Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under mars 2012

Av Swaxu - 9 mars 2012 16:45

Här är Helgens-planer som jag lovade! 


Rätt fullspäckad helg va? - Det brukar mina helger vara mer eller mindre, för oftast brukar jag aldrig vara helt ledig eftersom det alltid finns lite bloggprojekt att jobba med. Förvånar mig dock inte om något är glömt i schemat, menmen.. det får ni isåfall reda på. 


Vad har ni för planer?

Av Swaxu - 9 mars 2012 14:15

Woho.. då var det helg igen, vilket är otroligt skönt eller vad säger ni bloggläsare!?  Själv kom jag hem för en liten stund sedan och har precis planerat lite hur helgen kommer att se ut (ni får veta i ett senare inlägg), och som sagt är även denna helg fullspäckad!  Det är riktigt härligt att vara hemma såhär tidigt en Fredag, normalt brukar jag ju komma hem runt 18:00, vilket kan vara rätt drygt ibland.


Nu ska jag iallafall ringa ett par viktiga samtal, sedan ska jag faktiskt ta och sova lite. Kan behövas efter den här tidiga skolveckan!!  Tänkte även internet-shoppa lite senare, det är ju trots allt Fredag *blink*.


Dock har jag redan slösat lite pengar eftersom jag bjöd mina vänner på lunch!


Av Swaxu - 9 mars 2012 06:15

Godmorgon alla kära bloggläsare! 


Då var det Fredag igen, vilket är underbart skönt, eller vad säger ni?! Nu är det bara 3 veckor kvar till Påsklovet, iallafall för min del.  Själv har jag inga planer för idag, än, men det kommer säkert dyka upp något kul senare. Dock ska jag och ett par vänner kanske käka McDonalds efter skolan, och med tanke på att jag är så generös, bjuder jag på lunchen idag!  - Ni får ha en fortsatt trevlig Fredag så hörs vi när jag kommit hem igen!


PS. Mina föräldrar åker till Spanien imorgon (inatt) och ska vara borta en hel vecka.. fuskit va? 

Min Mormor och Morfar kommer att vara här under veckan dom är iväg. Det ska bli skitkul!


Av Swaxu - 8 mars 2012 21:30

Sådär, nu har jag äntligen utsett en vinnare av Finn ett fel tävlingen! Det är en mycket populär tävling måste jag säga, där många av er bloggläsare deltog, vilket var skitkul!  Ja, jag kommer självklart ha tävlingen inom kort igen, så håll er uppdaterade. 


Vinnaren hittar ni här, grattis.. nu lär du få cirka 500 läsare extra *blink*!


Av Swaxu - 8 mars 2012 19:00

Nu tänkte jag berätta om uppträdandet eftersom det är många av er bloggläsare som vill veta, mer i detajl, så att säga!  Det började med att jag mötte upp min vän *E* som ni alla vet, sedan gick vi till kyrkan där jag träffade prästen och lite annat folk. Sedan satt jag och kollade igenom agendan (hur sinnesro-mässan var upplagd, när jag skulle sjunga osv.), och övade en gång med pianisten.  Dock kände jag mig jättespänd och väldigt nervös denna gång, vet inte varför, men förmodligen för att jag inte kände mig riktigt säker med pianisten.


Iallafall, så gick det jättebra. Det var en härlig sinnesro-mässa och tydligen ska jag få betalt för att ha sjungit både denna och förra månaden. Jag lär ju bli ännu rikare än vad jag redan är! 


Har fortfarande inte bestämt om någon video ska upp, vi får väl helt enkelt se.. *blink*.

Av Swaxu - 8 mars 2012 15:45

Hejhej allihopa! 


Nu är jag hemma efter en sjukt stressig dag!! Det började med att jag inte hörde mitt alarm imorse som vanligt, så att jag fick äta frukost + göra vid mig på ungefär 20 minuter (STRESS). Och när jag väl skulle bege mig till bussen såg jag även att det var snöstorm utomhus, vilket inte gjorde det bättre.  Plus att jag var sjukt nära på att missa min buss.. rolig dag, eller vad säger ni? 


Menmen, nu är jag iallafall hemma - skönt! Snart hade jag tänkt kolla på Familjen annorlunda, anledningen är för att min kompis ringde och bad mig kolla. Vet dock inte varför, är det kul ens? 


PS. Vinnaren av "Finn ett fel" kommer att utses ikväll!

Dagens väder!! 

Av Swaxu - 8 mars 2012 06:30

Godmorgon! 


Själv hade jag tänkt börja morgonen med att beställa hem tandblekning via nätet. Det var ju ett rätt bra tag sedan jag blekte tänderna och som sagt blir resultatet alltid superbra!  Eftersom jag ändå tjänar pengar på saker jag älskar att göra, är det inga som helst problem - pengar-mässigt. Dock finns det en del avundsjuka bloggläsare som tycker att jag provocerar dom!?  Funderar kanske på att göra det hos tandläkaren istället? Det håller nämligen i sig cirka 2-5 år. Vad tycker ni bloggläsare? 


Av Swaxu - 7 mars 2012 21:00

Sådär, nu är jag hemma igen efter att ha uppträtt! Allting gick super och jag är hyfsat nöjd (trots att jag inte hade övat med pianisten innan). Vill även säga ett stort tack till min fina vän *E* som följde med och var ett jättebra stöd för mig!  Dock är jag sjukt trött nu efter att ha varit uppe sedan klockan 06:00 imorse, därav tänker jag bara ta det lugnt nu, kanske sova? Jaja, ni får iallafall hålla er uppdaterade så berättar jag mer om uppträdandet imorgon! 


Vill förresten också tacka er bloggläsare för dom fina kommentarerna! 


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards