Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under juli 2012

Av Swaxu - 1 juli 2012 13:45

Godmorgon allihopa!! 


Allt bra med er idag? Med mig är det helt OK, har inte sovit på hela natten haha.. så att man kan väl helt enkelt säga att jag är väldigt trött, menmen.  Jag sitter just nu och planerar lite (eftersom en del av mina sommarplaner har skitit sig), tänkte nämligen åka till Liseberg nu om ett par dagar med någon kompis. Jag har fixat skjuts såklart, så vi slipper ta buss, tåg, eller vad som helst! 

 


Vad gör ni idag?!


Av Swaxu - 1 juli 2012 00:00

Vet att många har frågat angående utlottningen av mobilskalen. Jag kommer att utsé en vinnare idag, den 1 Juli, så att ni har fortfarande chans att tävla + vinna såklart!! 

 

Klicka HÄR för att komma till tävlings-inlägget!

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards