Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under mars 2012

Av Swaxu - 30 mars 2012 10:00

Godmorgon på er alla bloggläsare! 


Idag är det Fredag, vilket betyder att jag ska till Trelleborg (åker dit direkt efter skolan), därför tänker jag inte ha med mig några skolböcker alls.  Iförsig har jag typ inga lektioner, men på min skola får man typ frånvaro eller något, om man glömt sin bok till det ämnet man har... sjukt konstigt! 


Själv håller jag på att packa ner allting jag ska ha med mig, i min skolväska, hoppas det är en bra plan?! 

Ska ju som sagt ha med både dator, laddare, mobil, kläder, godis, necessär, osv, osv.

Av Swaxu - 29 mars 2012 21:26

Brukar ni bloggläsare handla på rea?! 


Idag är det typ 20 % rea på allt i ett köpcenter vid mig, men helt ärligt känner jag inte för att gå dit!? 

Jag menar, varför åka dit när man kan köpa det vilken annan dag som helst?! Själv köper jag alltid det jag vill ha oavsett om det är rea eller inte Hmm.. hur brukar ni göra?!

Av Swaxu - 29 mars 2012 18:45

Godkväll!  Vet att det blev lite stressigt imorse, med tanke på att jag försov mig. 


Nu är jag iallafall hemma efter en rätt lugn dag i skolan. Trodde faktiskt det skulle vara en jobbig skoldag, men icke..  Vi har mest tagit det lugnt och övat lite inför nationella-proven som startar efter lovet.

Själv tycker jag att hela skolsystemet är sjukt, dom förväntar sig att vi ska kunna allting, och då menar jag alltLöjligt.. 


Snart ska jag snart sätta mig ner och planera helgens-planer. För som sagt åker jag förmodligen till Trelleborg imorgon efter skolan, inte säkert än!! Dock kommer jag fortfarande att uppdatera som vanligt, så ni kan vara lugna.  Menmen, uppdaterar mer om det senare!!

                              

Av Swaxu - 29 mars 2012 15:45

Hmm.. jag är aldrig hos tandläkaren eftersom jag inte haft ett enda hål, någonsin Konstigt nog känns det faktiskt som om jag vill dit, det har nämligen börjar ila som tusan i mina tänder.. ibland. Jag tror dock inte att det beror på något hål, men för säkerhetsskull vill jag checka läget! 


Och när jag ändå är där, kan jag lika bra bleka mina tänder. Det är säkrare att göra det hos tandläkaren än hemma.. plus att det håller längre om dom gör det! 


 

Min tandblekning för ett bra tag sedan:


Av Swaxu - 29 mars 2012 11:04

Godmorgon på er allihopa!! 


Min dator krånglar lite grann.. plus att jag är rätt stressad just nu, därav blir detta en kort inlägg. Jag hoppas iallafall att ni får en underbar dag så hörs vi alldeles strax! 

Av Swaxu - 28 mars 2012 21:45

Själv sitter jag just nu och internet-shoppar (gör det allt oftare nu eller vad säger ni? ), behöver nämligen lite nya sommarkläder.. eller egentligen behöver jag inte det, men eftersom jag för tillfället inte har något att göra så passar det utmärkt!  Har ju som sagt tjänat en del idag och pengar är väl till för att spenderas, eller vad säger ni bloggläsare?


Hmm.. vad tycks?!


Av Swaxu - 28 mars 2012 18:10

Godkväll på er! 


Sådär, nu har jag äntligen utsett en vinnare av Finn ett fel tävlingen! Det är en mycket populär tävling måste jag säga, där många av er bloggläsare deltog, vilket var skitkul!  Ja, jag kommer självklart ha tävlingen inom kort igen, så håll er uppdaterade. 


Vinnaren hittar ni här grattis.. nu lär du få cirka 500 läsare extra *blink*!


Av Swaxu - 28 mars 2012 15:00

Det här är vad jag har tjänat idag, på en dag, inte dåligt va?! 



Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards