Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Direktlänk till inlägg 4 juli 2012

Lotta ut Justin Bieber biljetter?!

Av Swaxu - 4 juli 2012 16:30


Det ryktas om att Justin Bieber ska komma till Sverige nästa år, stämmer det..?!  Isåfall tänkte jag att jag skulle lotta ut två biljetter till hans konsert här på bloggen. Låter det som en bra idé?! 


PS. Anledningen till att jag väljer två biljetter är för att DU ska kunna gå med din bästavän eller någon annan person du tycker om!! 

 
 
Jessica

Jessica

4 juli 2012 16:33

sv; ja okej! chillar på bara, sjd? :D

http://jjessicaaj.blogg.se

 
Daniella

Daniella

4 juli 2012 16:44

Härligt! Jaa jag har haft en toppen dag! Dudå?

http://www.daniellabooks.blogg.se

 
Jessica

Jessica

4 juli 2012 16:57

svar: okej! ;)
ingenting typ

http://www.sjolundjessicaa.blogg.se

 
Babben

Babben

4 juli 2012 18:02

Sv: Jag är allergisk mot en hel del saker, men de mesta är saker som ja inte ens gillar, exempel kiwi&jordgubbar. Så eftersom ja inte gillar sakerna är de inte såå jobbigt, men min pollen allergi är därimot jobbig :/
Några saker ja är allergisk mot:
Jordgubbar&pollen&kiwi
Du kan vara glad att du inte har några allergier ! :)

http://mylifeasbabben.devote.se

 
Bella Davis - MODELL BLOGG

Bella Davis - MODELL BLOGG

4 juli 2012 18:05

mysigt :) ja absoluit har du haft en bra dag?? kram

http://blogg.veckorevyn.com/belladavis

 
Clara

Clara

4 juli 2012 18:09

Sv: Det är mysigare i tält, haha!
Synd att jag inte få titta på Justin Bieber, det är säkert 13
-årsgräns...

http://www.aralc.bloggplatsen.se

 
Julia

Julia

4 juli 2012 18:37

Sv: Har haft det bra och dagen har också varit bra. Sj? Ja, det stämmer att han kmr t sverige

http://juliaohlsson.bloggplatsen.se

 
Evelina

Evelina

4 juli 2012 18:48

Ja, det låter som en awesome ide, Jag tar då biljetterna då. gärna :)

http://www.evelinooh.blogg.se

 
Sarah

Sarah

4 juli 2012 19:31

As bra ide :DD
Skulle inte vara helt fel att få de biljetterna då :) <3

http://sarahlife.devote.se

 
elin

elin

4 juli 2012 19:33

sv: okej varför inte sovit på 2 dygn? hah:)))

http://www.elinbrodin.nu

 
Maliin^^,

Maliin^^,

4 juli 2012 20:03

om du ska göra det är det bäst du skyndar dig, dom tar ju typ slut jättefort;o

sv;jodå det är bra, sjv?

http://maliinmattsson.blogg.se

 
stephenie

stephenie

4 juli 2012 20:23

Det låter som en super bra idé :)

http://blombackesflikka.blogg.se

 
Ingen bild

Lova

4 juli 2012 20:26

Det är ingen åldersgräns .... OMG!! gud vad kul!! Ni är ju fan bäst skulle vara så jäkla freaking glad om jag vann dem!!! Skulle göra ungefär vad som helst för att få dem!! Puuss!!<3<3

 
Madeleine

Madeleine

4 juli 2012 20:44

Ja vad kul det skulle vara! Är såklart med!

http://www.nattstad.se/madeleineenman

 
ANGELICA.BLOGG.SE

ANGELICA.BLOGG.SE

4 juli 2012 21:09

SVAAR: Haha, ja. Gör det ;)

http://angelica.blogg.se

 
ewelina hålldén.

ewelina hålldén.

4 juli 2012 21:27

sv; hejhej! jo allt är bra här, är ute med husvagn! ;) du själv?

P.S Jag har frågestund på bloggen (som du kanske märkt?) och tänkte att du kanske ville ställa en fråga? :)
och kommentera inte något annat än frågor i det inlägget om frågestunden, kommentera övrigt i inlägget under :P
kram.

http://eweliiinas.webblogg.se

 
Ingen bild

Marii

4 juli 2012 21:47

Hej! jag är med och tävlar om biljetterna till Justin Biebers consert! Jag och min bästavän ÄLSKAR justin bieber, Vi är riktiga beliebers! jag skulle vilja ha golden circle biljetter för då kan man se justin bieber nära scenen. Jag och min kompis har inte råd att köpa några biljetter så det skulle verkligen betyda mycket om vi vann biljetterna, jag skulle dö av glädje! Jag hoppas verkligen att jag får biljetterna! jag måste måste måste måste måste gå till hans consert!! justin är min förebild och jag och min bästavän är hans största fans i hela världen och vi vill verkligen träffa honom! så snälla välj mig... kram! :)

 
♥saris o wilmis♥

♥saris o wilmis♥

4 juli 2012 21:50

sv; kul kul med liseberg!♥

allt e bara bra;)

sj??

kram♥

http://smajly.bloggplatsen.se

 
' elin ~ wild, young and free.

' elin ~ wild, young and free.

4 juli 2012 22:17

sv ; inte speciellt mycke, lyssnar på musik, du själv ? :D

http://eelinlindqvist.webblogg.se

 
jasmine

jasmine

4 juli 2012 22:52

sv: vrf har du inte sovit på två dygn?
ja jag har haft en bra dag, hur har din dag varit?:)

http://jasminemoell.blogg.se

 
E M E L I E

E M E L I E

4 juli 2012 23:18

sv: ja det har jag, själv? :)

http://emeliejosefin.webblogg.se

 
Sofia Cyrus Kaulitz

Sofia Cyrus Kaulitz

4 juli 2012 23:20

SV: Jodå, bara bra! Själv då?! :D

http://sofiacyruskaulitz.blogg.se

 
crola

crola

4 juli 2012 23:21

Vilken Chanelväska ska jag köpa??? In på bloggen och se http://crola.myshowroom.se

http://crola.myshowroom.se

 
Unknown

Unknown

5 juli 2012 00:26

Tjena, kolla min blogg : www.lemonparty.org

http://www.lemonparty.org

 
sandra

sandra

5 juli 2012 00:31

Skulle ärligt talat kunna göra vad som helst för dom biljetterna. Mina föräldrar ska köpa när dom släpps men om jag inte får blir jag tokig, jag är ett stort fan uav justin. Kolla bara min blogg.
Älskar din blogg förresten! Och det säger jag INTE för att smöra eller nått, det säger jag för att jag tycker det!

http://ssandralarssons.blogg.se

 
Ingen bild

Emma

5 juli 2012 13:19

DU MÅSTE GE UT BILJETTER:D jag har själv inte råd att köpa så hade varit bäst om du ger ut:):):):) waaaaah!

 
Ingen bild

sterre

5 juli 2012 14:15

JA!!!! :D

 
Ingen bild

kip

5 juli 2012 16:18

ja:D

 
Banin

Banin

5 juli 2012 17:05

Faan vad kul att du ska ge bort något så svin dyrt till dina läsare det skulle betyda sjukt mkt för mig om jag kanske kan få vill jätte gärna för justin bieber är min idol och han har konsert 2013 och det är ju också sjukt awesome om man får dem från dig , du är den ända killbloggen jag läser du är ju sjukt awesome och jag hoppas verkligen från hela mitt hjärta att jag kan ara det namnet som kommer upp på din utlottning :) Kramar Banin :-)

http://banins.blogg.se

 
Två tjejer som väntar på Justin! :D

Två tjejer som väntar på Justin! :D

5 juli 2012 17:10

fann va spännande!
Bästa tävlingen hittils. Och jag skulle jättegärna vilja vara med på tävligen och vinna biljetterna till Justin beiber consert!Jag och min kompis kommer bli överlyckliga om vi vinner. För vi har ÄLSKAT honom innan han blev känd!!
jag skulle vilja ha colden circle biljetter för då kan vi se honom bättre och då kommer vi närmare honom!
Jag har inte råd att köpa biljetterna för det är väldigt dyrt och jag vet inte om jag får pengar av mina föräldrar! Blev jätteledsen när jag fick höra hur dyrt det är med biljetterna och det tyckte min allra bästa kompis också. Men nu när vi har chansen att vinna biljetter är det sista hoppet!!!
Jag och min kompis har alltid älskar honom sen första stund. Och vi är så glada att han är lycklig med sin familj och Jelena (Hans flickvän). Vi vet allt om honom och vi har hört att det är åldergräns på conseren och det är 13 årsgräns. Men det gör inget för vi är 15 :D

http://har inte blogg

 
Två tjejer som väntar på Justin! :D

Två tjejer som väntar på Justin! :D

5 juli 2012 17:17

Har bara en fråga angåend om tävligen! :D
För det första är du bara för bäst!

När kommer du utse vinnaren till Justin beiber conser?
Är så överlycklig fast jag inte har vunnit! LOL
Men håller tummarna så hårt jag kan!

http://har inte blogg

 
Ingen bild

josefine:)

5 juli 2012 18:33

hej, låter som en bra idé men kommer det mer inlägg till detta ? :D

 
ÄLSKAR JUSTIN

ÄLSKAR JUSTIN

5 juli 2012 18:59

Det är verkligen hur gulligt som helst av dig att göra detta. För jag är en av alla dessa människor som verkligen älskar Justin. Och det skulle vara en ära att få gå o kolla på han MED SIN BÄSTAVÄN. Jag och min bästavän är riktigt galna i justin bieber, vi kan sitta en hel lektion i skolan och BARA snacka om honom, om alla hans tuneér, alla grejer han gör. Om han & Selena t.ex Och inte bara en lektion vi forsättet snacka efter lektionen om det också..
Jag bor rätt så långt ifrån Stockholm, och det kostar väldigt mycket o komma dit. Och att betala både resan dit och biljett, skulle bli jätte mycket pengar. Så jag vill verkligen vinna dessa 2 biljetter! till mig och min bästavän. Och överraska henne, jag tror eller rättare sagt jag VET att hon skulle bli överlycklig. Och även jag skulle bli det. En sån här chans får man bara inte missa!
självklart jag ska vara med och delta! <3

http://moakaarlsson.blogg.se

 
Angelica

Angelica

6 juli 2012 00:28

Jag är helt klart med där i tävlingen .
Min dröm är att gå på hans konsert och ja gå med min bästavän gör allt mycket bättre .
Jag bor nån timme ifrån sthlm så de blir dyrt.
Chansen och vinna 2 biljetter till han är grymt bra!
Jag total älskar han de är sant , everything about him.
men som sagt jag är med!

http://slostickanz.blogg.se

 
Jennifer

Jennifer

6 juli 2012 01:34

Min dröm e att få se justin live o när han väl kommer till sverige så har varken jag eller mina föräldrar råd så om jag skulle vinna dom där biljetterna skulle jag bli så fruktansvärt glad, har knappt vart på nån konsert allts typ en riktig konsert.
jag vill helt klart va me i tävlingen o va ska man göra för att vinna dom ?? :)) de skulle betyda så fruktansvärt mycket o får jag inte gå på konserten då så skulle jag helt klart bryta ihop snälla säg va man ska göra för att få dom ??? :)))

http://www.musicis-mylife.bloggplatsen.se

 
melle

melle

6 juli 2012 06:43

OMG JAAAAA GÖR DET JAAAAA JAG ÄLSKAR HONOM OMG GÖT DEEEEEEEEEEERRRRREREEEEET :D

http://www.melled.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Marii

6 juli 2012 09:39

När kommer du lotta ut biljetterna? :) kan du göra det så fort som möjligt är du snäll? jag vill verkligen gå på justins consert.. åh herregud döda mig

 
Ingen bild

Astrid

6 juli 2012 09:49

Jaaa snälla lotta ut dom!!! Jag måste få biljetter!!

 
Alicia

Alicia

6 juli 2012 10:03

Asså skulle vara så sjukt kul om jag skulle kunna få gå med min mamma. Jag satt och grät igår i 5 timmar för att pappa inte ville beställa biljetterna . Jag har inte ngn speciell andledning till att vinna dom men det skulle betyda sjukt mycket för mig. <3 älskar er<3!

http://Myownbubble.bloggplatsen.se

 
Christin

Christin

6 juli 2012 11:18

Låter som en jättebra ide! :D
Åhh! Vill så gärna vinna biljetterna för att gå med min bästavän.
Skulle betyda jätte mycket för mig. Eftersom anledning till varför jag vill vinna biljetterna är ju för att jag ska gå till Justin Biebers konsert med min bästavän som alltid har viljat gå till en konsert med mig. Vill sååå gärna vinna dom, Jag måste få biljetter! Snälla, lotta ut dom så snabbt som möjlgt, ÄLSKAR DIG! <3 (och hoppas jag får biljetterna, skulle vara världens lyckligaste människa! )

http://mondoblog.se/christintomlinson

 
Ingen bild

Marii

6 juli 2012 11:48

Hej igen, förlåt att jag tjatar så mycket om att få biljetterna till Justin Biebers consert men jag orkar inte vänta tills du lottar ut. Jag sitter här och gråter för att alla andra fans fick biljetter till Justin biebers consert men så fick inte jag det. Jag mår så jävla dåligt nu så jag bara har lust att kasta en stol på någons ansikte. Jag kan göra VAD SOM HELST för att få dom där biljetterna!!! jag MÅSTE få dom, det är min sista chans! Jag har läntat till att Justin bieber ska komma till Sverige och nu när han väl kommer så kan jag inte gå på hans consert för att jag inte har några biljetter...hur kul är det? Jag har sammlat ihop en massa pengar till hans consert men idag när jag vaknade på morgonen för att beställa biljetter till hans consert klockan 09:00 så fick jag inga. Biljetterna var alltså slutsålda :( Du ska bara veta hur besviken jag blev! Åhhhhh jag vill bara dö. Jag skulle blivit så jävla glad om jag fick dom där biljetterna från dig, skulle verkligen uppskatta det. Jag och min bästavän är Justins största fans! och nu när jag säger det så menar jag det. VI ÄR DET! om du skulle gett mig och min bästavän biljetterna skulle vi verkligen blivit överlyckliga.Du skulle göra rätt val om du väljde oss. Du vet seriöst inte hur GLADA vi skulle bli. Det är typ som att en dröm skulle gå i uppfyllelse. Oj vad mycket jag skrev nu, fast det är bara för att det enda jag vill är att få dom där biljetterna och träffa min älskade Justin bieber . Tack för att du tog tid att läsa min kommentar. Hoppas du förstår hur mycket vi brinner för att få dom där biljetterna, det skulle betyda så himla mycket. Du behöver inte ens lotta ut biljetterna om du inte vill! Jag kan köpa 2 stycken golden circle biljetter för 900kr av dig. Mer pengar har jag inte. Det är det enda jag har kunnat sammla ihop. Jag bor i Stockholm. Ps: jag vill ha golden circle biljetter för dom är jätte bra platser som ligger nära scenen så man kan se Justin bieber. Ringa mig så fort du läst den här kommentaren så kan vi bestämma en plats vi kan mötas. Mitt nummer är: 0735881375.

 
Ingen bild

Matilda

6 juli 2012 20:25

Hej !
När ska du lotta ut biljetterna ?
Kan knappt vänta jag har letat som en galning efter biljetter, nästan gråtit för jag inte hittat några!! Som sagt när lottar du ?
Ps. Jag har inte råd med golden circle, för det är så jäkla dyrt, men det skulle betyda mycket om jag och min bästis vann.. Golden circle biljett.0, eller huvudtaget en biljett :)
Med vänlig hälsning, Matilda. Som håller tummarna

 
hanna bieber

hanna bieber

6 juli 2012 22:20

snälla jag ber dig jag och min kompis behöver en biljett det vore se vårt livs största idol jag gör vad som hälst för att vinna en believetour GOLDENCIRCLE det vore mitt livs magiska stund att få vara med min bästa kompis och gråta tillsammans jag och hon skulle någ aldrig ha glömmit denna stund jag och hon har varit en belieber från första stunden när vi två hittade honom på youtube jag blev genast besatt av honom och kan idag inte sluta tänka på honom han betyder allt han är som min store brosa som jag ser upp till
man kan inte beskriva kärleken till honom ! han är som en ljuss som tänds när det blir mörk inom mig jag ser ett hope att få träffa honom och nu engligen så kommer han men har inte ens biljetterna i handen det skulle bli jätte kul om jag kunde överaska henne med en biljett som skulle göra en glad det vore allt jag kan önksa med en plats i golden circle snälla please gör en tjejs dröm till upplevelse
hanna-guled@hotmail.com

http://bieberdodah.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Vendela

6 juli 2012 22:22

jag skulle verkligen vilja få biljetterna , jag och min bästavän älskar justin bieber och skulle verkligen vilja gå

 
elin

elin

6 juli 2012 23:27

LÅTER SOM EN SUPER BRA IDE!! jag är ute efter två biljetter för jag köade i flera timmar å fick inte tag på nån, alla var slut när jag kom in på ticnet!:(

http://www.elinbergsman.myshowroom.se

 
Ingen bild

felicia

7 juli 2012 13:12

jaaag vill verkligen ha dom där biljetterna satt sen kl 7 och vänta men kön blev bara längre och längre... :(
så jag fick inte några biljetter!
Jag vill ha dom såååhääääääääär mycket, det skulle va en dröm!
gud vad snällt om du fixa dom där biljetterna <3

 
Ingen bild

Beliber

10 juli 2012 17:07

Hej, Tack för att du ger alla Belibers en chans att träffa Justin :)
Jag skulle vilja vinna biljetterna sjukt mycket för att jag och min kompis satt i flera timmar för att försöka köpa biljetter från Ticnet men det var slutsålt redan innan vi kom fram i kön.
Vi blev jätte ledsna och jag kunde inte sluta gråta!
Först var man jätte glad för att han skulle komma till Sverige men sen höll man på att dö av att man var så ledsen!
Så om jag skulle vinna skulle jag bli den lyckligaste människan på jorden och jag skulle aldrig glöma att det är tack vare DIG som jag ska får träffa min älskling Justin Bieber!

 
Ingen bild

Yalda

13 juli 2012 20:20

Hej
Tack att du vill göra något så här fint mot dina läsare! Jag själv ville köpa biljetter så jag kunde följa med mina kompisar men tyvärr hade jag inte råd eller hade chansen när biljetterna blev slut så fort. Skulle bli otrolig glad om jag vann så jag kunde ta med min kompis!

 
Ingen bild

Emilia

18 juli 2012 09:57

Shit! JA e me!!! :D

 
Lia

Lia

24 juli 2012 21:25

heeeeeej. jag är en av justins största fan det skule betyda mera
än guld att få gå på hans konsert jag geät på power meaten för att jag ville gå men hadde inge billjetter :( son otur jag hade men nu har jag ju skansen. jag är en snäll tjej som följer din bligg sida för sida den är gäte bra hoppas jag får dom hopppas du har det bra jag har det bra här på västkusten. aja men som sagt jag hade otor tack kram hejdå :) <3

http://heej

 
Ingen bild

Julia

2 augusti 2012 15:13

Jag vill vinna så jag kan gå med min BÄSTA BELIEBER KOMPIS!!! :D

 
linn

linn

8 augusti 2012 20:14

Jag skriver detta för att få biljetterna!<33333

Jag ska ta historien helt från början.

När jag var 8 år kom min bror in i mitt rum och visade mig en låt. Låten hette One Time. Jag fattade inte vad det var så märkvärdigt med det. Personen som sjöng den låten hette Justin Bieber. Jag sa att jag inte brydde mig om den låten. Men efter några veckor så frågade jag om den låten igen. Jag hörde på den 24/7 seriöst. På datorn , i mobilen, hörluarna, bilen, tåget var som helst. Jag hittade flera låtar, Baby, One Less LOnely Girl, Love me. Jag började seriöst tycka om honom. Jag tänkte på honom 50% av livet typ. Dagarna gick, jag hittade flera låtar, jag träffade andra kompisar, jag blev äldre. Jag visade JB och hans lovely låtar för mina vänner och dom började också verkligen älska honom. Vi satt tillsammans och sjöng & nynnade i skolan & skrek i love you till JB. Jag älskae honom så mycket. Såååå mycket. Men jag & mina vänner blev äldre, jag älskade han mer och mer, tänkte på honom 99% av livet.. Men mina vänner började tycka att han var för .. typ. Jag vet inte vad man ska säga. Men dom började faktist bli hater’s till han. Men jag fortsatte och älska honom mer och mer. Jag börjae visa mamma & pappa och jag bad och grät om att jag fick gå på hans konsert i Kanada. Men dom sa att jag aldrig fick det. Och jag blev så j*vla sur på dom. Det var bara mig själv & alla JB affischer jag kunde prata med om att jag äslakr honom så mycket. JAg pratade med mig själv varje natt och bedde att jag fick gå på hans konsert. Ingen annan fattade förutom jag & affischerna. Jag började & skaffa facebook och twitter. Där jag har skrivit 1000000 brev till JB. Försökt få tag i hans nummer och adress men inte lyckats. Filmen never say never kom ut & jag såg den på bio direkt! Jag storgärt ärligttalat. Jag grät! Tyckte verkligen om honom.. Eller nej. Jag ÄLSKADE honom rättare sagt. Sen började jag bli äldre. Ungefär 11 år. SOm jag är idag. Min bästa kompis älskade en kändiskille som hete Jaden Smith. Hon trodde att han skulle vara med på konserten som JB skulle ha i Stockholm 2013. När jag fick reda på det typ skrej jag & grät. Jag och min vän började sälja saft & saker för att samla in pengar till konserten. Vi fick 200 kr, och biljetterna kostade 800. Vi bestämde oss för att fråga våra föräldrar. DOm va lite tveksamma om vi fick va där själva. Men några dagar senare bestämde dom sig. DOm sa att dom skulle fixa biljetterna åt oss. Jag skrek & grät på samma gång, jag avr så himla glad. Jag visste inte var jag skulle ta vägen. Så på en Måndag så sov min kompis över. Hennes pappa satt med två datorer kl 9.00 när biljetterna släpptes. Han satt där över 2 timmar och försökte ringa & försökte & FÖRSÖKTE. Tillslut ringde han & sa , ” Dom är slut, ni får inga..”
Jag dök ner i mammas famn och bara började storgråta. JAg var så himla ledsen. Ledsnare kunde ingen vara.
Jag gråt i flera dagar. Nu försöker jag få biljetter på blocket trader osv. Men jag har inte hittat.. Jag ber varje kväll om att jag vill ha biljetterna. Jag pratar med JB affischerna som jag gjorde från början.
Jag gråter fortfarande inom mig…Tårarna har tatt slut.

http://linnsanslya.blogg.se

 
Marlene

Marlene

13 augusti 2012 02:11

Hej jag vill inte tjata!
Men jag älskar verkligen Justin Bieber!!!
Gråter dagar, nätter på att jag aldrig fick tag i en biljett.
Jag har väntat sååå länge på att han ska komma hit, men sen åkte ja på semester i FINLAND, jag kom hem, visste ingenting om att dom släppt justin biebers biletter till konserten, men sen sa min kompis (bästis) till mig, att hon hade köpt Justin Biebers biljett till nästa års konsert! JAG SKREK INOM HELA MIG!!! jag blev såå ledsen, grääät hela tiden! Tårarna gick inte sluta på flera dagar, jag bara låg i sängen! Ville inte göra något! Jag kunde inte lee, inte skratta eller något var bara lessen..
Jag har varit nära på att skära mig i armen, för att få bort all smärtan att sluta tänka på att han ska komma hit till Sverige!
Kan knappt tro det!! DET ända jag vill just nu är att få träffa Justin Bieber!!! Just nu vill jag bara gå o dööö, för de inte finns biljetter! Vet du hur du skulle kunna rädda mig?? Bara du kan göra mig lycklig! Att få träffa Justin Bieber skulle varit det bästa som skulle kunna hända, det skulle varit absolut min bästa dag i mitt liv! Jag ber typ varje dag till gud att jag får träffa honom!
Du är mitt hopp! I TRUST YOU! du kommer iallafall göra någon lycklig! ♥... ;(

www.danceforever99.bloggplatsen.se

http://danceforever99.bloggplatsen.se

 
Daniella

Daniella

13 augusti 2012 14:03

åh vad härligt! Jag hade e biljett som min kompis köpt under tiden jag var på semester i Turkiet. När jag sedan kom hem och betalat biljetten till henne så bestämmer hon sig för att sälja den pga hon bråkat med en av mina andra kompisar... Tårarna forsar och här står jag ensam (inprincip alla mina kompisar har biljetter till konserten!) och är desperat efter biljetter.. Hjärtat är itu och den här JBbiljett-situationen har brytit kontakten mellan oss. Ensam är stark! nu håller jag tummarna!

http://daniellas.spotlife.se

 
Ingen bild

justin biebers love

13 augusti 2012 21:20

kul:)

 
Ingen bild

Selone och Mida

21 augusti 2012 18:34

Heej ! :)
Vi är två tjejer som älskar justin bieber jätte mycket. Vi har inte fått tag på några biljetter, när man kunde köpa biljetter så var de slutsålda på ticknet det var där vi tänkte köpa våra biljetter men sen när vi vakna och kolla på datorn var de slut. Vi blev jätte ledsna och jag Mida börja gråta när biljetterna var slutsålda, jag gråter varje dagar och försöker glömma men det går inte. Vi går in på några andra sidor och kollar de är jätte dyra vi har frågat våra föräldrar och de säger nej det är jätte dyra säger de vi har tjatat jätte mycket på detta alla som vi känner ska ditt medan vi sitter här och gråter och är ledsna. vi har varit belibers sen 2009 och nu har vi chansen att vinna biljetterna här. Så om vi vinner skulle det betyda väldigt mycket för oss och göra våra liv 1000 gånger bättre!!:D // Selone&Mida

 
sintia

sintia

24 augusti 2012 20:15

Först ''Hej''

Jag vill vinna justin bieber biljetterna eftersom är ett riktigt stort fan! ♥ Jag Tältade ute bara för han men hann inte att köpa! De var SLUTSÅLDA! Jag är så besviken för att jag inte fick biljetter. Det skulle betyda guld om jag vann de 2. Och om jag vann de skulle jag gå med min Bästis Sophie. <3 Hon är också ett jätte stort fan! ♥

Men kan du komentera min blogg när tävlingen är över?

http://Proudswagger.blogg.se

 
Linn och ebba stora Justin bieber fan

Linn och ebba stora Justin bieber fan

2 september 2012 12:16

Hej jag är en stor beliver på 12 år jag och min bästis ebba älskar Justin bieber verkligen älskar och om det inte är försent skulle vi gärna allt för att få dom där biljetterNa // från beliversena Linn och ebba<3<3

http://linnanderssonn.devote.se

 
Becca

Becca

5 september 2012 21:32

Hej!jag skulle bli värdsglad om jag fick gå på Justins consert, för jag kan inte köpa biljtter för dom star aldeless för mycket men jag
skulle kunna köpa dom för 20 000 om jag hade det,so msakt om jag vann så skulle jag bli superglad<3

http://bellazendaya.blogg.se

 
Two Trollfaces

Two Trollfaces

7 september 2012 16:44

Kommer du att lotta ut biljetter? :)<3

http://twotrollfaces.blogg.se

 
Ingen bild

bebe.king

1 oktober 2012 15:34

vill vinna hoppas

 
Ingen bild

Mig

5 oktober 2012 17:08

Vill va med i din justin tävlling hoppars mig dröm går i uppfyllese har drömt om detta flera år nu <33333 vad ska man göra för att va med i den??

 
i i i s s a -

i i i s s a -

17 oktober 2012 17:02

OMG! gör du det fortfarande? Kan du snäääälla svara på det här? Vill så gäääärna ha två stycken!!!

http://www.iiissa.blogg.se

 
Ingen bild

Frida

4 november 2012 00:58

Jag skulle så gärna vilja träffa Justin Bieber, är tävlingen fortfarande igång?

 
Sverige

Sverige

6 november 2012 16:07

hej jag skulle gärna vilja vinna biljeter Till Justin biber konsären jag och min Bästis är han största fans och jag har alldrig varit på non consär för hoppas tävlingen fortfarande är igång<3

http://Boden

 
 Andersson

Andersson

6 november 2012 16:12

aaaa menar du allvar?? :) jag skulle jätte gärna vilja vinna biljeterna jag och min Bästis är Justins största fans i hela världen har aficher och klädder på han!! själv har ingen av oss råd att gå jag är 14år och har aldrig varit på non consär för skulle bli jätte glad om vi 2 vann snälla hoppas tävlingen fortfarande är igång skulle gråtta av lycka om jag vann lyssnar på hans musik igen folk i min skola säger att dom hatar han jag säger att hur kan ni hata han ni känner han ju inte jag skulle kunna dö för Justin!! <3

http://Facebook

 
Jonna

Jonna

13 november 2012 07:46

VA? Du är bäst!
Jag och min bästavän älskar Justin bieber och vi försöker få tag på biljetter! Dom kostar runt 1700..
Skulle bli sååååå glad, om jag och Clara fick biljetterna!
Du är bäst!

http://olivianyman.devote.se

 
Ingen bild

Sarah

17 november 2012 22:53

ÅÅ jag vill så hjärna ha dom biljetterna jag började grina bara för att jag inte fick någon biljett kan inte jag få 2 biljetter ifall du har jag dör ifall jag inte kan gå. Jag har drömt om det här typ hela mitt liv snälla snälla snälla I Love Justin Bieber...<3<3<3

 
Ingen bild

Sarah

17 november 2012 22:57

Jag och min mamma tänkte gå tillsammans då jag har kollat och kollat hela tiden efter biljetter du är BÄST ifall jag får dom snälla jag kommer skrika ifall jag får biljetterna så snälla Du är BÄST då...<3<3<3 :*

 
Ingen bild

Sarah

1 december 2012 23:29

när ska du lotta ut en person?? <3

 
päronet

päronet

26 december 2012 21:55

jag vill verkligen ha biljetterna för att jag har letat över allt men hittar inte några som jag kan köpa

http://url

 
Ingen bild

svea

4 januari 2013 21:21

jag ber dig jag är 9 år och grät i 3 dagar för att jag inte får biljetterna föräldrarna tycker det är för dyrt

 
Ingen bild

BELIEBER

27 januari 2013 19:13

SNÄLLA FÅR JA BILJETTERNA SNÄLLA SKULLE GÅ MIN MIN KOMPIS O VI GÅR I 5 MEN VEM BRYR SIG MEN SNÄLLA FÅR JAG BILJETTERNA SNÄLLLA SKULLE BETYDA SJUKT MKT

 
Kate

Kate

28 januari 2013 21:18

Hej , det vore as KUL OM JAG KUNDE FÅ BILJETTEN TILL JUSTINS KONSERT.. För att jag har aldrig träffat Justin bieber men snälla? Jag och min bästavän vill jätte gärna träffa honom!! Mejla mig: Kates@live.se

ÄLSKAR DIG OM DU GER MIG TVÅ BILJETTER! <3<3

http://Nattstad.se/katemanalili

 
Ingen bild

Ester Elmgart

1 februari 2013 18:19

HEJ!!! SNÄLLA KAN JAG FÅ BILJETTERNA!!! SULLE BETYDA AAAALLT!!!!! JAG GRÅTER VARGE NATT ÖVER JB OCH DRÖMMER OM HONOM!!! MINA KOMPISAR HAR FÅTT BILJETTER O INTE JAG ÄVEN ATT JAG E STÖRRE BELIEBER ÄN DEM!!! OM JAG SKULLE FÅ SKULLE JAG KUNNA GÖRA VADSOMHELSTFÖRER!!!! MAKE MY DREAM COM TRUE PLZ??????????? DET SKULLE VAR DET BÄSTA SOM HÄNT MIG!!!! SKULLE VARA ETT MINNE FÖR LIVET!!!! ÅÅÅÅÅH JAG ÄLSKAR MIN JUSTIN SÅ SÅ SÅÅ MYCKET SNÄLLA LÅT MIG GÅ PÅ HANS KONSERT!!!!!

 
Ingen bild

Sofia

3 februari 2013 08:39

Hej jag vill bara säga att jag är ett stort fan av Austin mahone fuck Justin Bieber

 
Ingen bild

Nora

29 mars 2013 09:08

Jag hoppas att jag och min kompis får justin bieber biljetter. För vi älskar han. Men vi har inte råd. Snälla det är min dröm och se och fara dit så snälla snälla Då skulle jag lova och komertera på din blogg hela tide snälla gör så min dröm kommer i upp fyllerse snälla du är bäst då

 
nädia

nädia

2 juni 2013 12:17

ja det låter bra skit bra snälla jag vill ha biljetter

http://jag älskar yohio

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Swaxu - 6 maj 2013 00:47

Tja alla bloggläsare!   Nu är det snart sommar, skönt va?  Man mår så mycket bättre när det är sommar, eller det kanske bara är jag?! Iallafall så tänkte jag kanske dra igång bloggen igen, som jag skrivit 100 gånger hahaha. Tycker ni det? IS...

Av Swaxu - 22 februari 2013 04:06

Hallåhallå alla bloggläsare - om jag har några kvar?    Det var sjukt längesen jag bloggade, eller vad säger ni? Jag har inte riktigt bestämt mig än hur jag ska göra, kan dock berätta att jag känner mig rätt sugen.. men tro mig, det kräver mycket...

Av Swaxu - 7 februari 2013 23:55

Vad tycks?

Av Swaxu - 15 december 2012 14:45

Tror ni att världen kommer att gå under den 21? 

Av Swaxu - 15 december 2012 13:10

Godmorgon! Nu är jag verkligen utvilad, har sovit hur många timmar som helst. Idag har jag fullt upp, ska bland annat göra klart lite skolarbeten (tyvärr), men också kolla på lite olika bloggprojekt. Hörs strax!...

Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Ovido - Quiz & Flashcards