Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under mars 2012

Av Swaxu - 3 mars 2012 20:19

Nu har Melodifestivalen börjat och idag tävlas det om lite platser i globen, alltså Andra chansen

Vem hejar ni bloggläsare på?! Själv tycker jag inget bidrag verkar vara så bra, men vi får väl se vem som går vidare. 




Av Swaxu - 3 mars 2012 18:00

När jag och Sandra hade varit och handlat innan idag, alltså när vi skulle ta bussen hem, trodde jag att mitt skolbusskort fungerade. Men tydligen gick det inte eftersom det är helg!  Normalt sätt brukar busschauffören bjuda på det, men nej.. själv skulle jag betala 11 löjliga kronor för att få åka 100 meter. Riktigt irriterande..


J*vla busschaufför!  


Av Swaxu - 3 mars 2012 15:45

Sådär, nu är jag hemma igen efter att ha ätit Thai-mat samt varit med Sandra och handlat lite!  Dock är jag grymt trött efter att ha gått, gått och åter gått i alla butiker eftersom vi inte kom överens vilka butiker vi skulle gå i *suck*.  Menmen, som sagt så åt jag Thai-mat, för första gången innan, och jag måste säga att det var grymt gott faktiskt plus att det var superbilligt. En meny gick på ungefär 70 kronor, vilket inte alls är så farligt! 


PS. Tyvärr hittade jag inte fräckisboken till Pappa.. får väl beställa den ifrån nätet istället?


Av Swaxu - 3 mars 2012 12:45

Godmorgon!


Jag börjar dagen med en mobilblogg eftersom jag just nu är påväg för att möta upp Sandra. Hon ska som sagt bjuda mig på Thai-mat, vilket ska bli jättegott (trots att jag aldrig ätit det) Efter det ska jag handla lite mer presenter till Pappa, han ville nämligen ha en fräckisbok, så jag får väl se om jag hittar den någonstans, haha!!


Det känns som jag bara slösar, slösar och slösar pengar hela tiden. Men äsch.. 


Av Swaxu - 3 mars 2012 00:55

Nu hade jag tänkt köra igång Finn ett fel tävlingen igen, eftersom den var mycket populär bland er bloggläsare! Gissa rätt och vinn en länk där du får ta del av mina 500 unika läsare om dagen, aldrig fel va?!  Lycka till! 

Finn ett fel i VÄNSTER bilden.

Av Swaxu - 2 mars 2012 22:15

Eftersom det är Fredag och jag för tillfället inte har några speciella planer hade jag tänkt att jag kunde internet-shoppa lite. Det funkar nämligen alltid!  Är faktiskt sugen på nya kläder samt tillbehör till min snygga iPhone 4s.  Jag har suttit och kollat på lite kända klädmärken och vi får väl helt enkelt se vad jag klickar hem ikväll! Har ni tips på andra hemsidor att internet-shoppa på?! 


Vad tycks?


Av Swaxu - 2 mars 2012 18:45

Sådär, nu är det äntligen helg! Så skönt, eller vad säger ni bloggläsare? 


Själv kom jag precis hem, pappa körde nämligen och hämta mig samt min mammas kompis Helena (hade helt glömt att hon skulle vara här idag). Det var faktiskt längesen vi sågs, men det är alltid lika trevligt när hon hälsar på!  Idag ska jag faktiskt bara ta det lugnt eftersom jag är grymt trött efter veckan, trots att den gått väldigt snabbt!? 


Menmen, som sagt så åt jag och min kompis Elin lunch på McDonalds idag, vilket var mycket gott. Jag tog dock bara två cheeseburgare + en McFlurry daim, men det räckte verkligen, mums!

Överlag så har dagen varit rätt seg..


Av Swaxu - 2 mars 2012 15:15

Grattis på födelsedagen Pappa, hoppas du får en superbra dag!! 

Bild på Pappa, mig och min lillebror för ett par år sedan när vi var i Sälen!!

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards