Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under mars 2012

Av Swaxu - 27 mars 2012 21:15

Som ni alla vet hämtade jag ut lite paket tidigare idag!  Det är verkligen snabb leverans på sakerna jag beställt hem, vilket är otroligt härligt. Bra service med andra ord! 


Av Swaxu - 27 mars 2012 18:30

Är det bara jag som älskar vädret?! Det är hur soligt och varmt som helst..!  


Själv har jag precis kommit hem ifrån skolan. Det har faktiskt varit en rätt lugn dag, trots matteprovet, eftersom jag bara haft två lektioner idag!  Dock är det jättmycket skolarbeten som ska vara klara nu innan lovet, vilket är jobbigt.. har liksom 3 prov nu fram till Fredag.. 


En del av er bloggläsare har undrat hur matteprovet gick.. och tro det eller ej, men det gick faktiskt skitbra även fast jag inte hade pluggat så mycket. Men som sagt, jag vet inte förräns jag fått tillbaka det.. får hoppas på det bästa! 


Av Swaxu - 27 mars 2012 15:45

Jag har en fråga till er bloggläsare som jag undrat över ett tag.. vad är Hunger Games för något?! 

Enligt rykte så är det någon sorts film som går på bio just nu, stämmer det?  Isåfall, är den bra?!

Själv älskar jag ju att slösa mina pengar på bio, woho!! 

Av Swaxu - 27 mars 2012 11:00

Godmorgon!!


Just nu är jag lite stressad med tanke på att jag sov lite längre än vad jag skulle, haha!  Min buss går om en liten stund och jag har inte ens ätit frukost eller någonting.. har som sagt alltid svårt att äta på morgonen.  Förresten, jag har ju matteprov idag och själv känner jag på mig att det blir ett F!

Hoppas att man kan göra omprov om det skulle vara så.. 


Menmen, vad har ni för planer idag?

   

Av Swaxu - 26 mars 2012 21:45

Förra veckan skrev jag en krönika i skolan. Vi fick välja ett valfritt ämne som alla känner till.. därav valde jag Big Brother, eftersom jag är väldigt insatt i själva programmet!  Det var inte så jättesvårt med tanke på att jag bloggar (krönikor påminner om bloggar), dock stressade jag igenom hela uppgiften, men trots det fick jag faktiskt ett C, som motsvarar VG. - Bra va?!  Jag kanske borde bli krönikör.. *blink*?!

 

Här får ni en liten sneak-peak på min krönika!! 



Av Swaxu - 26 mars 2012 18:00

Som ni ser i Veckans planer har jag matteprov imorgon *buhu*!  Jag är verkligen sämst i matematik, på riktigt.. brukar nämligen alltid ha en massa slarvfel när jag egentligen kan talen, osv, osv Ska iallafall göra mitt bästa idag för att plugga in alla onödiga mattetal... ser liksom ingen mening med att kunna massa

"x+y / 23 = ?".. men det kanske bara är jag?! 

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards