Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under juli 2012

Av Swaxu - 24 juli 2012 13:00



Tänkte börja dagen med ett litet Svar på tal!  HA-HA-HAAA.... ni haters är så jäkla avundsjuka.

 

 

Vem blev ägd nu..?! Jo, alla mina haters! 

Av Swaxu - 23 juli 2012 21:45

Tack för ALLA fina kommentarer, mail och meddelanden jag får ifrån er varje dag. Ni är bäst!! 

 

Bjuder på lite länkningar.


Från Nathalie:


Från Adde:


Från Felicia:


Från Benjamin:


Av Swaxu - 23 juli 2012 17:15

Haha, en sak jag verkligen har märkt är att mina fötter är skitbruna?!  Jag tror aldrig jag har blivit brun på mina fötter.. trodde inte man kunde bli det om jag ska vara ärlig. Menmen, jag ska inte klaga... alla i Sverige är ju typ vita med tanke på vädret! 

Av Swaxu - 23 juli 2012 14:30

För er som inte vet älskar jag att läsa böcker, tro det eller ej. Problemet är bara att jag inte hittar någon tid till det om jag ska vara ärlig. Nu i efterhand hade det varit perfekt att ta med sig ett par böcker ner till Rhodos, men såklart glömde jag det... eller jag hade inte ens tanken på det!!  Därför har jag bestämt mig för att ta ledigt några timmar varje dag för att läsa bok, woho!!  Ni vet, nu när min blogg är stor har jag knappt tid till annat.. det var annorlunda förr.


Har ni läsare tips på böcker?! Jag har ju iförsig redan många böcker jag vill läsa, men det är ju kul att få veta vad ni läser för böcker (om ni nu gör det). Som sagt är jag ju ett Harry Potter fan, därav ska jag nog läsa om alla böckerna, har iförsig inte läst alla! 

Av Swaxu - 23 juli 2012 12:00

Godmorgon, godmorgon!! 


Tänkte börja morgonen med ett videoinlägg ifrån Rhodos.. WATCH!

Av Swaxu - 23 juli 2012 00:15

Som jag skrev tidigare saknar jag Rhodos som fan!!  Jag som trodde det skulle bli skönt att komma hem och ta tag i allt man missat och återgå till vardagen, men nej. Jag vill tillbaka, vill inte vara i Skåne, trött på att vara här! Ni anar inte hur skönt det var, jag slappnade verkligen av.. njöt av livet och semestern.  Det kändes som om jag bodde där och all personal var riktigt trevliga!! Fick även träna min Engelska lite, haha.. ett plus i kanten?  Jag snackade mycket med The Animation teamet som höll i all underhållning både på dagen och kvällen, showerna med andra ord. Det är så tråkigt att bara åka hem när semestern är som bäst, eller vad säger ni??

 

Dock kommer jag ju hem till VÄRLDENS finaste läsare, även om ni alltid är med mig!  Skriv gärna en fin kommentar som får mig glad, ska nämligen lägga ut en massa fina saker ni skrivit, på bloggen imorgon.


Av Swaxu - 22 juli 2012 20:30

SÅDÄR, nu är Jeffrey Campbell tävlingen avslutad. Roligt att det var över 100 stycken som tävlade.

Tydligen är dom skorna väldigt populära!?  Vinnaren av skorna är iallafall Helena, grattis!! 

Maila mig på swaxu@hotmail.com.

 

Jag tänkte att jag kunde ha ännu en tävling. Vill ni vinna ytterliggare ett par Jeffrey Campbell skor, eller vad vill ni att jag ska lotta ut?! KOMMENTERA. 


Av Swaxu - 22 juli 2012 17:45

Jag är just nu påväg till Sibylla för att köpa mat, känner för att käka ute idag!! Lite all inclusive känsla.. eller vad säger ni bloggläsare? ;)


När jag kommit hem avslutas tävlingen! :D

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards