Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under juli 2012

Av Swaxu - 9 juli 2012 12:00

Godmorgon allihopa!! 


Som ni vet är tiden lite annorlunda här jämfört med Sverige. Här i Grekland är vi en timme före, alltså är klockan 13:00 just nu, haha!!  Själv har jag precis solat en stund och är just nu påväg till havet för att bada, såklart. Jag brukar tycka att havet är för salt, men det är faktiskt minst lika skönt som i poolen. Tycker ni läsare också det?! 

Av Swaxu - 8 juli 2012 20:03

Gissa vad jag ska göra ikväll?! Kanske vara med en talangtävling och bli världskänd i Grekland? 

Av Swaxu - 8 juli 2012 15:29

Pineapple juice är verkligen min favoritdricka här på Rhodos. Den är så jäkla god.. minns för två år sedan när jag skulle beställde den, tror jag drack 25 stycken om dagen haha!!  Mums! 


Av Swaxu - 8 juli 2012 12:00

Godmorgon på er allihopa!! 


Hoppas allt är bra med er, med mig är det helt OK faktiskt. Det är så jäkla varmt här, vilket gör att jag emellanåt mår lite dåligt, menmen. Har precis sovit någon timme så att jag mår mycket bättre nu!   Ligger just nu vid poolen och tar det lugnt, ska strax käka nämligen.. förmodligen pizza och annat gott, blir ni avundsjuka nu? 


Hörs strax igen! 

Av Swaxu - 7 juli 2012 20:17

Vilken härlig dag det har varit. Jag tänker berätta mer om allt senare, när jag kommit hem, eller om någon dag. Idag har jag och Mamma bara solat, badat samt shoppat lite. Nu ska jag iallafall sova, är sjukt trött.. godnatt kära läsare!!  Har även snackat med Pappa och lillebror, dom verkar ha det bra där hemma. 


Hörs imorgon!

Av Swaxu - 7 juli 2012 17:00

Hoppas verkligen inte att det blir klydd med posten nu!! 


Jag tänker iallafall lotta ut ett par Jeffrey Campbell skor. Allt ni behöver göra för att vinna är att:


* Kommentera varför just DU vill ha skorna!

* Länka ut det här inlägget på din Facebook samt Blogg (eller bara Facebook för er som inte bloggar) och skriv att jag lottar ut Jeffrey Campbell skor. Glöm ej att visa mig, så att jag ser att ni har länkat, Simon Åkesson @ Facebook.

* Sprida det till så många vänner ni bara kan, ju fler desto bättre! 

 

Tävlingen avslutas den 22 Juli.


Av Swaxu - 7 juli 2012 13:00

Haha, jag minns den här videon samt kvällen mycket väl. Härliga minnen, verkligen!!  Det var, och är?, shower där VARJE kväll, både för vuxna och barn. Visst ser det roligt ut? 

Av Swaxu - 7 juli 2012 10:00

Sådär, då sitter man på planet till Rhodos... har dock flygit ett par timmar nu, men det har gått rätt så fort ändå tycker jag!   Hoppas att Pappa och lillebror har det bra hemma i kalla Sverige, haha! 



PS. Glöm inte att jag tänker lotta ut Jeffrey Campbell skor lite senare idag!!

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards