Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under juli 2012

Av Swaxu - 26 juli 2012 00:04

Japp, ni läste rätt!! Jag har fått en stalker.. börjar fan bli rädd på riktigt. Han gick i min klass från förskolan till sexan. Mer vill jag inte säga.. riktigt läskigt.  Vad ska jag göra? 


Av Swaxu - 25 juli 2012 20:24

Som sagt har min blogglön höjts en del den senaste månaden, vilket är helt otroligt bra!! ;) Kanske inte borde avslöja exakt... det enda jag kan säga är att den höjts 7 x så mycket!

Av Swaxu - 25 juli 2012 16:56

Den första som finner 6 fel får en länk här på bloggplatsens största blogg! :D Hm, så svårt är det väl inte..?

Av Swaxu - 25 juli 2012 14:24

Jag är just nu i stan, har precis träffat min vän *E*. Blev att jag käkade lunch på Subway, har ju inte lunchat där sedan skolan! Jaja, själv ska jag snart ta bussen till Trelleborg! :D

Bild på min fina vän!

Av Swaxu - 25 juli 2012 11:30

Godmorgon!! 


Som sagt sticker jag till Trelleborg idag, dock ska jag först in till Malmö och träffa en vän.  Blir väl att jag lunchar i Malmö då också förmodligen? Ska äta en riktigt lyxig lunch.. för cirka 200 kronor?!  Iallafall, jag känner mig så jäkla stressad just nu, min buss går nämligen om cirka 40 minuter!! Jag som hade tänkt sola, packa i lugn och ro, svara på en massa jobbmail, osv, osv. NEJ, så funkar det tydligen inte.

 


Fast sola behöver jag kanske inte..? Kolla så brun jag är *blink*. 

Av Swaxu - 24 juli 2012 23:53

Som sagt lottade jag ut ett par Jeffrey Campbell skor innan jag åkte på semester och den tävlingen var mycket populär, därav tänkte jag ha ännu en sådan tävling. Dock är det VALFRIA Jeffrey Campbell skor denna gång, alltså inte bara dom med nitar. 


Det ni behöver göra för att vinna är att:


* Kommentera varför just DU vill ha skorna!

* Berätta vilka skor du vill ha (t.ex: USA-mönstret eller skicka länk, dvs en bild).

* Länka ut det här inlägget på din Facebook samt Blogg (eller bara Facebook för er som inte bloggar) och skriv att jag lottar ut Jeffrey Campbell skor. Glöm ej att visa mig, så att jag ser att ni har länkat, Simon Åkesson @ Facebook. Ju mer ni länkar min blogg på Facebook desto större chans har ni att vinna!?

 

Tävlingen avslutas den 10 Augusti.

Av Swaxu - 24 juli 2012 17:45

Jag har fått hem jättemycket brev nu när jag har varit på semester. Lika bra att ta tag i några av dom!? 

Kan dock inte avslöja allt för mycket..


Förresten så sticker jag till min moster, i Trelleborg, imorgon och kommer att vara där tills på Lördag.

Självklart tar jag med mig dator och mobil, så att uppdateringen blir precis som vanligt!! 


Av Swaxu - 24 juli 2012 15:24

Är det bara jag som tycker att kebabtallrik är riktigt gott?!  Inte nog med att det är gott, det är sjukt billigt också.. jag menar, 65 kronor är inte alls farligt. Eller vad säger ni? 


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards