Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under mars 2012

Av Swaxu - 22 mars 2012 17:15

Sådär nu har jag kommit hem efter att ha varit hos min personliga frisör. Allting gick superbra som vanligt, dock var jag grymt stressad efteråt med tanke på att min buss gick lite tidigare än väntat?! 

Skulle egentligen varit på ett möte vid 15:00 också, men fick ställa in det pga' olika anledningar. 


Här är iallafall resultatet av klippningen! 


Av Swaxu - 22 mars 2012 14:00

Jag sitter just nu hos min personliga frisör!  Kom hit för cirka 5 minuter sedan och hon har snart klippt klart mig, vilket är perfekt med tanke på att jag har lite bråttom hem. 


Vi hörs senare, då ni även ska få se resultatet!


Av Swaxu - 22 mars 2012 06:30

Godmorgon på er allihopa, är ni vakna än?! 


Idag är det Torsdag, vilket betyder att det snart är helg (och min födelsedag) Det ska verkligen bli superskönt att få lite ledigt så att säga, eftersom det är rätt mycket skolarbeten för tillfället. Dock har jag inte gått i skolan på två dagar, men tror samtidigt inte att jag har missat allt för mycket!?  För övrigt så är min dag rätt fullspäckad faktiskt, ska ju sitta i lite bloggmöten senare ikväll. Hoppas att det går bra!!


Ni får ha en bra dag kära bloggläsare! 


Av Swaxu - 21 mars 2012 20:45

Woho, nu har jag äntligen fått lön, vilket känns otroligt bra!  Fick hela 1000 kronor av Svenska kyrkan.. hur bra är inte det?!  Anledningen till detta är för att jag sjöng i början av denna månad (som ni alla vet).

Ska jag vara helt ärlig så förväntar jag mig inte några pengar när jag uppträder i kyrkan. Dock är det väldigt snällt att dom ger mig en slant! 


HA-HA, ni som säger att jag inte tjänar egna pengar, osv.. här har ni bevis! 


Av Swaxu - 21 mars 2012 17:00

Nu har jag precis ringt min personliga frisör och bokat klipptid.  Ville egentligen klippa mig på Fredag, när jag fyller år, men hon kunde inte den dagen, så att det får helt enkelt bli imorgon istället!  Det ska bli så jäkla skönt att få klippa sig eftersom mitt hår växer snabbt som tusan. Ska ju även färga håret ljusbrunt, men det gör jag om ett par veckor istället!

Av Swaxu - 21 mars 2012 14:08

Sådär, nu har jag äntligen utsett en vinnare av Finn ett fel tävlingen! Det är en mycket populär tävling måste jag säga, där många av er bloggläsare deltog, vilket var skitkul!  Ja, jag kommer självklart ha tävlingen inom kort igen, så håll er uppdaterade. 


Vinnaren hittar ni här grattis.. nu lär du få cirka 500 läsare extra *blink*!


Av Swaxu - 21 mars 2012 11:45

Godmorgon! 

Mår ni bra idag? Själv mår jag mycket bättre än vad jag gjorde igår, därav blir det skola imorgonbitti! 

Ska jag vara helt ärlig så är det faktiskt rätt tråkigt att vara hemma (när man är sjuk..), eftersom man inte kan hitta på något.  Dock håller jag just nu på med ett historia-arbete i skolan, där man jobbar mycket med bilder - redigering Och eftersom jag bloggar är det inga problem, eller vad säger ni? 

Av Swaxu - 20 mars 2012 19:45

Shit så avundsjuka vissa läsare är, skärp er seriöst!  Har jag någon gång sagt att jag är rik? - Nej, jag bara skriver om vad jag gör och köper, sen att ni stör er på det, är ju bara jäkligt sorligt.. haha!  Det här är min blogg, jag skriver vad jag vill och gillar ni som klagar inte det, så är det ju synd.


Ja, jag vet att det är sjukt löjligt att lägga energi på en sak som denna, menmen. 


PS. Vill även passa på att tacka er andra, jag har ju trots allt världens bästa bloggläsare! 

Nu är det t.om mer än 500 som gillat min blogg via Facebook, tack!! 

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards