka.

http://denniboy.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Annika

14 december 2012 23:20

Åh vilka härlga ord! Du anar inte hur glad och stolt jag är över dig att du berättar detta!
Ärlighet varar längst! :)
Pok

 
Nicole

Nicole

15 december 2012 11:50

Härligt Simon!
att vara ärlig som du är nu är det bästa.
Jag vet hur det känns med hat från andra, dock har jag det inte för min blogg utan för annat.
men folk som håller på har nog inte alla hönsen hemma ;)
Förresten kul att du fick tillbaka alla dina saker som du skrev tidigare!
Tänk om det fanns fler snälla människor som faktiskt ger tillbaka sakerna!
Men du får ha de så bra!
http://colen.blogg.se/?tmp=784193

http://colen.blogg.se/?tmp=784193

 
Ingen bild

^^

8 januari 2013 14:48

Idiot!! Hur fan kan du LJUGA för dina läsare när du säger att du inte gör det... "Nu har jag 100% blogglust igen - jo visst, du har inte bloggat på snart en månad!"

Så alltså, under den tiden du "tävlade" ut skorna... LJÖG DU!! Du sa att du hade dom hos dig och att En vinnare skulle få dom... Du tog inte ens ut En vinnare!! SKAMLIGT!!!

Du minns "Hampezz"...? Erkänn att du trodde att det va han som låg bakom Facebook-gruppen!? Det är FALSKT att bara tro saker! TA REDA på saker innan du säger och skriver något...

"Tycker det är dumt av människor att säga att dom har dålig klädstil..." FAN DIG!! Du har själv sagt så i ett videoinlägg om han- Hampezz!!! BARA för att han provocerade Dig lite.... Om du får provocera, får väl vem som helst göra det med!? Du är Fan inte ensam i detta landet... (Även om du tror det?)

Blogga.. BLOGGA... BLOGGAAA NU DÅ!!! Du hade så jävla mycket blogglust!!! 100% va det ju... HAHA^^ Grow up...

Och du, lek inte cool genom att blanda in polisen... Om du nu gör det...?! Vem fan kan lita på dig nu, när allt detta kommit fram... HAHA^^

 
Ingen bild

Hejsan

4 mars 2013 19:12

Jag är många år äldre än dig och halkade in på bloggen av en ren händelse. Jag googlade och hittade ett av dina inlägg. Det här fångade mig. Jag tycker det är starkt av dig att stå på dig, trots att folk verkar ha varit elaka. Jag älskar att du kan säga att du skämdes för att vara med dem, och att säga att de nog fått dålig uppfostran, samt att de är falska. Att du ser ditt eget värde är så beundransvärt, och jag blir alldeles glad inombords när du skriver att du försvarade någon under högstadietiden. Så jävla starkt.

Jag vet inget om dig alls, men det här blev jag bara tvungen att kommentera. Fortsätt att vara stark, det är jävligt ballt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Swaxu - 6 maj 2013 00:47

Tja alla bloggläsare!   Nu är det snart sommar, skönt va?  Man mår så mycket bättre när det är sommar, eller det kanske bara är jag?! Iallafall så tänkte jag kanske dra igång bloggen igen, som jag skrivit 100 gånger hahaha. Tycker ni det? IS...

Av Swaxu - 22 februari 2013 04:06

Hallåhallå alla bloggläsare - om jag har några kvar?    Det var sjukt längesen jag bloggade, eller vad säger ni? Jag har inte riktigt bestämt mig än hur jag ska göra, kan dock berätta att jag känner mig rätt sugen.. men tro mig, det kräver mycket...

Av Swaxu - 7 februari 2013 23:55

Vad tycks?

Av Swaxu - 15 december 2012 14:45

Tror ni att världen kommer att gå under den 21? 

Av Swaxu - 15 december 2012 13:10

Godmorgon! Nu är jag verkligen utvilad, har sovit hur många timmar som helst. Idag har jag fullt upp, ska bland annat göra klart lite skolarbeten (tyvärr), men också kolla på lite olika bloggprojekt. Hörs strax!...

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Skapa flashcards