Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under juli 2012

Av Swaxu - 17 juli 2012 12:00

Godmorgon allihopa!!

 

Som sagt vann jag pilkastningen här på hotellet igår (helt sjukt) och fick ta emot priser. Det var verkligen grymt kul att höra alla skrika när dom ropa upp mitt namn, men är man en vinnare så är man?!  Ja, videobevis kommer.


Snart ska jag spela vattenpolo, mer update om det lite senare..


Mitt pris:


Av Swaxu - 16 juli 2012 19:26

JAG VANN... förstår ni?! Jag vann på pilkastning, haha... helt sjukt?!  Jag ska upp på scenen om ungefär en timme och få pris. Bild och videobevis kommer för er avundsjuka som inte tror mig! 


Av Swaxu - 16 juli 2012 15:30

Hehe... jag blir rätt brun trots allt! 


Av Swaxu - 16 juli 2012 11:33

Hallå, hallå!!

 

Hoppas att allt är bra med er, med mig är det väl sådär. Själv ligger jag just nu vid poolen (som vanligt) och dricker lite cola. Det är verkligen skitvarmt här... mellan 46-48 grader!  Iallafall, jag pratade nyss med Pappa och lillebror, allting är bra med dom. Dock glömde jag fråga hur vädret är i Sverige.. hur varmt (kallt) är det egentligen? 

Av Swaxu - 15 juli 2012 19:37

Ett måste när man är här på Rhodos är självklart en solfjäder, jag menar... vem pallar åka in till stan när det är 46 grader?!  Jag minns för två år sedan, då vi åkte till Akropolis och inte hade en solfjäder. Det var så fruktansvärt varmt. Iallafall, själv var jag och köpte en innan idag.. blev med en karta på, ni vet.. jag är sämst i geografi. Tro det eller ej, haha!!

Av Swaxu - 15 juli 2012 16:00

Igår var jag ju som sagt på stan.. köpte ingen keps som tur var?!  Iallafall, efter ett tag satte jag mig på en bar för att ta lite drinkar och då märker jag att servitrisen är från Sverige.. sjukt va?!  Inte ofta man träffar på Svenska servitriser här i Grekland. Hon var verkligen jättetrevlig! 

Av Swaxu - 15 juli 2012 12:13

Jag är riktigt jävla irriterad.... betalade fan över 8000 för min jävla dator så fungerar den knappt. Den är riktigt seg och det tar typ flera timmar för den att starta. Därav ska jag köpa en ny dator SÅ FORT JAG KOMMER HEM. Skiter i priset, tjänar ändå ihop dom pengarna snabbt igen. 


Har ni läsare tips på någon BRA dator?! Har hört att MacBook är bra, stämmer det?

Av Swaxu - 14 juli 2012 19:43

Jag är just nu i stan och handlar lite. Funderar på att köpa hem en ny - snygg keps, dock är dom alldeles för billiga..  Billig keps = dålig kavlité = inte bra!!  Köpte iförsig en keps för två år sedan, när jag var här, men den har jag gett till min lillebror.. passar inte så jättebra i kepsar om jag ska vara ärlig, haha. Jaja.. får väl se om jag köper en eller inte!!


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards