Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under juli 2012

Av Swaxu - 5 juli 2012 13:19

Godmorgon!!! 


Snacka om att jag har ångest idag. Jag har så jäkla mycket att ta igen nu angående bloggen. Var som sagt inte hemma på hela dagen igår och nu ska jag svara på alla era fina kommentarer, mail, frågor, ALLT!! Fullspäckad dag med andra ord.  Dagen igår var skittrevlig, det var verkligen ett minne för livet. Tänkte berätta mer om det strax, först måste jag dock piggna till lite.. kom nämligen hem klockan 03:00 inatt.


PS. Videoblogg + en FET diss till Madonna kommer senare, så håll er uppdaterade! 

Av Swaxu - 5 juli 2012 00:05

Jag sitter just nu i bilen påväg hem från Göteborg! Dagen har varit skitbra, dock är jag fett lack på Madonna!!! Berättar varför imorgon, godnatt kära läsare!!

Av Swaxu - 4 juli 2012 16:30


Det ryktas om att Justin Bieber ska komma till Sverige nästa år, stämmer det..?!  Isåfall tänkte jag att jag skulle lotta ut två biljetter till hans konsert här på bloggen. Låter det som en bra idé?! 


PS. Anledningen till att jag väljer två biljetter är för att DU ska kunna gå med din bästavän eller någon annan person du tycker om!! 

Av Swaxu - 4 juli 2012 13:15


Som sagt färgade jag mitt hår mörkbrunt igår och det blev riktigt snyggt som vanligt

 

Vad tycks? 


FÖRE:


 

EFTER:


Av Swaxu - 4 juli 2012 10:37

WOHO, idag ska jag till Liseberg!! 


Det ska bli så jäkla roligt, ska nämligen åka dit med min nära vän Hanna!! Det här kommer verkligen bli ett minne för livet, eller vad tror ni läsare?!  Eftersom jag inte kommer att vara hemma på hela dagen (kommer hem inatt) så har jag har fixa lite tidsinställda inlägg bara för er. Det är inlägg ni INTE vill missa iallafall... *Justin Bieber biljetter, host*!!


Anledningen till att jag inte uppdaterade mer igårkväll var för att jag höll på med min telefon, som förövrigt är fixad nu. Det var något klydd med Telenor!! Samt att jag även färgade håret mörkbrunt.. bilder kommer senare! 


HA EN SUPERBRA dag alla läsare, för det ska jag ha. Glöm inte att hålla er uppdaterade, har som sagt fixat ett par tidsinställda inlägg! 

Av Swaxu - 3 juli 2012 18:57

Min iPhone 4s vill inte ta emot samtal och SMS, någon som vet vad det beror på?! Dock är den redan påväg till Telenor nu, så att jag vet inte om det hjälper med förklaringar, men det kan ju vara bra att veta till nästa gång kanske?!  KOMMENTERA OCH FÅ EN LÄNK PÅ BLOGGPLATSENS STÖRSTA BLOGG!!!

 


Av Swaxu - 3 juli 2012 16:11

Har som sagt kontakt med lite olika företag angående Jeffrey Campbell skorna. Så att inom kort kommer det förmodligen en tävling, där vinnaren får ett par sådana skor. 

Av Swaxu - 3 juli 2012 13:15

Godmorgon!! 


Äntligen har jag fått lite sömn, det behövdes verkligen efter två dagars "no-sleep". Jag förstår egentligen inte varför jag inte kan sova om nätterna..? Det enda som går i mitt huvud när jag ska sova är en massa låtar jag lyssnat på under dagen, hmm?!  Iallafall, idag är det Tisdag och jag ska planera hur det blir imorgon, då jag förmodligen ska till Liseberg, woho!  Vad ska ni göra idag?

 

PS. Som sagt växer min blogg för varje dag som går. Igår hade jag över 1900 besökare, grymt va?! 


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards