Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under mars 2012

Av Swaxu - 26 mars 2012 08:00

Godmorgon på er alla bloggläsare! 


Är ni vakna än?  Själv gick jag upp för en liten liten stund sedan, och tro det eller ej, men jag är faktiskt inte så trött som jag brukar vara. Anledningen är kanske för att min första lektionen är idrott, vilket betyder att vi ska fortsätta med vår dans *woho*?!  Jag är som sagt väldigt musikalisk av mig.. älskar allt som har med musik att göra, därav är jag alltid så taggad när vi har idrott - dans.


En annan positiv sak är att jag går sen skolvecka = sooooovmorgon! 


Av Swaxu - 25 mars 2012 21:20

Vem tror ni får lämna Big Brother ikväll - rätt svar får kanske länk?! 



För mig spelar det ingen roll vem av dom som åker ut med tanke på allt man sett den senaste veckan!! 

Har börjat störa mig som tusan på dom allihopa, mer eller mindre. Någon som håller med?!

Av Swaxu - 25 mars 2012 17:35

Här är alla mina presenter jag fått idag! 


Av Swaxu - 25 mars 2012 15:00

Som sagt hade vi gäster igårkväll, vilket var superkul.  Det blev 3-rättersmeny med både för, huvud och efterrätt!  Det var mycket gott och gick verkligen hem hos gästerna. Till förrätt blev det tappas och huvudrätt Marias-kyckling och sist men inte minst pannacotta med smak av daim!! 


Visst ser det gott ut?


Av Swaxu - 25 mars 2012 12:45

Godmorgon! 


Idag är det Söndag (även våffeldagen), och om ett par timmar kommer släkten hit för att fira mig eftersom jag fyllde år i Fredags.  Dock har vi fullt upp här hemma, man har ju skruvat fram klockan en timme.. det lagas mat, mat och åter mat, sedan blir det även efterrätter, så att hela vårt kök är kaos

Jag trodde nämligen att vi bara skulle bjuda på våfflor med tanke på att det är våffeldagen, men nej..


Av Swaxu - 25 mars 2012 00:30

Som många av er säkert vet gör dom reklam för den nya säsongen av Jersey Shore. Själv har jag redan sett klart hela! 


Av Swaxu - 24 mars 2012 21:26

Tänkte bara tipsa om min vän Anton, som är en grymt bra rappare!  Han brukar uppträda lite här i Skåne med sina låtar, som han för övrigt skriver helt själv. Ni borde verkligen ta en titt på hans youtube-kanal för grym musik - här!  Den senaste låten heter "Hata att älska", bra va?!


Av Swaxu - 24 mars 2012 19:00

Sådär, nu är vårt nya internet kopplat och klart!! Det känns sjukt bra, då det var glapp i det andra

Vi fick lite special-hjälp, så att vi helt enkelt har extra mycket koll på läget.  Menmen, gästerna är nu komna och snart ska vi käka god middag (bilder kommer senare ikväll eller imorgon), efter maten blir det även efterrätt.. så gott det ska bli!! 


Jag önskar er alla en fortsatt trevlig Lördag, så hörs vi lite senare!


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Skapa flashcards