Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under juli 2012

Av Swaxu - 19 juli 2012 19:37

Karaoke-time..


Av Swaxu - 19 juli 2012 16:00

FYFAN vad showen igårkväll var bra!!  Det var tre tjejer som kallade sig The Voices, som sjöng olika stilar, typ; musikal, opera samt vanliga låtar. Det var FANTASTISKT.  Efter showen gick jag backstage (hehe) och sa att dom var grymma, för det var dom verkligen!!


Av Swaxu - 19 juli 2012 12:15

Hallå, hallå!! 

 

Idag börjar jag morgonen med att köpa lite chips. Känner inte alls för att käka något faktiskt. Först och främst för att det är 45 grader i skuggan, samt att det även är karaoke ikväll. Nervös kanske?  Nej, skämt o sido, det är helt enkelt för varmt!


Förresten, hur är vädret i Sverige idag? Jag glömde nämligen att fråga Pappa och brossan nu när jag ringde haha. Jag har iallafall hört att vädret inte varit det bästa nu under dessa veckor.. tråkigt! Jag vill liksom inte komma hem till regn när jag är så brun som jag är. Eller iförsig så kan jag ju skryta lite, alla i Sverige är ju typ vita...? Nej, det var ingen diss, men vem blir brun i regn? 


Av Swaxu - 18 juli 2012 20:09

Nu är det snart dags för ännu en show som jag faktiskt inte har sett än. Den sägs vara riktigt crazy, hmm.. vad tror ni? 

Av Swaxu - 18 juli 2012 15:30

Jag vet inte om jag har berättat att det är gratis glass här hela dagen. Och ska jag vara helt ärlig så har jag nog ätit nästan 80 stycken sedan jag kom hit, haha.. sjukt jag vet!!  Men jag får väl passa på att käka en massa medan jag är här, right?

Glass.. mums!!

Av Swaxu - 18 juli 2012 12:00

Godmorgon!! 


Vill börja med och säga att jag har suttit och skrattat ett tag åt alla människor som fortfarande inte tror på att här är 46 grader. Nu beskylls jag för att ha redigerat en temperatur när man tydligt ser att den inte är redigerad, haha?! Sorgligt... på riktigt.  Synd bara att personerna inte ger sig. Menmen, orkar inte lägga mer energi på den saken.

 


Som sagt fick jag ett pris för pilkastningen här om dagen. Tänkte att jag skulle vara med idag igen och vinna?, eller vad tycker ni bloggläsare?! Det här var mitt pris:

Av Swaxu - 17 juli 2012 19:30



Haha, jag har sett och hört att folk PÅ FULLASTE allvar tror att jag skulle ljuga om hur temperaturen här på Rhodos är?  Seriöst, skärp er.. detta är ju pinsamt. JAG är på Rhodos, JAG om någon vet väl hur varmt det är. Dock har jag hört att olika väderprogram visar 36 grader, men jag kan säga att dom stämmer verkligen inte. Just nu är det cirka 36 grader (45 + på dagen) Men samtidigt är det verkligen sjukt kul att se hur personer hittar på egna teorier om hur varmt det är här.. måste vara väldigt mycket avundsjuka i det hela med tanke på vädret i Sverige, haha!!  Vem blev ägd nu *blink*?

Av Swaxu - 17 juli 2012 15:45

Shit, jag bara vinner och vinner hela tiden!! Jag var nyss och spelade vattenpolo, och gissa vilket lag som vann? Jo mitt såklart.  Själv gjorde jag två mål, dock kan jag erkänna att det är en riktigt jobbig sport...


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards