Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under mars 2012

Av Swaxu - 24 mars 2012 15:30

Fick som sagt en massa erbjudande igår när jag fyllde år, både i klädbutiker men fick också hem en gratis fotografering!  Egentligen har jag redan en personlig-fotograf, men det skadar väl inte att få hem en massa erbjudande?!  Själva fotograferingen är gratis, men skulle jag vilja ha några bilder får jag betala för dom.. vad tycks? Borde jag ta detta erbjudande, eller ge bort det till någon annan?


Av Swaxu - 24 mars 2012 13:00

Godmorgon på er allihopa! Vill börja med att tacka för alla gratulationer igår! 


Sovit gott?  Själv har jag sovit superbra, dock blev jag typ precis väckt av Mamma eftersom vi ska få gäster om ett tag.. kan ju inte sova bort hela Lördagen?!  Förutom att vi ska gå gäster, har jag en del planer faktiskt, mest lite små saker. - Ikväll ska vi även äta en god middag med både; förrätt, huvudrätt och efterrätt, mums! Vad har ni för planer idag?! 


PS. Har fått sån jäkla hosta.. funderar på att åka in till apotektet för att hämta ut hosmedicin!?


Av Swaxu - 24 mars 2012 00:15

Nu hade jag tänkt köra igång Finn ett fel tävlingen igen, eftersom den var mycket populär bland er bloggläsare! Gissa rätt och vinn en länk där du får ta del av mina 500 unika läsare om dagen, aldrig fel va?!  Lycka till! 

Finn ett fel i VÄNSTRA bilden!

Av Swaxu - 23 mars 2012 21:50

Som jag skrev i inlägget under, lovade jag att visa upp mina presenter jag fått idag.. iallafall en del! Vill inte visa upp allt eftersom det säkert finns några som blir väldigt avundsjuka.  Dock har jag fått en parfym för ungefär 700 kronor - Lacoste, fick även ett halsband för cirka 500, som Mamma köpte i Spanien!

Det är allt jag tänker ta upp i bloggen.. resten håller jag för mig själv.


Fick också en kommentar på bloggen om att en bloggläsare hade lämnat ett paket utanför mitt hus, nämligen en ägg-karton där det stod: "Grattis Swaxu. 15:- ingenting för en storbloggare ".

Snällt, tack så mycket, haha!! 


Av Swaxu - 23 mars 2012 18:00

Nu ska vi käka McDonalds (jag som bestämde idag - hehe), det är ju trots allt min födelsedag!  Har även fått en del fina presenter, vilket jag tänker visa upp när jag kommit hem. Uppdaterar mer senare! 


Av Swaxu - 23 mars 2012 15:16

Solen skiner, jag mår bra.. den här dagen har helt enkelt varit underbar, dock är den inte slut än *blink*. Om en stund får jag förmodligen en massa presenter och senare ikväll ska hela familjen käka McDonalds, mums!  Vad mer begär man på sin födelsedag?!  Är faktiskt väldigt fundersam över vad jag får.. har nämligen bara önskat mig pengar, varför vet jag inte eftersom jag redan tjänar pengar på egen hand.


Förresten, såg nyss att JC hade skrivit till mig på Facebook.. ett födelsedags-erbjudande!


Av Swaxu - 23 mars 2012 06:15

Godmorgon världens bästa bloggläsare!! 


Idag är det min födelsedag, woohooo!!  Jag känner på mig att den här dagen kommer bli så jäkla grym, förutom att jag kanske blir äggad - haha, eller vad tror ni?!  Vill iallafall bara önska er en trevlig dag, så hörs vi när jag kommit hem igen!


PS. Grattis till mig själv!

Av Swaxu - 22 mars 2012 20:45

Som sagt så har mitt internet krånglat den sista tiden, och anledningen är för att det varit lite glapp i en del sladdar!  Därför åkte jag och köpte ett nytt internet för 1000 kronor idag, som jag för övrigt betalade helt själv. Bra va?  Fick faktiskt ett grymt bra erbjudande när jag väl var i butiken, nämligen 20 års garanti på själva internetet - inget man tackar nej till, eller vad säger ni?! 


Dock orkar jag inte sitta och krångla med detta just nu.. får väl helt enkelt vänta till helgen!


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards