Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under mars 2012

Av Swaxu - 5 mars 2012 18:40

På onsdagkväll ska jag faktiskt uppträda i kyrkan, vilket ska bli skitkul!!  Har dock bara övat en gång på mina låtar (inte med den ordinarie pianisten), men det lär säkert gå bra ändå, eller vad tror ni bloggläsare?  Som sagt ska jag sjunga Stad i ljus + Det vackraste, och det är låtar jag verkligen tycker är bra och passar perfekt till temat ljus.


Tror faktiskt att en vän ska följa med och filma så att jag kan lägga ut det på bloggen, bra va?! 


Av Swaxu - 5 mars 2012 16:30

Sådär, nu är jag hemma efter en lång och seg skoldag!!  Jag är verkligen jättetrött eftersom jag inte sovit något alls inatt (som jag skrev i inlägget under), så att jag hade faktiskt tänkt ta en powernap nu snart. Iallafall, vi jobbade mycket med kost, mat och aktivitet idag på Idrotts-lektionen, vilket var rätt intressant faktiskt med tanke på att jag är rätt kräsen när det kommer till mat!  När jag väl hade fyllt i vad jag äter till frukost, lunch, middag samt mellanmål hade jag bara ätit 48 % av dagsbehovet... alltså mindre än hälften.


Det betyder att jag ska äta dubbelt så mycket än vad jag redan gör. Jag som redan äter jättemycket mat, haha?! 


Av Swaxu - 5 mars 2012 06:48

Godmorgon bloggen! 


Är det bara jag som inte sovit något ALLS inatt?  Jag är med andra ord riktigt trött, vet nämligen inte hur jag ska orka med en hel skoldag, men det får väl gå ändå!? Själv sitter jag just nu och försöker få i mig lite frukost samt kollar en del bloggmail. Hann tyvärr aldrig avsluta mitt bloggprojekt igår, så att jag får väl göra det nu i veckan istället.  Det ända positiva med dagen är att jag börjar 08:35, istället för prick, skönt va?! 


Bara fyra veckor kvar till nästa lov..


Av Swaxu - 4 mars 2012 21:00

Nu börjar Big Brother och jag är säkert inte den ända som ska se det eller hur?!  De nominerade ikväll är Hannah W, Jessica och Sipan. Vem tror ni åker ut ikväll Själv hoppas jag på att Jessica eller Sipan åker ut eftersom dom bara är irriterande och allmänt tråkiga personer!  Dock ligger det mycket bråk i luften och snart lär det väl brista ut ett Big Brother krig, det tror jag iallafall.


Menmen, ni får ha en fortsatt trevlig söndagskväll!! 


Av Swaxu - 4 mars 2012 18:29

Jag funderar på att färga mitt hår, vet dock inte vilken färg, hmm..  Just nu har jag väldigt väldigt mörkt hår, vilket jag tycker är skitsnyggt, men jag känner kanske för att färga det lite ljusare (närmre min egen hårfärg som då är ljusbrunt/sandré). Själv tror jag nämligen att det kan bli skitsnyggt, eller vad säger ni bloggläsare?! 

Hmm..?

Av Swaxu - 4 mars 2012 15:12

Som jag sagt tidigare får jag massor av Facebook-förfrågningar varje dag ifrån er bloggläsare, vilket är jättekul verkligen!  Jag försöker acceptera så många av er som möjligt, men det är svårt när man är upptagen och har mycket att göra. Dock blir jag väldigt glad när ni skriver att min blogg är bäst och att ni läser den varje dag, osv, osv. Kärlek till er!  


Av Swaxu - 4 mars 2012 12:55

Godmorgon på er alla bloggläsare! 


Allt bra med er idag? Själv känner jag mig jättetrött eftersom jag inte sovit så värst mycket denna helgen, vilket säkert lär bli jobbigt nu när jag har min tidiga skolvecka *buhu*!  Menmen, söndagar är ju som sagt min pluggdag.. dock hade jag faktiskt tänkt jobba och avsluta några bloggprojekt istället.  Nu väntar jag på att frukost ska serveras, sedan hade jag tänkt duscha och fixa till mig lite (kanske ska iväg nämligen).


Vad ska ni göra idag? 


Av Swaxu - 4 mars 2012 01:00

Jag satt nyss och kollade på LCHF debatten på SVT's hemsida, och jag måste säga att den debatten var ett fiasko. Jag är inte mycket för dieter, eftersom jag äter vad jag vill och känner för, men däremot förstår jag inte hur vissa människor argumenterar om saker och ting.  Katrin Zytomierska (som säkert många känner till) har skrivit en bok om LCHF ur hennes perspektiv som verkligen har fungerat, men ändå sitter det dietister som inte har några trovärdiga argument och säger att det är bullshit med andra ord. Det om något retar mig!! 


Hade jag behövt hjälp med dieter och varit tvungen att välja (av deras argument), hade jag utan tvekan valt Katrins, alltdå LCHF. För som sagt, fungerar det på Katrin så fungerar troligtvis på andra också.


Vad tycker ni bloggläsare om dieter?!


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards