Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under mars 2012

Av Swaxu - 2 mars 2012 10:15

Godmorgon alla bloggläsare!  



Idag är det Fredag, vilket betyder att det är helg *woho*. Jag tycker att den här veckan har gått supersnabbt, håller ni inte med?!  Iallafall, så ska jag möta upp en vän i Malmö om ett tag, vi ska nämligen käka lite lunch på McDonalds. Det var ett tag sedan jag åt där faktiskt, dock får inte glassmaskinen vara i sönder denna gång!!  


Mina planer för idag är förmodligen att träffa Sandra, hon ville bjuda mig på Thaimat eftersom jag aldrig ätit det. Annars får vi väl helt enkelt se vad dagen bjuder på. - Vad ska ni göra idag? 


Härligt Fredags-väder! 






Av Swaxu - 1 mars 2012 22:00

Som jag kanske sagt tidigare har jag alltid haft jättesvårt att äta frukost på morgonen, därav hade jag tänkt att jag skulle börja göra Smoothies igen!  Jag gjorde en massa Smoothies i somras och dom blev verkligen superlyckade. Minns att jag satt och kollade i en Söndags-tidning, då jag såg ett helt uppslag av nyttiga Smoothies, jag tänkte "Äsch, det är ju nyttigt och mättande.. vad kan gå fel?"  Det var supergott och jag rekommenderar alla er som har svårt att äta frukost/lunch/mellanmål att börja med det.


Hur gott ser inte detta ut?! 


Av Swaxu - 1 mars 2012 18:45

Jag hann inte ens komma hem innan jag hade fått en massa Facebook-meddelande från "haters". 

Tydligen är jag rätt provocerande genom att bara skriva om vad jag gör?! Hmm..

Det är precis sånt här jag tjänar pengar på, haha! 

Av Swaxu - 1 mars 2012 16:00

Haha.. igår när jag satt och kollade runt lite på youtube hittade jag en Habbo-hotell video, vet dock inte hur. Och det roliga var att videon tillhörde MIG!?  Jag kom på att jag hade lagt upp den för ett antal år sedan när jag spelade det som mest. Själv var jag sjukt rik och hade flera tusentals möbler, osv, osv.

Men samtidigt jag hade också lagt ner ett antal tusen kronor på skitspelet!! 


Så mycket pengar ägaren, av Habbo hotell, tjänar genom att lura småbarn. Man kan nämligen ringa eller SMSA in och få massa Habbo-mynt. Jag minns mycket väl när jag SMS:ade upp 100 kronor på två minuter. Löjligt!


Iallafall, min video har fått en del views, vilket jag inte hade en aning om. Så det är ju alltid kul.

Någon av er bloggläsare som har spelat det eller som t.om spelar det nu?! 


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards