Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under mars 2012

Av Swaxu - 17 mars 2012 00:00

Nu hade jag tänkt köra igång Finn ett fel tävlingen igen, eftersom den var mycket populär bland er bloggläsare! Gissa rätt och vinn en länk där du får ta del av mina 500 unika läsare om dagen, aldrig fel va?!  Lycka till! 


Finn ett fel i VÄNSTRA bilden.

:')

Av Swaxu - 16 mars 2012 22:15

Jag har världens finaste bloggläsare!!  Det här gjorde en tjej vid namn Maja till mig, hur gulligt? 


Här är länk till Majas blogg. 



Av Swaxu - 16 mars 2012 19:01

Sådär, nu är jag hemma igen. Jag och mormor åkte till Maxi efter skolan för att handla lite snacks + mat till ikväll! När vi väl skulle betala i kassan fungerade inte Mammas kort, därav fick jag betala. Tur då att jag är väldigt rik, eller vad säger ni?!  Men dock är det väldigt konstigt eftersom vi betalade med kortet för någon dag sedan..? Jaja. - Vi åkte även inom Max eftersom jag inte gillar Tacos (som vi för övrigt äter varje fredag). Jag bokstavligen hatar det om jag ska vara ärlig! 


Förresten, mitt Naturprov gick jättebra.. tack för alla era fina kommentarer!! 


Av Swaxu - 16 mars 2012 15:15

 

 


Hej "Svampen"! Tack så jättemycket, kul att du gillar bloggen!  Hmm, alltså.. ska jag vara helt ärlig går det väl inte så jättebra, men samtidigt inte dåligt heller. Allt handlar om hur mycket tid man lägger ner på skolan, vilka mål man vill nå i varje ämne, osv. - Haha, tror inte att ni bloggläsare ska ta del av mina tips eftersom jag alltid sitter dagen innan med alla prov och läxor!  Om jag nu ska ge något tips så är det att lägga upp sin studieteknik på ett sätt som passar din vardag (vilket jag tyvärr inte gör, därav kan det bli väldigt stressigt vissa dagar), sedan gäller det också att vara engagerad i skolan, dvs lyssna på lektionerna.. det hjälper en mycket på vägen.  Men som bloggare kan man göra tidsinställda inlägg, vilket jag gör ibland. Tro det eller ej, men det hjälper mig väldigt mycket! 


Har ni någon bra studieteknik som ni skulle kunna dela med er av? Skulle blivit mycket tacksam isåfall.

                      

Av Swaxu - 16 mars 2012 10:45

Godmorgon på er allihopa!! 


Idag är det Fredag, vilket betyder:

 


Dock ska jag sitta i skolan och ha prov ett par timmar..!

Av Swaxu - 15 mars 2012 22:00

Nu är internetet äntligen fixat! Det är så typiskt att något sånt händer när man har en stor blogg som ska uppdateras, eller vad säger ni?  Nu ska jag dock sätta mig och kolla på Big Brother, och efter det blir det plugg i ett par timmar.  Woho.. min dag har verkligen varit superbra eller inte! 


Ha en fortsatt trevlig kväll kära bloggläsare, så hörs vi imorgon! 


Av Swaxu - 15 mars 2012 19:02

Mitt internet funkar inte just nu, typiskt va?!  Måste fixa det så snabbt som möjligt, jag vill ju som sagt underhålla er bloggläsare, men jag hoppas att ni har förståelse för detta. Återkommer när problemet är löst! 


Av Swaxu - 15 mars 2012 15:30

 

- Jag tänker hissa det fina vårvädret! Nu känns det verkligen som att sommaren är påväg, eller vad säger ni läsare?!  Solen skiner och det är minst 10 + utomhus, vilket är sjukt härligt! Snart kan man säkert börja sola också?! Hoppas bara att det håller i sig.. 


 

- Som jag nämnt tidigare tycker jag att prinsessan Estelle har uppmärksammats alldeles för mycket av både tidningar och TV. Självklart är det jättekul att Victoria och Daniel har fått barn, men nu har det gått till överdrift tycker jag.  Det är snart en hel månad sedan hela Sverige fick reda på Estelle-händelsen, men ändå skriver tidningar fortfarande om detta?! - Den här bilden är tagen för någon dag sedan när jag var och handlade..


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Skapa flashcards