Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under mars 2012

Av Swaxu - 11 mars 2012 11:30

Godmorgon bloggen!


Idag är det Söndag, vilket för övrigt är min pluggdag *buhu*!  Dock ska jag iväg och handla ett par saker om en stund, känner nämligen att jag vill slösa mer pengar än vad jag redan gör. Jag vet att det provocerar en del!  Funderar på att köpa lite iPhone tillbehör, eller så beställer jag det via nätet? Hmm.. 


Förresten, är det bara jag som tycker att vädret är underbart idag? Det är jättesoligt och varmt, säkert 8-10 grader.  Man kan helt enkelt säga att våren verkligen är här, vilket känns skönt.. det är ju trots allt Mars månad!


Av Swaxu - 11 mars 2012 00:54

Vad tycker ni.. var det rätt låt som vann?! 

 


Själv tyckte jag att Molly Sandén var bäst utan tvekan, hon har en sådan känsla när hon sjunger, riktigt bra!  Men ändå fick Björn Ranelid mer röster än henne. Då undrar jag hur Svenska folket egentligen tänker, jag menar... Björn Ranelid?  Nu för tiden röstar folk bara för att provocera resten av landet, eller vad säger ni?! Det är också sjukt LÖJLIGT att en FÖRFATTARE är med i Melodifestivalen, haha.. nästan skrattretande. Dock var det tur att Björns lilla MIRAKEL kom på sista plats.. tycker knappt att han förtjänade den platsen.


Min favorit! 


Av Swaxu - 10 mars 2012 20:35

Vem tror ni vinner Melodifestivalen 2012!?  Rätt svar får en länk kanske


Av Swaxu - 10 mars 2012 19:00

Nu är jag hemma efter att ha firat min kusin Hanna samt varit på Max och ätit middag, mums!  Dagen har helt enkelt varit fullspäckad, vilket jag trodde, och nu ikväll ska jag bara ta det lugnt. Är nämligen väldigt trött efter att ha varit uppe sedan klockan 10:00.  Det är även final i Melodifestivalen senare, så att det ska vi förmodligen kolla på! 


Själv måste jag försöka få tag i Mamma och Pappa strax för att se hur det är med dom. Jag har ju inte pratat med dom sedan igårkväll, men allting har säkert gått jättebra.  Hörs om en stund!


Av Swaxu - 10 mars 2012 15:08

Nu är vi i Trelleborg för att fira min kusin Hanna! Hon har fått en massa presenter, alltså måste hon ha varit jättesnäll, eller vad säger ni?!  Vi hörs när jag har kommit hem igen, ha en bra eftermiddag alla läsare! 

Av Swaxu - 10 mars 2012 12:15

Godmorgon!! 


Är ni vakna än, eller sover ni fortfarande?!  Själv gick jag upp för ett par timmar sedan eftersom Mormor var här tidigare än väntat. Jag trodde nämligen att hon skulle komma hit först nu, men hon ville väl vara här ett tag innan (eller fick hon i uppdrag av Mamma att väcka oss?) Som sagt så ska vi till Trelleborg om ett tag för att fira min söta kusin Hanna, vilket ska bil jätteroligt. Dock hade vi tänkt käka lite lunch först med tanke på att det bara blir fika - kakor, tårta, kaffe, på kalaset! 


PS. Såhär såg det ut innan mina föräldrar åkte till flygplatsen.. väskor ÖVERALLT i hela huset haha!


Av Swaxu - 10 mars 2012 00:15

Nu hade jag faktiskt tänkt att jag skulle sova! Ska ju trots allt upp rätt tidigt imorgon eftersom Mormor och Morfar kommer vid lunch, sedan bär det av till min kusin för kalas.  Jag kanske även ska träffa Sandra imorgon, vilket lär behövas.. måste nämligen prata av mig lite! - Godnatt.. 

                                 

Av Swaxu - 9 mars 2012 20:00

Nu hade jag tänkt sätta mig och kolla på The Voice Sverige medans jag äter en massa godis och dricker gott!  Ville bara snabbt önska er bloggläsare en sjukt bra Fredagskväll. En del kanske är ute och festar, andra hemma och läser min blogg (förstår er *blink*).  Haha, men vi hörs lite senare! 



Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards