Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under juli 2012

Av Swaxu - 3 juli 2012 00:00

Vill bara tacka er fina läsare, för just nu har min blogg över 4000 likes via Facebook, tack!! 

Av Swaxu - 2 juli 2012 20:13

MUMS... McDonald's är så jäkla gott, eller vad säger ni läsare?! 


Brukar må dåligt ibland när jag ätit dock.. undra varför?!

Av Swaxu - 2 juli 2012 17:00

Jag tänkte bara tipsa om en app, både till iPhone och Android, som jag tror kan rädda liv.. nämligen bSafe!!  Nu behöver du aldrig känna dig rädd när du går ensam ute på kvällarna. Ta en titt på det här klippet:

                         

Av Swaxu - 2 juli 2012 13:40

Kolla vad jag köpt idag - Björn Borg badshorts!  Visst är dom snygga?!


Av Swaxu - 2 juli 2012 11:45

Godmorgon kära bloggläsare!! 


Idag är det Måndag, vilket betyder att det är en NY vecka, med NYA tag. Jag hoppas att allt är bra med er, med mig är det rätt bra.. dock sov jag inget inatt heller, därav är jag uppe väldigt tidigt haha!!  Tänkte göra ett videoinlägg angående Jeffrey Campbell-utlottningen lite senare, ska kolla min bloggmail först.. mer kan jag inte avslöja just nu. 



Ni verkar vilja att jag ska lotta ut Jeffrey Campbell skor, eller?! 

Av Swaxu - 2 juli 2012 00:00

Kan det blir mer projekt än vad jag redan har!? Jag startar upp nya hela tiden, förstår egentligen inte hur jag orkar..  Måste verkligen bli färdig med en del nu, inom kort!! 

 

Tur att jag har människor som ringer och påminner mig, haha...


Av Swaxu - 1 juli 2012 20:25

Som sagt hade jag en liten minitävling igår, då den som vann skulle få en länk här på min blogg - 3000 klick om dagen.  Jag har precis utsett en vinnare och den personen hittar ni HÄR!! Grattis.. 

Av Swaxu - 1 juli 2012 16:55

Sådär, nu har jag suttit och läst igenom alla kommentarer angående tävlingen!!  Superkul att så många var med och tävla, verkligen. Nästa gång tänker jag lotta ut Jeffrey Campbell skor, så håll utkik. 


Grattis till dig Anna, maila mig på swaxu@hotmail.com!


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards