Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under mars 2012

Av Swaxu - 13 mars 2012 11:00

Godmorgon bloggen! 


Idag blir det en kort skoldag för min del eftersom vi slipper den sista lektionen, vilket betyder att jag bara har två lektioner *woho*!  Anledningen är för att vi ska jobba med en uppgift hemma istället för i skolan, om jag tolkade det rätt, så alltså är jag hemma ett par timmar tidigare. Jag ska även åka och handla med Mormor senare ikväll, vill slösa lite pengar!! 


Förresten, minns ni att jag skulle berätta om dansen igår? Det kommer i ett senare inlägg (om ett par timmar), så håll er upptaderade med andra ord.

Av Swaxu - 12 mars 2012 17:30

Nu är jag hemma efter en lång och trött Måndag (som vanligt). Som sagt dansade vi idag på idrotten, vilket var det roligaste jag gjort på länge! Det bästa är också att vi får välja koreografi själv, alltså det vi tycker passar in i både texten och låten. Berättar mer om det senare! 


Snart ska jag och Mormor käka lite middag, hon har nämligen gjort bacon med ostsås + pasta till det, mums! Sedan måste jag även plugga, mer eller mindre, eftersom jag har två Fransk-prov den här veckan. Och som ni alla säkert redan vet är jag grymt dålig i franska *ha-ha..*


Hörs senare!


Av Swaxu - 12 mars 2012 12:45

Äntligen är Bloggplatsens blogg-app påväg!  För er som inte vet skulle den kommit för ett par månader sedan, men den har förmodligen blivit lite försenad. Dock kommer det verkligen att underlätta för mig eftersom jag brukar mobilblogga en del när jag är iväg, osv.  Woho..!!



Av Swaxu - 12 mars 2012 08:00

Godmorgon allihopa!


Då var det Måndag igen. Helgen går alltid så sjukt snabbt eller vad säger ni?!  Själv trodde jag även att det var lov denna veckan, men nej.. skolan är igång ett par veckor till! 


Som säkert många av er vet har jag idrott på Måndagar och idag ska vi hålla på med dans, vilket lär bli skitkul!  Vi ska dela in oss i smågrupper och göra en egen koreografi samt hitta en passande låt.

Och eftersom jag älskar att bjuda på mig själv och dansa kommer det bli en succé

          

Av Swaxu - 11 mars 2012 20:49

Om ungefär 10 minuter börjar Big Brother. En sak jag märkte för en liten stund sedan var att det inte är någon omröstning ikväll, utan istället blir det överraskningar, har dom lovat!?  Jag är faktiskt lite nyfiken på vad som menar med det, själv hoppas jag iallafall på att Sipan eller Marcel åker ut, hatar dom! 

Av Swaxu - 11 mars 2012 17:45

Som sagt så åt vi på Max igår och kolla vad vi fick - Tom och Jerry glas! 


Av Swaxu - 11 mars 2012 14:30

Själv har jag precis kommit hem efter att ha handlat ett par parfymer + hårfärg.  Ska ju som sagt klippa mig om ett par veckor, efter det hade jag tänkt färga mitt hår ljusare, vad säger ni om det?  Köpte även med mig ett par parfymer som var sjukt billiga, dom kostade ungefär 120 kronor styck, vilket inte alls var så farligt. Utöver det handlade vi också lite mat, och eftersom jag ville slösa lite pengar betalade jag alltihop *blink*. 

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards