Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under mars 2012

Av Swaxu - 7 mars 2012 17:30

Jag har precis mött upp min vän *E* som ska följa med och filma mitt uppträdande.  Själv är jag hyfsat nervös samtidigt som jag är taggad!! Det ska verkligen bli skitkul och jag hoppas vet att det kommer gå riktigt bra, trots att jag inte hunnit träna med pianisten.  Vi hörs när jag kommit hem igen!


Önska mig lycka till? 


Av Swaxu - 7 mars 2012 15:00

Nu har jag precis kommit hem ifrån skolan och hade snart tänkt ta en powernap eftersom jag känner mig sjukt trött (gör alltid det när jag har tidig skolvecka), plus att jag faktiskt ska uppträda senare ikväll! 

Dock är det kanske inte smart att sova eftersom rösten oftast blir väldigt seg, menmen.. det lär säkert gå skitbra iallafall


Tänkte även jobba med en del av mina bloggprojekt!  Det handlar om lite annonsering med hemsidor/företag, och inom kort kommer även ett annat projekt som snart ska påbörjas. Borde egentligen inte avslöja.


Av Swaxu - 7 mars 2012 06:15

Godmorgon, godmorgon!


Idag är det Onsdag vilket betyder att jag ska uppträda, *woho*, det ska verkligen bli skitkul. En nära vän till mig ska även följa med för att filma, och vem vet, kanske kommer det upp på bloggen?!  Jag ska iallafall sjunga runt 18:30 typ, dock måste jag vara där lite innan eftersom jag inte övat med pianisten än. Menmen, det lär säkert gå bra ändå?!


Nu hade jag tänkt äta lite frukost.. är faktiskt rätt sugen på kladdkakan + muffinsarna som Mamma tog hem från jobbet igårkväll, det lär bli en perfekt frukost eller vad säger ni?! 


Av Swaxu - 6 mars 2012 20:45

Skulle ni bloggläsare kunna göra en supertjänst, nämligen rösta på min vän Gritt Rosenthal i en modelltävling!? Det tar cirka 20 sekunder och det är inte svårt alls. Det ända ni behöver göra är att gå in på den här länken och trycka på Rösta nu. Svårare än så är det inte!!  Tack på förhand!


Av Swaxu - 6 mars 2012 15:32

Godeftermiddag mina solstrålar! 


Nu är jag hemma ifrån skolan och vilken härlig dag det har varit idag eller vad säger ni?!  Trots att det börjar bli kallare och kallare igen tyvärr, håller sig solen kvar iallafall, vilket är superskönt. Det har verkligen varit en lugn Tisdag för min del, utan en massa tjafs med lärarna osv, *woho*.  Snart hade jag dock tänkt ta och käka något gott och efter det kanske jag borde ringa läkaren.. vet inte än. Hoppas det blir bättre imorgon annars! 


Har ni haft en bra dag?  



Av Swaxu - 6 mars 2012 06:15

Godmorgon alla bloggläsare! 


Sovit gott? Själv har jag sovit betydligt fler timmar idag, eftersom jag inte sov alls igår, dock känner jag mig fortfarande lite back när det kommer till sömn. Kan nämligen sova hur länge som helst, hehe!  Förresten, så kommer jag utsé en vinnare av Finn ett fel tävlingen om ett par dagar, stay tuned. 


Måste kanske även kontakta läkare idag när jag kommit hem ifrån skolan. Tyvärr är det inget jag vill gå ut med just nu eftersom jag inte vet hur allvarligt det är!! Men jag hoppas verkligen inte det är så farligt..


Av Swaxu - 5 mars 2012 21:45

Åhh.. jag måste till läkaren snarast, så jäkla typiskt..!!  Jag vill verkligen inte..


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards