Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under mars 2012

Av Swaxu - 14 mars 2012 21:00

Åh, jag vill verkligen gå på bio! Därför hade jag tänkt se om det fanns någon bra biofilm nu dom kommande veckorna.  Kanske borde jag lotta ut en biobiljett till er bloggläsare?  Det sägs nämligen att det ska komma rätt bra filmer inom snar framtid!? 


Det bästa med bio (enligt mig) är helt klart att det inte kostar alls mycket.. så sjukt billigt. Hade ju en period då jag gick på bio varje helg, i flera veckor haha! Det blev cirka 500 kronor, vilket det verkligen var värt. Men eftersom jag är så upptagen hela tiden hinner jag knappt gå på bio längre *buhu*. 


Av Swaxu - 14 mars 2012 18:30

Nu har jag precis kommit hem ifrån skolan. Det har varit en sjukt lång och intensiv dag, därav är jag väldigt trött!  Inte nog med det, utan ikväll måste jag även plugga eftersom jag har Naturprov på Fredag.. kan verkligen ingenting. Jag hatar skolan, funderar på att hoppa av! 


Jaja, har ni haft en bra dag?


Av Swaxu - 14 mars 2012 14:45

Hmm.. vad säger ni bloggläsare?! Tycker ni att Danny var en dålig förlorare efter andraplatsen i Melodifestivalen?  Det verkar så enligt tidningarna iallafall?


Av Swaxu - 14 mars 2012 10:00

Hej på er! 


Allt bra med er? Med mig är det superbra!  Själv gick jag upp för en stund sedan och har precis käkat lite frukost, nämligen Coco Pops Crunchers. Det är så jäkla gott, en perfekt frukost helt enkelt!! Minns nämligen att jag åt det för flera år sedan, och eftersom jag var på Maxi igår passade jag på att köpa hem det *blink*.


Förresten, har ni bloggläsare ätit Coco Pops någon gång? 


Av Swaxu - 13 mars 2012 21:56

Som ni alla vet undrade jag varför det inte var någon omröstning i Söndags, och det var ju för att Hannah Widerstedt ville lämna Big Brother självmant, vilket jag tyckte var mycket tråkigt!  Iallafall så eskorterade Rodney Da Silva ut henne ur huset och sedan var det upp till folket att bestämma om han skulle vara en riktigt deltagare igen eller inte. Hela 87 % svarade "JA". Alltså är han nu en riktigt deltagare, dock tror jag bara att det är för någon vecka. Om jag inte minns fel - "En gång ute från BB-huset, ALLTID ute!", eller? 


Menmen, nästa som ska ut är helt klart Sipan eller Marcel.. jag hatar dom två! 

Av Swaxu - 13 mars 2012 19:20

Godkväll på er, såhär ser min kväll ut! 

 


Hur gott är inte detta?!  Idag är en dag då jag känner för att lyxa till det med lite pizza, kakor och annat gott att äta. Visst får man det? Det är så mycket snack om barnmats-dieter annars.. eller vad säger ni?

Av Swaxu - 13 mars 2012 16:15

Som sagt dansade vi igår på idrotten, då vi skulle hitta en bra låt + komma på egen koriografi!  Själv var min grupp väldigt engagerad och kom snabbt på en massa idéer.  Vi valde låten Love on top - Beyonce, vilket är en perfekt låt att dansa till, där man hör alla takter ordentligt! Det kändes helt enkelt grymt bra.. 


Dock skadade jag mina knän på uppvärmningen (klumpig som jag är), trillade nämligen och skrapade upp mina byxor. Menmen, så kan det gå.. hade faktiskt ändå tänkt köpa nya jogging-byxor!


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards