Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under juli 2012

Av Swaxu - 14 juli 2012 12:00

Såhär ser vårt hotell ut. För två år sedan bodde vi mycket sämre om man säger så, nu har vi nämligen nära till allting. Både till pool, bar, mat, ALLT!! 

Av Swaxu - 13 juli 2012 19:53

Idag är det verkligen musikalkväll här, självaste ABBA ska komma hit och uppträda tydligen.. spännande!! 


Vad gör ni ikväll?


Av Swaxu - 13 juli 2012 15:45

Vad tycks?! 


Av Swaxu - 13 juli 2012 12:04

Godmorgon allihopa!!

 

Idag är det Fredag den 13:e, vilket betyder att man kanske råkar ut för något illa, eller vad tror ni?  Jag har iallafall bestämt mig för att ligga under parasoll idag och inte bada över huvudtaget.. jag kanske drunkar eller inte?!  Snart har jag och Mamma varit här en vecka. Måste säga att tiden ändå går rätt fort (sol, bad, shower varje dag, osv). Tro det eller ej, men jag längtar faktiskt hem lite, vill återgå till min vardag... blogg, möte, osv, osv. 

Av Swaxu - 12 juli 2012 19:39

Godkväll!!

 

Ville bara göra en snabb update och säga att jag precis har käkat lite middag, mums. Middagarna här är ju helt otroliga, mycket bättre än alla andra hotell jag varit på! Snart börjar det en show, har för mig att det även är karaoke ikväll, hehe.  Hoppas att ni får en bra kväll!

Av Swaxu - 12 juli 2012 15:30

Ska jag vara helt ärlig så har jag aldrig gillat att bada i havet, iallafall inte utomlands. Anledningen är nog för att det har varit alldeles för salt. Dock tycker jag att det är superhärligt nu... 


Förresten, hur är vädret i Sverige?


Av Swaxu - 12 juli 2012 11:48

Hej på er!! 


Jag ligger just nu vid poolen och tar det lite lugnt. Dock är det svårt med tanke på att det är vattenpolo vid den här tiden, menmen!! Kanske borde vara med istället?! 

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards