Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under mars 2012

Av Swaxu - 18 mars 2012 19:45

Sådär, nu är jag hemma igen efter att ha varit iväg på ett ärende!  Själv ska jag faktiskt sätta mig och plugga ett par timmar med tanke på att jag måste skriva en krönika tills imorgon..  Det är egentligen inte så jättesvårt, eftersom jag bloggar (påminner lite om krönika), men har en massa andra viktiga saker att göra, typiskt va?!


Bilder ifrån ärendet: 









Av Swaxu - 18 mars 2012 16:23

Som ni alla vet var jag och shoppade igår. Egentligen skulle jag köpt ett par skor också, men dom var alldeles för billiga = dålig kvalité, därav struntade jag i det!!  Dock sitter jag just nu och försöker se om jag hittar några snygga skor jag kan köpa. - Har ni bloggläsare tips? Isåfall får ni jättegärna kommentera, men glöm inte att det ska vara ett bra märke som också har bra kvalité! 

Kanske dom här..?

Av Swaxu - 18 mars 2012 13:47

 


Såhär ser dagens planer ut!  Som jag sa är min dag rätt fullspäckad.. right? 


Av Swaxu - 18 mars 2012 12:00

Godmorgon alla bloggläsare! 


Shit vad trött jag är!! Den här helgen har jag inte sovit någonting alls känns det som (jag som hade sett fram emot att få sova), dock kanske det är bra eftersom min tidiga skolvecka börjar nu?!  Iallafall, idag är det Söndag och jag har en massa planer som måste ska göras. Tänker inte avslöja allt för mycket än, men dagens-planer kommer förmodligen lite senare! 


Nu hade jag tänkt äta lite frukost, är ju helt beroende av dom CocoPops flingorna jag köpte hem för några dagar sedan. Även dom sponsrade med en sked, eller.. nä två skedar var det! 


Av Swaxu - 17 mars 2012 21:22

Som sagt var jag och shoppade lite innan idag. Det blev bland annat lite kläder, parfym och tv-spel! 

Jag verkligen älskar att göra av med pengar, speciellt på det man använder, så att allt som allt blev det nog lite mer än tusenlappen vilket är sjukt billigt på allt det jag köpte. 


Vad tycks? 


Av Swaxu - 17 mars 2012 17:57

Just nu spelar jag, mormor och min lillebror Wii. Det var flera år sedan jag spelade det, känns det som iallafall!  Eftersom det var fullt när jag skulle boka bowlingbanor, fick det helt enkelt bli på Wii istället, dock är det roligare i verkligheten, eller vad säger ni? 


Av Swaxu - 17 mars 2012 15:15

Kolla vad Max-Hamburgare gav mig! 

Detta får man tydligen i barnmenyer.....?

Av Swaxu - 17 mars 2012 12:03

Godmorgon, godmorgon! 


Har ni sovit gott? Själv har jag sovit superbra, dock var jag tvungen att gå upp lite tidigare än vanligt eftersom jag inte vill sova bort hela dagen. Jag och mormor ska nämligen snart iväg för att handla lite (vill SLÖSA PENGAR!!!), ska bara duscha och fräscha till mig lite!  Funderade först på att beställa bowlingbanor men det var fullt, tyvärr.. 


Vad har ni för planer idag?

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards