Swaxu - Mitt liv, din dröm!

Alla inlägg under juli 2012

Av Swaxu - 11 juli 2012 20:20

Jag är just nu och handlar lite... funderar på att köpa hem den här bilen, vad tycks?! 

Av Swaxu - 11 juli 2012 15:00

Mmmm.. hur gott?! 


Av Swaxu - 11 juli 2012 11:54

Godmorgon, godmorgon!!

 

Hoppas att allt är bra med er idag, med mig är det superbra.. lite trött bara, sover nämligen inte så jättebra här om jag ska vara helt ärlig. Min säng är sjukt liten och inte så värst bred. Menmen, vad förväntar jag mig egentligen..?  Borta bra, men hemma bäst?


Något som är bra här är att man får frukosten serverad till sitt hotellrum.. hur många hotell gör så egentligen? Nu ska jag dra mig till poolen, hörs om en stund! 

Av Swaxu - 10 juli 2012 20:06

Just nu sitter jag i baren och dricker drinkar.. om en liten stund börjar någon slags show tror jag, spännande!! Hoppas att ni får en superbra kväll alla läsare, så hörs vi imorgon.  Stay tuned..


Av Swaxu - 10 juli 2012 16:00

Haha, ni anar inte hur mycket mail, frågor och kommentarer jag fått under dom få dagarna jag varit här. Jag vill bara säga att jag försöker svara på så mycket jag bara kan, men jag har ju trots allt "semester" (egentligen inte, bloggen kan man inte ta semester ifrån, tro det eller ej).. hoppas att ni förstår det.  När jag kommit hem blir uppdateringen som vanligt och alla mail lär ju bli besvarade dirket, nästan! 

Av Swaxu - 10 juli 2012 12:15

Hej på er!! 


Ville bara uppdatera er lite ifrån poolen. Idag är det tisdag.. tiden går väldigt långsamt här, vilket både är bra och dåligt eller vad säger ni? Själv ska jag och Mamma åka iväg senare, har ju som sagt skaffat en personlig-chaufför här i Grekland, haha!  Har även pratat med Pappa och lillebror, dom har det bra hemma i Sverige.. dock är dom lite avundsjuka, men det kan man väl förstå?! Det är ungefär 45 grader här.. 


PS. Ju mer ni sprider tävlingen angående skorna,  desto större chans har ni att vinna!!

Av Swaxu - 9 juli 2012 19:45

Godkväll på er!!


För tillfället är jag och Mamma i Rhodos stad för lite shopping, det är verkligen superhärligt väder trots att det börjar bli kväll!  Förresten, jag vet att uppdateringen här inte är densamma som när jag är hemma, men jag hoppas att ni har förståelse för detta.

Av Swaxu - 9 juli 2012 15:15

Som sagt var det en talangshow igårkväll. Dock hade dom tydligen ställt in planerna för hur det egentligen skulle gå till.. typiskt va?!  Istället för att vi jag skulle få visa vår min talang, valde dom ut 10 personer som skulle göra olika "grenar", för att tillsist bli vinnaren. Kan iförsig säga att det var riktigt sjukt haha.. mer behöver jag väl inte säga?! 


PS. Det ska vara en ny talangshow ikväll.. hoppas jag kan få uppträda där istället!!


Öka antalet läsare till din blogg

Översätt bloggen

Presentation


Kontakt - swaxu@hotmail.com

Välkommen till min blogg med över 2600 besökare OM DAGEN. Här skriver jag om mitt underhållande liv, mer behöver jag väl inte säga!? ;)

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?!
 Nästan aldrig!
 Det här var första gången!
 En gång om dagen!
 Ett par gånger om dagen!
 FLERA gånger om dagen!

Annons #

Annons # 2


Skapa flashcards