Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under mars 2012

Av Swaxu - 20 mars 2012 16:20

En sak jag har tänkt på är att varje gång jag äter ute så betalar jag alltid en massa dricks till resturangen.

Är det normalt?  Jag brukar liksom ge minst 30 kronor extra varje gång, och då får jag höra saker som: "Åh, tack så mycket.. hoppas att det smakade bra!". - Tänkt va lite man kan göra för att få folk glada och resturanger att växa/bli rika?!  


Är det bara jag som gör så? Eller gör ni bloggläsare också det? Intressant att veta.. 

Av Swaxu - 20 mars 2012 12:15

Som jag sa i inlägget under funderade jag på att vara hemma ifrån skolan idag eftersom jag är jättesjuk. Det är verkligen skitjobbigt att gå i skolan när man är sjuk, tycker jag iallafall. Därav valde jag att vara hemma idag och vila upp mig, det lär nämligen behövas!  Nu ska jag sova lite.. hörs senare!

Av Swaxu - 20 mars 2012 06:30

Godmorgon alla bloggläsare!


Är ni uppe än? Själv är jag fruktansvärt trött som vanligt, men är det egentligen så konstigt?! Enligt mig är det inte riktigt normalt att vara uppe såhär tidigt, men eftersom jag går tidig skolvecka har jag inte mycket att säga till om tyvärr.  Jaja! En sak som stör mig väldigt mycket just nu är att jag har blivit skitförkyld bara sådär?!  Jag nyser, hostar och snyter mig varannan minut... hur drygt är inte det?! Hoppas det blir bättre snart!


Kanske borde vara hemma från skolan idag..?


Av Swaxu - 19 mars 2012 21:49

Som jag nämnt tidigare har mitt internet krånglat mer eller mindre nu ett par veckor, och anledningen är förmodligen att det finns ett glapp i någon av sladdarna. Typiskt va?  Därav tänker jag faktiskt köpa nytt internet i helgen, det lär kosta lite över tusenlappen, vilket inte är något som helst problem för min del. 

Akut-köp..?


Av Swaxu - 19 mars 2012 19:00

Själv kommer jag, inom mycket snar framtid att tjäna 500 kronor på en endaste dag! Det är inte många i min ålder som gör det, eller hur?  Tycker att detta känns skitbra faktiskt.. ingen tackar väl nej till lite pengar, iallafall inte jag!  Detta kanske är ett nytt bloggprojekt, hmm.. vad tror ni?!


Av Swaxu - 19 mars 2012 16:49

Hej på er, har ni haft en bra dag?! 


Själv har min dag varit helt OK, var som sagt väldigt trött imorse efter att ha sovit ett fåtal timmar bara *suck*!  Dock har vädret varit helt fantastiskt idag, det är jättesoligt och säkert 10 + grader ute.. känns verkligen som om sommaren är påväg.  Nu har jag en massa grejer som måste göras.. men först hade jag tänkt ta en powernap (älskar det) för att få nya krafter. Lär behövas, eller vad säger ni? - Hörs senare!!

Av Swaxu - 19 mars 2012 07:15

Godmorgon... då var skola igång igen! - Jag är verkligen skittrött, orkar ingenting.. vill sova. 


Är det bara jag som tycker att helgerna går fruktansvärt snabbt? Man hinner knappt göra något förrens helgen är slut, menmen.. nu är det som sagt bara två veckor kvar tills det är lov, så att jag får väl stå ut!  Det enda positiva med idag är att vi ska fortsätta med vår koreografi (+ dans) på idrotten, woho.  Jag är verkligen grym på att dansa!!


Förresten, såhär ser veckans planer ut för min del:


Av Swaxu - 18 mars 2012 21:37

Vem tror ni får lämna Big Brother - rätt svar får kanske länk? 


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards